Hpm

Snel bezorgd, goede kwaliteit

Snel bezorgd, goede kwaliteit

Stefanie Heestermans

Top bedrijf!

producten besteld en het onderdeel was niet helemaal compleet. Ik werd zeer netjes geholpen. Er werd direct gehandeld en ik werd gebeld dat het zou worden geregeld.

Hans De Haas

Ervaring goed prijs goed levering goed

Goed op de hoogte gehouden van de levering

Pascal

Tijdig en volledig

Rein

Snel en duidelijk

Snelheid

Nicolo Crivellaro

product bereikbaar

David Schaling

De display van mijn overjarige roeitrainer was kapot,. Vanzelfsprekend niet meer de precies passende computer beschikbaar. Op advies van de technische dienst een andere display met extra snoertje... De display van mijn overjarige roeitrainer was kapot,. Vanzelfsprekend niet meer de precies passende computer beschikbaar. Op advies van de technische dienst een andere display met extra snoertje voor de connector. Het wekt top!

Vakmanschap, kwaliteit en garantie.

Bart Ceyssens

Zeer goed

Kwaliteits materiaal

Marion

Website overbelast kon geen betaling doen. Paar dagen later ontving ik een mail dat betaling nog niet binnen was. Betaald. Paar dagen later ontving ik mail dat bestelde artikelen er niet meer waren... Website overbelast kon geen betaling doen. Paar dagen later ontving ik een mail dat betaling nog niet binnen was. Betaald. Paar dagen later ontving ik mail dat bestelde artikelen er niet meer waren en werd alternatief geboden. Daarop gereageerd en akkoord alternatief. Paar dagen later maul dat alternatief er niet meer was en nieuwe aanbod met gewicht 1 kg meer besteld. Uiteindelijk geleverd.

Meedenken en met alternatieven komen.
Zwak punt: twee keer kon uiteindelijk niet geleverd worden.