Being at Work

Transformational Presence maakt het mogelijk het potentieel in situaties te ontdekken te benutten. Veel verschillende en direct toepasbare werkvormen die aanzetten tot duurzame verandering.

IP Online Marketing

Een verhelderende training waarin je met open blik naar jezelf, jouw organisatie en bijbehorende casussen leert kijken.

Esther Visser / E. Visser Consultancy

Mooie eerste kennismaking met Embodied Leadership! Fijne lokatie, coronaproof en toch zo opgezet dat je elkaar fysiek kunt ervaren. Want dat is de kern: je bent zoveel meer dan alleen je gedachten... Mooie eerste kennismaking met Embodied Leadership! Fijne lokatie, coronaproof en toch zo opgezet dat je elkaar fysiek kunt ervaren. Want dat is de kern: je bent zoveel meer dan alleen je gedachten en je lichaam kan je zoveel meer vertellen!

Suzanne Weenink

Een vernieuwende wijze van leiderschapsontwikkeling: je eigen lichaam en dat van anderen waarnemen en leren inzetten om patronen te doorbreken.

Shortwaysolutions

Prima ervaring

Waarborgfonds Sociale Woningbouw

Fantastische training, fantastische trainer. Ik heb genoten vanaf de eerste minuut

Boeijend Ondernemen BV

Mijn ervaring met Het Eerste Huis is, iedere keer weer, erg goed. De laatste training die ik gevolgd heb is ‘Appreciative Inquiry’ De Kracht van Waardering. Deze training werd verzorgd door Rudi... Mijn ervaring met Het Eerste Huis is, iedere keer weer, erg goed. De laatste training die ik gevolgd heb is ‘Appreciative Inquiry’ De Kracht van Waardering. Deze training werd verzorgd door Rudi Hartmans.

Anouk

Praktische en informatieve training

Jolanda Wouters, Partner in Ontwikkeling

Ik ben blij dat ik heb besloten deel te nemen aan de training. Sommige dingen moet je gewoon ervaren en kun je niet alleen beoordelen op basis van een trainingsbeschrijving. Hoewel die redelijk... Ik ben blij dat ik heb besloten deel te nemen aan de training. Sommige dingen moet je gewoon ervaren en kun je niet alleen beoordelen op basis van een trainingsbeschrijving. Hoewel die redelijk uitgebreid en compleet is, had ik van tevoren niet kunnen overzien wat de training mij zou opleveren. Het heeft me veel inspiratie gegeven door de combinatie van concrete aanpakken, ingebed in de bredere context en visie van Theory U en de manier waarop het door de trainer wordt voorgeleefd. Daarnaast heeft het geleid tot een aantal diepgaande inzichten op zowel werk- als privégebied.