K

100% positief

Reactie Helisports:

Beste K, Bedankt voor uw top-review. Wij zijn blij dat u 100% positief bent over u ervaring met ons. In de toekomst zullen wij er alles aan doen om dat zo te houden. Met sportieve... Beste K, Bedankt voor uw top-review. Wij zijn blij dat u 100% positief bent over u ervaring met ons. In de toekomst zullen wij er alles aan doen om dat zo te houden. Met sportieve groet, Helisports

Stefan

Via google terecht gekomen op jullie website en items gekocht. ging verder allemaal perfect tot aan de aflevering aan toe

op zich niet. functioneerde verder allemaal goed

Reactie Helisports:

Beste Stefan, Bedankt voor uw review. Fijn dat alles goed ging met de bestelling. Mocht u vragen hebben over de tijdsduur van de levering dan kunt u ons altijd via mail, chat of telefonisch... Beste Stefan, Bedankt voor uw review. Fijn dat alles goed ging met de bestelling. Mocht u vragen hebben over de tijdsduur van de levering dan kunt u ons altijd via mail, chat of telefonisch bereiken dan proberen we het voor u te verhelderen. Met sportieve groet, Helisports

Matias

Super!

Hele goede service.

Reactie Helisports:

Beste Matias, Bedankt voor uw review. Wij streven altijd naar de beste service voor onze klanten. Ik hoop dat wij u in de toekomst weer als klant zien van helisports. Met sportieve... Beste Matias, Bedankt voor uw review. Wij streven altijd naar de beste service voor onze klanten. Ik hoop dat wij u in de toekomst weer als klant zien van helisports. Met sportieve groet, Helisports

Coby Damen

Was mijn eerste bestelling bij helisport heb nog geen ervaring met ze

alles wat goed te volgen en ben ook netjes te woord gesteld wand ik heb eerst hun benaderd voor informatie de afwikkeling
van mijn bestelling ging zeer goed geen problemen gehad

Reactie Helisports:

Beste C. Damen, Bedankt voor uw top-review. Fijn om te horen dat u uw eerste ervaring met ons als zeer goed heeft ervaren. Wij hopen u in het vervolg weer als klant te zien van... Beste C. Damen, Bedankt voor uw top-review. Fijn om te horen dat u uw eerste ervaring met ons als zeer goed heeft ervaren. Wij hopen u in het vervolg weer als klant te zien van Helisports. Mocht u in het vervolg vragen hebben, dan staan wij voor u klaar. Veel trainplezier en met sportieve groet, Helisports

Job van der Bos

Positief!

Afspraken nagekomen.
Duidelijke communicatie.

Reactie Helisports:

Beste J. van der Bos, Bedankt voor uw review. Wij streven erna om de u de beste service te bieden. Wij hopen dat u in de toekomst weer klant bent van Helisports. Veel train plezier. Met... Beste J. van der Bos, Bedankt voor uw review. Wij streven erna om de u de beste service te bieden. Wij hopen dat u in de toekomst weer klant bent van Helisports. Veel train plezier. Met sportieve groet, Helisports

Niet relevant aan mij klacht

Helisports producten: prima
Afleverdienst: barslecht!
Helisports producten: prima
Afleverdienst: barslecht!
Ik woon 20min van Helisports Breda. Op de website wordt vermeld dat mijn product nog in voorraad is. Wanneer ik dit echter verifieer met de online chatcollega, blijkt het in Breda niet voorradig te zijn. Ik moet mijn product dus bestellen en kan het niet afhalen. Inmiddels ben ik al meer dan een week aan het wacten op mijn product door beschadiging van de afleverdienst en door administratieve fouten. Niet erg leuk dus!

Reactie Helisports:

Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie. Het kan zo zijn dat het product dat u wilde kopen op voorraad was alleen niet de hoeveel die u wilde bestellen. Dit komt omdat wij een kleiner magazijn in... Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie. Het kan zo zijn dat het product dat u wilde kopen op voorraad was alleen niet de hoeveel die u wilde bestellen. Dit komt omdat wij een kleiner magazijn in Breda hebben. Echter kunnen wij altijd producten naar onze winkel in Breda halen zodat het u tijd en moeite scheelt. Als u vragen heeft kunt u ons altijd bellen zodat wij u gemakkelijker kunnen helpen. Met sportieve groet, Helisports

Mathieu

Snel geleveerd, goede kwaluteit en prijs

Uitgebreid keus

Reactie Helisports:

Beste Mathieu, Bedankt voor uw top review. Wij proberen ons assortiment zo divers mogelijk te houden, zodat u altijd slaagt bij ons. Veel train plezier gewenst! Met sportieve... Beste Mathieu, Bedankt voor uw top review. Wij proberen ons assortiment zo divers mogelijk te houden, zodat u altijd slaagt bij ons. Veel train plezier gewenst! Met sportieve groet, Helisports

Simon

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Beste Simon,

Bedankt voor uw top review.
Wij garanderen altijd de laagste prijs. Wij hopen u in de toekomst weer te zien als klant van Helisports.

Met sportieve groet,

Helisports

J.Jansen

Dat is goed bevonden! Bestelling van gymbal was snel en goed afgeleverd!

Het bestellen ging erg goed!

Reactie Helisports:

Goedemiddag J. Jansen, Bedankt voor uw review. Fijn dat alles goed is verlopen. Wij hopen u in de toekomst weer als klant te zien van Helisports. Veel train plezier gewenst. Met sportieve... Goedemiddag J. Jansen, Bedankt voor uw review. Fijn dat alles goed is verlopen. Wij hopen u in de toekomst weer als klant te zien van Helisports. Veel train plezier gewenst. Met sportieve groet, Helisports

Ivan Idsinga

Zeer positieve ervaring. Alles wordt snel en helder afgehandeld en de producten zijn kwalitatief zeer in orde.
Een aanrader!!

Goedkoopste op het web en een goede kwaliteit staat daar tegenover.

Reactie Helisports:

Beste I. Idsinga, Bedankt voor uw top review. Wij zorgen altijd voor de laagste prijsgarantie en zorgen dat de kwaliteit van onze producten altijd in orde is. Graag zien wij u weer terug als... Beste I. Idsinga, Bedankt voor uw top review. Wij zorgen altijd voor de laagste prijsgarantie en zorgen dat de kwaliteit van onze producten altijd in orde is. Graag zien wij u weer terug als klant bij Helisports en wensen u veel trainingsplezier toe. Met sportieve groet, Helisports