Gelukwerkt.frl

Mooie eerste impressie van AI, veel kennis gekregen en gelijk in de praktijk gebracht. Top!

Nancy Lelubre / TalentIndex

Vlot, inspirerend en leerrijk

Ross de Bos

Fijne training

Dennis de Goede

Super online workshop Leiden op Afstand gevold voor iedreen een aanrader

Mooie eerste vingeroefening met Theorie U

Gelukwerkt.frl

Fijn om theory U in hoofdlijnen goed uitgelegd te krijgen in korte tijd. Mooi om de link te zien met agile werken. De online training was erg goed verzorgd: inhoudelijk goed, prettig gebracht, fijn... Fijn om theory U in hoofdlijnen goed uitgelegd te krijgen in korte tijd. Mooi om de link te zien met agile werken. De online training was erg goed verzorgd: inhoudelijk goed, prettig gebracht, fijn dat pakketje vooraf, mooie groepsgrootte

Christiaan Montanus, acteursbureau Kapok

Een hele fijne interactieve online training over Theory U gevolgd. Dit is online trainen zoals het moet: afwisselend, goede mix van doen en ervaren aan de ene kant, en verdieping en theorie aan de... Een hele fijne interactieve online training over Theory U gevolgd. Dit is online trainen zoals het moet: afwisselend, goede mix van doen en ervaren aan de ene kant, en verdieping en theorie aan de andere kant. Direct toepasbaar en ik kon aan de slag met mijn eigen leervraag. Complimenten ook voor de uitstekende tijdbewaking, die was van Zwitsers-uurwerk-kwaliteit: steeds opnieuw precies op tijd even een korte pauze!

An Schelpe

Fijn om te beleven hoe zo'n online training je toch meeneemt in een manier van denken en zijn. Op verschillende manieren kwamen we tot een fijne groep, waar je je kwetsbaar kan opstellen en kunt... Fijn om te beleven hoe zo'n online training je toch meeneemt in een manier van denken en zijn. Op verschillende manieren kwamen we tot een fijne groep, waar je je kwetsbaar kan opstellen en kunt leren.

Saxion

Een mooie, rijke training waarin je in een 4 tal online sessies veel inspiratie en leerervaringen opdoet.

Carine Pruijt