9.5/10
9.5/10

Elba

Redelijk goed in verwerking en
bezorging . echter wel heel.moeilijk bij retourzending melden. snap niets van de regels. en indien. je geen. printer heb dan wordt het je niet gemakkelijk...

ja de retourzending gemakkelijker maken.

Reactie Herenmode Piet Koopmans & Zn:

Beste heer en/of mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling en reactie.

Wij zijn afgelopen week op de Webwinkelvakdagen geweest en hebben daar toevallig met Myparcel gesproken over retourzendingen. Wij zijn het volledig met u eens dat het printen en betalen een dingetje voor sommige klanten kan zijn, waardoor wij de goederen ook later terugkrijgen dan wanneer dit gemakkelijker zou zijn met bijvoorbeeld een voorbedrukt etiket. Myparcel gaat ernaar kijken en wij hopen net als u dat het dan voor iedereen wat gemakkelijker is. mvg sjouke koopmans

Eltjo Benedick

Ik had nog nooit van dit bedrijf gehoord of gelezen, tot ik ze op het internet tegen kwam. Ik ben zeer content met dit bedrijf en nog meer met hun product die ik bij hun heb gekocht.

Het heeft mij ontzettend veel moeite gekost om ûberhaupt dit product op te sporen. Precies wat ik zocht. TOP. Ben zeer tevreden

een bedrijf wat goede producten verkoopt en daar ook nog eens tevreden klanten aan over houdt behoeft geen aanwijzingen voor verbetering. Zij weten dat ze GOED zijn.

A.Sikkens

geen idee

geen idee

Na bestelling , snelle levering .

Snelle levering .

Nee, alles prima .

f.m.erkens

Snelle service , duidelijke bestelprocedure, klantvriendelijk

nvt

Als kerstcadeau 3 truien besteld, werden snel en netjes geleverd!

M.Pletsers

Goed& ruim assortiment.
Snelle levering en goed advies!

Medewerker belde nog met aanvullende info over de maat, heel attent!

Witte Goudriaan

Pico bello

Op zoek naar lekkere warme flanellen pyama’s kwam ik dit bedrijf op internet tegen. Eerst langs geweest om product te kunnen voelen. Prima service. Omdat kwaliteit goed is maar de afstand wat ver...

Goede kwaliteit en snelle levering.

Verpakking opvullen als de doos te groot is. Pakket was nu helemaal in gedeukt en gescheurd. Inhoud gelukkig nog compleet en onbeschadigd.

H Hubregtse

Bijzonder vriendelijk , begripvol en snel.

zie boven staande

Nee geen enkele