9.5/10
9.5/10

Adam tanalepy

Heel goed afgeleverd.

Joep Van ginneken

Service door mensen met kennis van hun waren zoals je dat nog maar weinig tegenkomt. Kwaliteitszaak.

Vriendelijk, behulpzaam, luisteren naar de wensen vd klant, meedenkend, eerlijk advies.

Hanneke

Zeer snelle levering en pakket in onberispelijke staat, goede informatie tijdens hele bestelproces.

Zeer klantgerichte houding. Keurige en zeer tijdige levering.

Leo callebaut

Zeer goede eerste koopervaring , enig!!

Het vertrouwen in de klant

Nihil

Broeken die te klein waren teruggestuurd. Werd persoonlijk gebeld en kreeg advies over welke (merken) broeken mogelijk beter zouden passen. Heel goed!

Meedenken!

Patrick Janssens

Probleemloze bestelling en levering. Prima kwaliteit en (dus ?) toch een beetje prijzig, maar ach wat.

Ik zou er zo willen beginnen werken... ware het niet dat ik met pensioen ben.

Piet weet het best.

Eerst telefonisch contact gemaakt met vragen over de aankoop van een jeans broek. Kreeg prima advies met betrekking tot de maatvoering.
Daarna vier broeken besteld, 2 x maat 52 en 2 x maat 54....
Daarna vier broeken besteld, 2 x maat 52 en 2 x maat 54. Volgende dag reeds in huis.

Ook de manier van retour zenden is prima verzorgd. Drie broeken retour gezonden en na twee dagen stond het door mij teveel betaalde weer op mijn rekening bijgeschreven.Top!

Geen.

J.M. den Held

Prima ervaring, zowel in de winkel als aan de telefoon. Prettige persoonlijke behandeling.

Tot op heden is Piet de enige die de bretels levert die ik graag draag.

Zeer goed. Snelle levering. Goede kwaliteit van de kleding.

Jan Vijfschaft

Levering op tijd en goede kwaliteit product