VDMZ

Afgelopen week heb ik de training Transformational presence voor leiders en coaches bij Het Eerste Huis afgerond. Ik ging er vooral heen omdat ik behoefte had aan praktische tools om wat ik de... Afgelopen week heb ik de training Transformational presence voor leiders en coaches bij Het Eerste Huis afgerond. Ik ging er vooral heen omdat ik behoefte had aan praktische tools om wat ik de afgelopen jaren in mijn eigen transformatie heb geleerd te kunnen vertalen naar inzichten en tools voor andere mensen en projecten. Nou die kreeg ik, maar zoveel meer erbij. Inzichten, oefeningen, de effectieve combinatie van spiritualiteit en creativiteit met aarden en gewoon lekker doen. Bedankt Jos en Suzanne en alle toffe deelnemers die er waren. We hebben veel met en van elkaar mogen leren. Trust the process; die hou ik erin.

Donald Meulensteen / Gemeente Dongen

Ik heb de training Transformational Presence gevolgd bij Het Eerste Huis en ben daar mega enthousiast over. Een goede balans tussen zelfonderzoek en leren hoe je dat begeleid bij een ander. Jos... Ik heb de training Transformational Presence gevolgd bij Het Eerste Huis en ben daar mega enthousiast over. Een goede balans tussen zelfonderzoek en leren hoe je dat begeleid bij een ander. Jos begeleidde het programma op een buitengewoon prettige manier. Tot slot heb ik veel bijzondere mensen ontmoet. Kortom, ik heb er van genoten.

Cadanz Welzijn

Appriciative inquiry

Anne-Els

Interessant, pakkend, raak

Fleur Weerdenburg

Het was een unieke ervaring op een inspirerende locatie, waardoor ik echt een stap terug kon nemen en in contact kwam met wie ik wil zijn als mens en leider. Er is veel ruimte voor reflectie,... Het was een unieke ervaring op een inspirerende locatie, waardoor ik echt een stap terug kon nemen en in contact kwam met wie ik wil zijn als mens en leider. Er is veel ruimte voor reflectie, waardoor je ook het geleerde meteen een plek kan geven. Ik heb veel over mezelf geleerd door de tools, maar ook geleerd hoe deze tools toe te passen bij een ander. Een heel waardevolle combinatie!

Rivierduinen

De training Groepsdynamica was veel meer dan waar ik vooraf op had gehoopt. Meer diepgang, meer persoonlijke leerpunten en meer verbinding in een groep dan ik voor mogelijk had gehouden in slechts 3... De training Groepsdynamica was veel meer dan waar ik vooraf op had gehoopt. Meer diepgang, meer persoonlijke leerpunten en meer verbinding in een groep dan ik voor mogelijk had gehouden in slechts 3 dagen. Dit was heel persoonlijk waardevol, maar ook nu merk ik dagelijks nog in mijn werk hoeveel ik geleerd heb

Ivar gernand

Ik heb de training coachen met de theory als zeer waardevol ervaren, een prettige manier om stapsgewijs de verschillende fases te ervaren met gevarieerde en krachtige oefeningen samen met de andere... Ik heb de training coachen met de theory als zeer waardevol ervaren, een prettige manier om stapsgewijs de verschillende fases te ervaren met gevarieerde en krachtige oefeningen samen met de andere cursisten.

Marije- GGZ Rivierduinen

Prettige communicatie vooraf en een intense en waardevolle training op een goede locatie.

Hanneke Hoogenhout/ Chef Rebelle

Goed verzorgde training.