W. van Viegen

Helisports is een bedrijf met een groot assortiment fitness en krachtsport artikelen. De service is uitmuntend. De verzending snel en prima geregeld. Ik ben een fan van Helisports en al vele jaren...

Betrouwbaar.
Prima kwaliteit.
Goede garantie voorwaarden.
Snelle levering.
Groot assortiment.
Apparatuur en materialen te bezichtigen in winkels.

Beste W. van Viegen,

Onwijs bedankt voor deze top review! Mooier dan deze review worden ze bijna niet.
Fijn dat u alles zo waardeert en dat u al jaren vaste klant bent bij ons.

Wij hopen dat alles nog verder naar wens is en wij zien u graag weer terug als klant bij Helisports.

Kris

Snelle levering, eerlijke prijzen

Beste Kris,

Ontzettend bedankt voor uw mooie review, wij zijn blij dat u zo tevreden bent.
Veel plezier toegewenst met het trainen met de halterstang en wij zien u graag weer terug als klant bij Helisports.

Frans Essers

Vlot en kwalitatief top. Ook klein hikje in de levering zelf even contact met me gezocht en voorstel voor oplossing gedaan.

Open en eerlijk

Beste Frans,

Bedankt voor uw mooie review.
Fijn om te horen dat u zo positief bent over Helisports.
Vanwege de drukke planning kan er wel eens hinder voorkomen, maar gelukkig is uw bestelling nog snel geleverd.

Wij wensen u veel trainingsplezier toe en zien u graag weer terug als klant bij Helisports.

Erik Muller

Klein onderdeel besteld en dat snel in huis. Wat mij wel irriteert is deze enquete. Volkomen onnodig. Als ik niet tevreden ben zeg ik het wel. Maar voor een kleine activiteit als een onderdeeltje...

Ben al jarenlang tevreden klant.

Beste Erik Muller,

Bedankt voor uw review, gelukkig is uw bestelling snel in huis.
Verder is deze review niet verplicht om te doen, dat is uiteraard uw eigen keuze.

neil cochrane

Really helpful staff. Was advised what to buy using the messenger service and the advice was perfect

Helpful and knowledgeable staff who know their products

Dear Neil Cochrane,

Thank you for your great review about Helisports.
We are really happy to read that our staff was able to help you.

We hope to see you again as our customer.

Kind Regards,

van rentergem krist

Correcte firma. ,wordt geleverd zoals afgesproken .

Tijdens een probleem met een betaling was het geen enkele moeite om dit op te lossen tijdens een telefoongesprek .Klaar en duidelijke feedback . top.

Beste van rentergem krist,

Bedankt voor uw mooie feedback, wij denken altijd mee met de klant, gelukkig was dit erg handig in uw geval.
Wij hopen dat u veel plezier beleefd aan uw halterriem en wij zien u graag terug als klant van Helisports.

R.C.

Mijn ervarinh met Helisports was zeer goed!

Helisports krijgt van mij een 10.

Beste R.C.,

Onwijs bedankt voor uw mooie review, die 10 is waar wij het voor doen!
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop een zien u graag weer terug als klant bij Helisports.

PT4U Almere

Prima service en meedenken

transportbedrijf is niet op orde.

Beste PT4U Almere,

Bedankt voor uw review, fijn dat u onze service waardeert!
Uw order is geleverd met DPD, welke in orde van de goede voornemens en de altijd drukke maand januari kampt met enorme drukte.

Uw order is 1 dag later geleverd dan normaal, helaas komt dat af en toe voor, hopende op uw begrip.

Verder wensen wij u veel trainingsplezier toe en wij zien u graag weer terug als klant bij Helisports.

Brandsma

Nette levering. Alleen na het plaatsen van de bestelling enige dagen geen teken van leven. Stond op het punt om er achteraan te gaan

Beste Brandsma,

Bedankt voor uw review. U heeft een paar dagen geen reactie ontvangen omdat u heeft besteld op zaterdag, wij zondag dicht zijn en omdat het momenteel erg druk is qua orders. DPD stuurt altijd een mail op de avond vóór levering.

Hopelijk heeft u veel plezier van de aankoop.

A. van den Bree

De dumbells zijn perfect! niks mis mee.

zie boven.