9.5/10
9.5/10

Bert van Dam

Prima bedrijf

Zeer vlotte levering, goede communicatie.

Onze ervaring met dit bedrijf is zeer positief. De bestelde badstoffen pyjama's zijn van een goede degelijke kwaliteit. We hopen hier ook weer jarenlang mee te kunnen doen. Alles werd netjes op...

Netjes verpakt en op tijd...!!!

Proberen zo door te gaan....

Helemaal prima!

Vriendelijke meneer aan de telefoon na dat ik een vraagje had voor ik online bestelde

Snelle en net ingepakte levering. Leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zat.

A van der Heijden

Goed en snel

Goede kwaliteit

pim van iterson

Mijn eerste ervaring is positief. Zeer snelle levering van juiste artikelen

snelheid

nee,

Alles is vlot en netjes geleverd

Roy

Goede website, goed assortiment en prima kwaliteit. Vlotte verzending en goed verpakt.

Goed product.

Foto's op website zijn niet altijd in orde. Maar met een beetje verbeelding kom je er wel.

Hans Mulder

Goede ervaring qua advisering. Op basis van de website (te) hoge verwachtingen wat betreft de uitgebreidheid van het assortiment in de winkel. Eerste indruk in de winkel was: zijn we hier wel op...

Goed geadviseerd. Ook nee benoemen door de verkoper als hij van mening is dat de pantalon niet goed past.
Telkens bereid op de boven verdieping ( niet voor klanten) nieuwe waar aan te slepen.

Ik zou adviseren beter licht in de zaak aan te brengen.
Het klimaat , lees de reuk , vond ik wat muffig. Dat gold ook voor de kleding. Niet alleen een geur van de stof/textiel, maar er hangt ook een muffig luchtje aan.
Paskamer, is meer een pashokje. Nogal aan de krappe kant en donker.