9.5/10
9.5/10

Heej goei service ,leveringen gebeuren vlot en snel, had een fout gemaakt bij een bestelling dezewerd door hen opgemerkt en zij hebben mij gecontacteerd,zeer vriendelijk aan de telefoon,en de... Heej goei service ,leveringen gebeuren vlot en snel, had een fout gemaakt bij een bestelling dezewerd door hen opgemerkt en zij hebben mij gecontacteerd,zeer vriendelijk aan de telefoon,en de levering werd gewoon zonder problemen gewijzigd zonder extra kost hierdoot

gewoon alles

direct geen te vinden,misschien jzammer dat de winkel zo ver is

Barry van Gemerden

Vriendelijke behandeld, gezellig ingerichte winkel.

Nicolien Kloezen

Kundig. Straalt vertrouwen uit. Zeer hulpvaardig.

Vertrouwen

Ga zo door.

Christiaan Costrop

Ik ben heel tevreden over de dienstverlening van dit bedrijf! Vlotte en snelle levering van de juiste artikelen...

Ina

Prima zaak. Snel. Klantvriendelijk. Denken met je mee.

Zie hierboven.

Peter

Prima snelle levering, goede kwaliteit van het product, goede informatie voorziening

Supersnelle levering en net zo'n snelle afhandeling van de retourzending.

Reeds vermeld

Prima, goede service

duidelijke internetsite

sabine van der biest

Alles was top, snelle levering, geen problemen met terugzending en wisselen van twee items omdat die wat smal waren. Daarover telefonisch contact gehad en alles verliep supervlot.

De vlotte communicatie en gedienstigheid. Geen probleem om af te rekenen nadat retour en nieuwe zending volledig waren.
Typisch ook dat kleding voor personen in verzorgingstehuizen vooral in...
Typisch ook dat kleding voor personen in verzorgingstehuizen vooral in Nederland te krijgen zijn. Wij Belgen staan erg zielig te kijken op vlak van gehandicapten of mensen in de zorg.

Keurig verzorgt, zelfs na een foute levering een vlotte afhandeling om dit te corrigeren