Ongelofelijk!!

Super snel terecht, je wordt gehoord en serieus genomen.
Geen pijnbestrijding gestart als dat niet de oplossing is!

Harrie Kooijman

9/10

Microchirurgie

Ik heb de MRI-scan van het ziekenhuis door laten sturen naar de herniapoli. Daar kreeg ik direct een zeer deskundig en verhelderend advies. Vervolgens besloten een operatie te laten uitvoeren in... Ik heb de MRI-scan van het ziekenhuis door laten sturen naar de herniapoli. Daar kreeg ik direct een zeer deskundig en verhelderend advies. Vervolgens besloten een operatie te laten uitvoeren in Essen door Dr. J. Thissen. De informatie en begeleiding van het hele traject door de herniapoli was uitstekend.
De ontvangst en intake in Essen was wederom erg goed.
De volgende dag om 10 uur de operatie en anderhalf uur later: klaar en de pijn weg!!! De volgende dag mocht ik al naar huis. Voel me herboren.

Ronny De Jong

10/10

Aangenaam verblijf

Heb hier afgelopen week 4 dgn gelegen fijne verzorging. De begeleiding van private scan was ook TOP tot aan de operatie,heel aardige mevrouw. Ik zeg twijfel niet en doen. Nu kan ik ook nog altijd... Heb hier afgelopen week 4 dgn gelegen fijne verzorging. De begeleiding van private scan was ook TOP tot aan de operatie,heel aardige mevrouw. Ik zeg twijfel niet en doen. Nu kan ik ook nog altijd bellen voor advies , ze hebben altijd meteen correct antwoord.

Ga zo door.😃😃😃

Michel Ferwerda

9/10

Goed en helder. Afspraken worden prima nagekomen

L.A

7/10

Snelle, goede behandeling echter niet alles vergoed

Alles gaat vlot via de Herniapoli, na de mri scan ben ik na 2 weken geopereerd dmv een microscopische operatie L5/S1, ik had al 2,5jaar last in mijn rechterbeen (tenen/kuit en bilspieren) en wanneer... Alles gaat vlot via de Herniapoli, na de mri scan ben ik na 2 weken geopereerd dmv een microscopische operatie L5/S1, ik had al 2,5jaar last in mijn rechterbeen (tenen/kuit en bilspieren) en wanneer ik wat zwaars had gedaan had ik meer last, ik kon verder alles nog maar toch besloten om dit te verhelpen in Duitsland waar zij wel meteen opereren wat ze in Nederland niet doen. De operatie was goed verlopen in Essen, arts en personeel zijn heel professioneel. Ik heb mij heel goed aan het herstel schema gehouden echter heb ik nog wel een tijd last gehad van zenuwpijn en stijfheid in het operatie gebied, nu ben ik 4 maanden verder en gaat het alweer beter maar nog niet 100%, houdt gewoon rekening dat het maanden duurt voor dat je je weer wat beter voelt, na zo'n 16 weken begon het bij mij beter te voelen.
Belangrijk om te weten is dat de kosten hoog zijn, ga er vanuit dat je een heel klein deel terug krijgt. Mijn verzekeraar vergoede achteraf maar een derde van de kosten, dus ik kreeg maar 3400euro terug van de totale kosten van 9500euro, wat ik overigens een fors bedrag vind voor een ingreep van een half uur en 2 overnachtingen. De verzekeraar (ASR in mijn geval) wil gewoon dat je in Nederland wordt geholpen, je moet voor de operatie al een aanvraag doen voor operatie in het buitenland en dan beginnen ze al moeilijk te doen dus is het echt aan jou of je het heel graag wilt maar er hangt dus een prijskaartje aan, de keuze is dus of maanden lang in Nederland van alles proberen voordat er geopereerd gaat worden of binnen 2 weken geopereerd worden in Duitsland. Ik denk ook dat de kosten uiteindelijk in Nederland lager liggen dan in Duitsland vandaar je ook een lagere DBC code voor vergoeding krijg. Ik heb nog wel geprobeerd meer terug te krijgen via de skgz (geschillencommissie) maar dat wilde niet baten, ASR had de juiste DBC code gebruikt.
Heel veel succes en sterkte met de keuze en mocht je besluiten om te opereren, een goed herstel en neem de tijd.

Sylvia

10/10

Een menselijke Micro Operatie

Na 3 jaar veel pijn en de bijbehorende ellende ben ik in contact gekomen met de Herniapoli. Ik werd snel gebeld na het invullen van de online documenten. Heb duidelijke gesprekken gevoerd en voelde... Na 3 jaar veel pijn en de bijbehorende ellende ben ik in contact gekomen met de Herniapoli. Ik werd snel gebeld na het invullen van de online documenten. Heb duidelijke gesprekken gevoerd en voelde mij direct gehoord. Er werd snel doorgepakt en op 16 februari 2024 ben ik via Micro operatie geopereerd door Dr Jost Thissen. De hernia pijn en de zware linkervoet waren direct weg nadat ik bijgekomen was uit de narcose. De artsen en het personeel in de Clinic waren allemaal enorm vriendelijk en menselijk. Ik heb mijn verblijf als zeer prettig ervaren. Het herstel gaat enorm goed en ik geniet nu al van alles wat deze operatie mij gebracht heeft. Pijnvrij liggen, traplopen etc. Ik ben blij dat ik vol vertrouwen dit traject in gegaan ben.

Leny De Wit-Hazeleger

10/10

Tot in de puntjes geregeld

Ik vond het spannend om een operatie in het buitenland te ondergaan, maar de Herniapoli gaf een vertrouwd gevoel.

Irmgard meeuwissen

10/10

Super ervaring pijnvrij.zeer goede ervaring

Zeer goede ervaring,direct geen pijn meer na de operatie.een aanrader voor iedereen.vraag naar dokter jost thissen en heeft superwerk verricht.ik ben er heel dankbaar voor.

Bas Brouwer

10/10

Wat een verademing!

De aandacht, de duidelijkheid, de te nemen stappen in het traject 'helemaal Top!'

Oumaima Boudhan

10/10

PTED operatie

Wauw, wauw en nogmaals wauw. Ik heb op mijn jonge leeftijd een erge hernia gekregen. Waardoor ik tijdelijk moest stoppen met mijn stage en school. Dit vond ik helemaal niet leuk, want zo kreeg ik... Wauw, wauw en nogmaals wauw. Ik heb op mijn jonge leeftijd een erge hernia gekregen. Waardoor ik tijdelijk moest stoppen met mijn stage en school. Dit vond ik helemaal niet leuk, want zo kreeg ik vertraging. Gelukkig kon ik zo snel mogelijk bij hernia poli terecht waardoor ik de volgende week geopereerd kon worden. Na de operatie kon ik me ogen niet geloven, ik had geen pijn meer en kon eindelijk weer recht opstaan. Ik ben nu 11 maanden verder, me diploma gehaald en heb nergens last van! Raad het oprecht aan iedereen aan.