Provincie Noord Holland

Zeer compleet, goede oefeningen en materiaal. Professionele begeleiding.
Goede intervisie momenten. Ruimte voor ieders inbreng en expertise en vragen.

Ik heb de opleiding Art of Hosting via Het Eerste Huis geboekt en Het Eerste Huis heeft mijn aanvraag keurig verwerkt en eea perfect verzorgd. Ik heb de opleiding Art of Hosting als prettig en... Ik heb de opleiding Art of Hosting via Het Eerste Huis geboekt en Het Eerste Huis heeft mijn aanvraag keurig verwerkt en eea perfect verzorgd. Ik heb de opleiding Art of Hosting als prettig en leerzaam ervaren. Ik heb veel geleerd en ik ga proberen om het geleerde in praktijk te brengen.

cursist

Ik heb een inspirerende en intensieve 3,5 daagse gehad. Veel inzichten en ideeën mee naar huis genomen die goed toepasbaar zijn.

Erik Blokland, Joulz

Deze cursus was mijn eerste kennismaking met het Eerste Huis.
De organisatie rondom de cursus en de cursus zelf vond ik goed georganiseerd.

Jacqueline van Onzenoort Teal

Het programma was zorgvuldig samengesteld door Richard Kwakernaak. Richard zelf begeleidt met veel betrokkenheid, rust en deskundigheid het programma. Hij weet veel van Theory U en dat is de... Het programma was zorgvuldig samengesteld door Richard Kwakernaak. Richard zelf begeleidt met veel betrokkenheid, rust en deskundigheid het programma. Hij weet veel van Theory U en dat is de bedoeling met deze training.

Richard Draaijer

Een buitengewoon inspirerende training en fantastische samenwerking met Lucy en René

Wendel Greve, Greve & 't Hart talentontwikkeling

Gedegen training in art of hosting,

Hilde Meijs, Summa College

De training Art of Hosting heb ik met veel plezier gevolgd. Wat me met name trof was de power en grote diversiteit, die de cursisten inbrachten en de manier waarop de trainers dit "gehost" hebben.... De training Art of Hosting heb ik met veel plezier gevolgd. Wat me met name trof was de power en grote diversiteit, die de cursisten inbrachten en de manier waarop de trainers dit "gehost" hebben. Het was inspirerend en verrassend en leuk.

Crann Consultancy

Een training waar ruimte was om mezelf te zijn. Ik kon veel zelf doen en ervaren in een theoretisch kader onder respectvolle begeleiding.

Eric Leushuis

Dat heb ik reeds in de andere feedback gegeven.