Deze opleiding was een zeer verhelderende en inspirerende ervaring. Het heeft me meer bewust gemaakt van mijn eigen transformatieproces, door het opdoen van nieuwe kennis maar zeker ook door het... Deze opleiding was een zeer verhelderende en inspirerende ervaring. Het heeft me meer bewust gemaakt van mijn eigen transformatieproces, door het opdoen van nieuwe kennis maar zeker ook door het aangaan van nieuwe, soms spirituele ervaringen. Ik sta steviger in mijn schoenen ten aanzien van mijn eigen proces, maar ook in het adviseren van mijn omgeving (klanten/collega's) over transformaties. Kortom, een verrijking met ook nog eens een hoop lol!

Andrea de Boeij - van Harn, Boeijend Ondernemen B.V.

Een mooie, inspirerende en bijzondere training van Jos Rovers. Theory U leren door deze te beleven aan de hand van jouw real life case. Stap voor stap de diepte in. Leren transformeren in plaats van... Een mooie, inspirerende en bijzondere training van Jos Rovers. Theory U leren door deze te beleven aan de hand van jouw real life case. Stap voor stap de diepte in. Leren transformeren in plaats van veranderen. Een absolute verrijking van mijn kennis en vaardigheden om mensen, teams en organisaties te begeleiden bij hun transformatie. Trainingen van Het Eerste Huis ervaar ik iedere keer weer als bijzonder en praktisch. Met het geleerde kun je direct aan de slag.

Patrick Blom/Patrick Blom Management & Consult

Ik verwachtte met de training Organisatieverandering met Theory U een management cursus te volgen, bij zou dragen aan mijn cognitieve ontwikkeling. In plaats daarvan heb ik vooral mijn emotionele... Ik verwachtte met de training Organisatieverandering met Theory U een management cursus te volgen, bij zou dragen aan mijn cognitieve ontwikkeling. In plaats daarvan heb ik vooral mijn emotionele kant ontwikkeld en is mijn kijk op het realiseren van innovatie en transformatie blijvend veranderd. Door het U-proces aan den lijve te ondergaan kom je indringend in aanraking met de stof. Iets wat ik nu zie als een absolute voorwaarde om deze methodiek te kunnen toepassen bij interventies.

Rob

Een inhoudelijk goed en mooi verzorgde cursus!

krista vande wouwer

Ik heb de training als bijzonder verhelderend ervaren. Er was een goed evenwicht tussen theorie en rollenspel. Ik vond het wel erg zwaar. Veel nieuwe informatie en toch ook confronterend in hoe... Ik heb de training als bijzonder verhelderend ervaren. Er was een goed evenwicht tussen theorie en rollenspel. Ik vond het wel erg zwaar. Veel nieuwe informatie en toch ook confronterend in hoe ik zelf vastzit in bepaalde patronen van denken en in relatie gaan. Ik heb een aantal dagen nodig gehad na afloop om alles nog wat geïntegreerd te krijgen. Wij bleven bovendien ook nog overnachten, wat de ervaring nog intenser maakte omdat het dan ' s avonds ook gewoon verder doorliep. De training mocht misschien nog iets meer toegespitst zijn op de concrete werksituatie van de deelnemers maar daar werd ad hoc ook wel op ingegaan.

Prima training om de basics van Appreciative Inquiry onder de knie te krijgen.

Een mooie training waarin we vanuit een persoonlijke verbinding met elkaar tot dieper begrip van de inhoud zijn gekomen.

MN

Boeiende training met goed doordacht programma en perfect georganiseerd.

Hetty Birkhoff / RTL

Transformational Presence: In je eigen grootsheid stappen, de ander in zijn/haar grootsheid zien en ontmoeten. Het ontwikkelpotentieel in een situatie herkennen en benutten. Prachtige woorden en... Transformational Presence: In je eigen grootsheid stappen, de ander in zijn/haar grootsheid zien en ontmoeten. Het ontwikkelpotentieel in een situatie herkennen en benutten. Prachtige woorden en intenties die in de training waargemaakt worden. Ik werd en word er blij van, als mens en in mijn rol als professional. Het leven wordt er mooier door. Chapeau!

Gezinspiratieplein

De training is als een reis met jezelf in een goed gezelschap. Wat heb ik veel geleerd! En me weer opnieuw her-innerd. Jos aanmoediging, presence, kennis en kunde loodste mij door alle oefeningen,... De training is als een reis met jezelf in een goed gezelschap. Wat heb ik veel geleerd! En me weer opnieuw her-innerd. Jos aanmoediging, presence, kennis en kunde loodste mij door alle oefeningen, maar vooral ook door mijn eigen transformatie proces.