9.5/10
9.5/10

A. van Geemert

Snelle levering.

Ter info: Broeken zijn voor een zeer oude man in een verpleegtehuis. Lastig om voor zo iemand een broek te kopen. Maar precies deze broek had ik al eens eerder voor hem besteld en zat prima (op de... Ter info: Broeken zijn voor een zeer oude man in een verpleegtehuis. Lastig om voor zo iemand een broek te kopen. Maar precies deze broek had ik al eens eerder voor hem besteld en zat prima (op de lengte na) en daarom ook meteen de kaartjes van de nieuwe broeken eruit geknipt en de broeken even uitgespoeld.

Wanneer ik 2 identieke broeken bestel, verwacht ik 2 precies dezelfde broeken. Het elastiek van de ene broek is veel en veel strakker/stugger dan de andere. Die broek moet ik nu laten aanpassen door een kledingmaker; zij zet er een ander elastiek in wat soepeler is. Natuurlijk rekt het elastiek wel mee maar zo'n stug/strak elastiek zit niet lekker ook al rekt het mee.

Reactie Herenmode Piet Koopmans & Zn:

Geachte heer en/of mevrouw, Erg vervelend natuurlijk. Broeken met elastische taille kunnen soms inderdaad wat verschillen, helemaal als het 2 verschillende bestellingen zijn geweest. Tegenwoordig... Geachte heer en/of mevrouw, Erg vervelend natuurlijk. Broeken met elastische taille kunnen soms inderdaad wat verschillen, helemaal als het 2 verschillende bestellingen zijn geweest. Tegenwoordig noteren we de tailles van de broeken. 1 cm teveel of te weinig elastiek op een taille van 100 cm lijkt niet veel maar kan inderdaad net het verschil maken. mvg sjouke koopmans

Prima service

Neeltje Roos

Prima service, op internet 2 pyama's voor mijn vader besteld, ze waren snel binnen en de pyama's zijn netjes en bevallen goed.

Gelukkig hebben jullie nog pyama's "met een kraagje" voor de oudere heer, wij én mijn vader zijn er blij mee!

type sluiting van de broek overal duidelijk vermelden.

Harry Smit

Ik koop hier al meerdere jaren met regelmaat kleding in het grote maten assortiment. Prettig zaken doen; altijd goed!

Vriendelijkheid en het meedenken met de klant. Daar scoren ze echt in en zeker ook in het snelle verzenden van de bestelde artikelen. Ook het retourbeleid is soepel, wanneer iets een keer niet... Vriendelijkheid en het meedenken met de klant. Daar scoren ze echt in en zeker ook in het snelle verzenden van de bestelde artikelen. Ook het retourbeleid is soepel, wanneer iets een keer niet past. Er wordt niet moeilijk gedaan, maar in plaats daarvan mee gedacht naar de goede oplossing.
Ik ben heel tevreden en zal hier zeker kleding blijven kopen!

N.v.t.

Jim Heinen

Kom hier al verschillende jaren en slag altijd, heb al 4 jaren een u-stoma en de perfecte kleding is hier te krijgen, verder bestel is soms via het internet aangezien ik tijdelijk in de UK verblijf... Kom hier al verschillende jaren en slag altijd, heb al 4 jaren een u-stoma en de perfecte kleding is hier te krijgen, verder bestel is soms via het internet aangezien ik tijdelijk in de UK verblijf maar ben blij dat binnen 3 dagen de bestelling in huis is. verder geven ze een uistekende en snelle service waar velen nog van kunnen leren.

Een uitstekende web-site en internet service.

Helaas niet kunnen vinden.

Achterberg

Ik ben toevallig hier terecht gekomen door Elastische broeken. Ik heb er inmiddels een. Resultaat prima!!

Weet. Niet

John Lisman

Online regenjas gekocht

prima afhandeling

pas na de keuze voor de jas wordt duidelijk dat bij de grotere maat ook de prijs hoger is.

Koper

Vlotte afhandeling, snelle verzending

Snelle reactie op mijn in het weekend verstuurde mail!