9.5/10
9.5/10

Koos

Mijn ervaring is online en telefonisch, maar ik ga na een uitstekende ervaring qua proces en service na enkele malen bijzonder vriendelijk en adequaat telefonisch contact zeker een keer op bezoek... Mijn ervaring is online en telefonisch, maar ik ga na een uitstekende ervaring qua proces en service na enkele malen bijzonder vriendelijk en adequaat telefonisch contact zeker een keer op bezoek bij de winkel zelf.

Kwaliteit kleding, persoonlijk contact

Zou graag met een maandelijkse e-mail op de hoogte gehouden worden van aanbiedingen, sale en andere wetenswaardigheden. Ik woon in Heino.

Joop Orlemans

Wij hebben voor mijn schoonvader al diverse broeken met elastiek gekocht. De medewerkers zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam. De kwaliteit van de broeken en shirts zijn uitstekend. Laatst weer... Wij hebben voor mijn schoonvader al diverse broeken met elastiek gekocht. De medewerkers zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam. De kwaliteit van de broeken en shirts zijn uitstekend. Laatst weer nieuwe broeken besteld met behulp van de telefoon en ging ook perfect. TOP! Wij kunnen Piet Koopmans aan iedereen aanbevelen.

Nemen de tijd voor je. Mijn schoonvader is hoogbejaard en werd op zijn gemak gesteld en kreeg alle aandacht.

Geen gewoon een klasse kledingzaak.

J Hoevenaars

Prima bedrijf

Snelle levering en goede kwaliteit

Dienstverlening is prima

Joke van der Wal

Nog nooit eerder besteld bij dit bedrijf maar ik ben zéér tevreden. Goeie kwaliteit en snelle levering. Sneller dan was aangekondigd👍

Besteld en snel in huis TOP

Ruime keuze

B. van Aperlo

Top bedrijf, snelle levering, goede producten, geen probleem met omruilen.

Nee, ga zo door!

W.J. Arts

Verzending loopt vlot, keuze qua vesten valt tegen, ben het eigenlijk niet mee eens dat de klant retourkosten moet betalen.

kan geen andere website vinden voor mijn producten, voor jullie dus een sterk punt.

geen retourkosten voor de klant, maak daar reclame voor, gegarandeerd meer klanten.

E.M. Coppoolse-van den Berg

Aflevering volgens afspraak. Prima artikel. Goed verpakt verzonden en op tijd afgeleverd.

M.de Lint

Weer twee broeken besteld voor de mijn vader. Alles verliep zeer vlot.

Goede kwaliteit! Broeken blijven mooi in de was, zelfs in die van een verzorgingshuis!

J.A. Jacobs

Prima artikelen tegen een redelijke prijs