Het was een hele bijzondere reis in mijzelf. Precies op het juiste moment en op de juiste manier. De naam van de training dekt helemaal de lading!

Bas Naber

Het Eerste Huis geeft door de zorgzame organisatie een gevoel van welkom vooraf, en maakt dat gedurende de training zelf helemaal waar. Ik had voortdurend het gevoel in kundige en liefdevolle handen... Het Eerste Huis geeft door de zorgzame organisatie een gevoel van welkom vooraf, en maakt dat gedurende de training zelf helemaal waar. Ik had voortdurend het gevoel in kundige en liefdevolle handen te zijn. De training heeft mij vanaf het eerste begin persoonlijk geraakt. De toon is licht en ontspannen, en de aandacht geconcentreerd, wat de ruimte bood om diep te gaan. Ik heb meer dan vooraf verwacht nieuwe inzichten intens ervaren, ook lichamelijk, zodat die voor mij nog steeds vol betekenis zijn. Dank jullie wel!

Han

Het voor de tweede keer volgen van de training Transformational Presence heeft me nog dichter gebracht mij mijn diepste zelf. Ik werd gefaciliteerd om nog meer van en over mijzelf te ontdekken.

Leren Manifesteren was een fijne training. Veel inzichten opgedaan over mijn vraag waarmee ik naar de training kwam.

Pluryn

Ik vond deze praktische training waardevol. Het is aan de slag met jezelf in een prettige omgeving met een groep bijzondere mensen.

Willemieke van Laar

Leerzame training, fijne trainers.

Floris Hammer

De training was voor mij een schot in de roos. Zowel het onderwerp als de aanpak en opzet sloten geweldig aan bij wat ik zocht en het voelt als een doorbraak in mijn ontwikkeling. De training had... De training was voor mij een schot in de roos. Zowel het onderwerp als de aanpak en opzet sloten geweldig aan bij wat ik zocht en het voelt als een doorbraak in mijn ontwikkeling. De training had een voor mij perfecte mix van aandacht en tijd voor diepgang, zelfreflectie, voelen aan de ene kant en kennis opdoen en inhoud leren en ervaren aan de andere kant. Knap hoe het lukte om in een diverse groep aandacht te hebben voor ieders proces en behoeften. Als je als enige in je organisatie deze training volgt zal je het niet makkelijk hebben de inhoud aan je collega's over te brengen, want het is echt iets dat je moet ervaren, maar een inspiratie is het zeker!

Dirk Smit / Clear Advising

Fantastisch!

Dick A. Rüger

Goed opgezet (organisatorisch, locatie, opbouw). Heel inspirerend met een trainer die de Theory leeft

Pluryn

Rust, ruimte en inzicht waardoor ik de juiste keuze kon maken en vol vertrouwen aan de slag ga met een nieuwe uitdaging. Ik hoef niet te weten wat er komt.... Dank! Niet alleen de trainers maar ook... Rust, ruimte en inzicht waardoor ik de juiste keuze kon maken en vol vertrouwen aan de slag ga met een nieuwe uitdaging. Ik hoef niet te weten wat er komt.... Dank! Niet alleen de trainers maar ook de mede-cursisten. Contact van mens tot mens was wat me deze twee dagen raakte.