Art of hosting is een zeer mooie manier om af te stemmen op wat de groep te brengen heeft. Onvoorwaardelijk vertrouwen dat deze groep op dit moment precies te bieden heeft wat nodig is voor het... Art of hosting is een zeer mooie manier om af te stemmen op wat de groep te brengen heeft. Onvoorwaardelijk vertrouwen dat deze groep op dit moment precies te bieden heeft wat nodig is voor het proces, maakt dat iedereen zijn of haar inbreng kan doen en dat het tempo van de ontwikkelingen dan dus precies goed is. In deze workshop ervaar je dat dat echt kan.

Jessenhofke

Prachtige organisatie, goede opvolging. De training Art Of Hosting geeft je praktische tools om aan de slag te gaan. Van droom naar plan in 3 dagen, schitterend.

Peter Amesz

Het was een ontspannen en leerzame training. Een mooie afwisseling tussen een persoonlijke benadering en de mogelijkheid om met concrete oefeningen de U te doorlopen. Naast een heel aantal praktisch... Het was een ontspannen en leerzame training. Een mooie afwisseling tussen een persoonlijke benadering en de mogelijkheid om met concrete oefeningen de U te doorlopen. Naast een heel aantal praktisch bruikbare oefeningen te hebben geleerd ook weer nieuwe inzichten gekregen in mijzelf en het proces van de Theory U.

Het Eerste Huis bood in een prettige omgeving een uitstekende training waar we nog veel van gaan horen.

Jolanda Verburgt

Wat een geweldige ervaring! De trainers laten zowel in hun rol als in hun persoon zien dat zij het gedachtegoed "leven". Dit maakt deze training extra sterk. 4 dagen in de bubble met overnachting is... Wat een geweldige ervaring! De trainers laten zowel in hun rol als in hun persoon zien dat zij het gedachtegoed "leven". Dit maakt deze training extra sterk. 4 dagen in de bubble met overnachting is aan te raden voor een nog diepere werking van de stof. Als coach/leider ben je zelf het belangrijkste instrument, je gaat dus zelf ook door de 'molen'. Je krijgt tegelijkertijd nieuwe werkvormen aangereikt die je heel praktisch kunt inzetten. Je wordt uitgenodigd om het intuïtieve denken een gelijke plaats in te laten nemen naast het intellectuele denken. De effecten zijn in de training onmiddellijk merkbaar en toepasbaar.

Anko Tijman

Ik heb de cursus als waardevol ervaren - juist door zelf als coachee EN coach te acteren leer je zowel coachen als gecoacht worden. Mijn coachvraag is goed beantwoord en ik weet ook beter wat ik... Ik heb de cursus als waardevol ervaren - juist door zelf als coachee EN coach te acteren leer je zowel coachen als gecoacht worden. Mijn coachvraag is goed beantwoord en ik weet ook beter wat ik (soms niet) moet doen om beter te coachen.

Nieuw en intrigerend.
Bijzondere uitbreiding v d begrippen kijken, luisteren, ervaren.

Janneke Kuijken

Goede ervaringen met de trainingen die ik bij Het Eerste Huis gevolgd heb. Zo ook met de training embodied learning.

Sorry! ik ben erg laat met invullen.

Sorry! ik ben erg laat met invullen.

De training bij het Eerste Huis is mij erg goed bevallen. Het was een programma wat prettig te volgen was maar wel intensief. Inhoudelijk goed en het heeft een sterke indruk op me achtergelaten. In praktijk pas ik het waar mogelijk toe en voor mezelf zeker een aanwinst. Ik wil in de toekomst meer op deze manier gaan werken want het sluit echt aan op wie ik wil zijn en wat ik wil doen.
De locatie en accommodatie waren ook erg goed verzorgd.