9.5/10
9.5/10

Prima ervaring. Goede hulp bij inschatten kledingmaten en uitzoeken kleding.

Goede en deskundige hulp.

W Brals

Mooi dat er nog zulke prachtige kledingzaken zijn.

JH

Via internet een hoed besteld. Binnen 2 werkdagen was de hoed geleverd.

Deze winkel verkoopt kwaliteitsspullen: tijdloze spullen die lang meegaan

Neen

Onlangs kleding gekocht voor mijn vader. Goed geholpen!

Hele goede service, ze denken met je mee!

Yvonna Sterckx

Snelle levering, kwaliteitsvolle producten

Telefonisch vriendelijk te woord gestaan om de juiste maat te vinden, aanbod broeken met elastische taille voor mannen in een rolstoel is geweldig

Jos Kooiman

Snelle levering van de bestelde goederen

Zeer snelle levering

Nee, houden zo!!

Tineke janssen

Goede service en bijzonder snelle levering van hele mooie broeken👍👍

Snelle levering.

Nee heel tevreden

A. van Geemert

Snelle levering.

Ter info: Broeken zijn voor een zeer oude man in een verpleegtehuis. Lastig om voor zo iemand een broek te kopen. Maar precies deze broek had ik al eens eerder voor hem besteld en zat prima (op de lengte na) en daarom ook meteen de kaartjes van de nieuwe broeken eruit geknipt en de broeken even uitgespoeld.

Wanneer ik 2 identieke broeken bestel, verwacht ik 2 precies dezelfde broeken. Het elastiek van de ene broek is veel en veel strakker/stugger dan de andere. Die broek moet ik nu laten aanpassen door een kledingmaker; zij zet er een ander elastiek in wat soepeler is. Natuurlijk rekt het elastiek wel mee maar zo'n stug/strak elastiek zit niet lekker ook al rekt het mee.

Reactie Herenmode Piet Koopmans & Zn:

Geachte heer en/of mevrouw, Erg vervelend natuurlijk. Broeken met elastische taille kunnen soms inderdaad wat verschillen, helemaal als het 2 verschillende bestellingen zijn geweest. Tegenwoordig... Geachte heer en/of mevrouw, Erg vervelend natuurlijk. Broeken met elastische taille kunnen soms inderdaad wat verschillen, helemaal als het 2 verschillende bestellingen zijn geweest. Tegenwoordig noteren we de tailles van de broeken. 1 cm teveel of te weinig elastiek op een taille van 100 cm lijkt niet veel maar kan inderdaad net het verschil maken. mvg sjouke koopmans

Prima service

Neeltje Roos

Prima service, op internet 2 pyama's voor mijn vader besteld, ze waren snel binnen en de pyama's zijn netjes en bevallen goed.

Gelukkig hebben jullie nog pyama's "met een kraagje" voor de oudere heer, wij én mijn vader zijn er blij mee!

type sluiting van de broek overal duidelijk vermelden.