Marcel

Telefonisch contact met Tony positief. Levrtijd wat langer dan volgens website aangegeven.

Telefonisch contact met Tony

Reactie Helisports:

Beste Marcel, Bedankt voor je positieve review. We hopen in het vervolg de normale levertijd aan te kunnen houden om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Met sportieve... Beste Marcel, Bedankt voor je positieve review. We hopen in het vervolg de normale levertijd aan te kunnen houden om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Met sportieve groet, Helisports

Robin

Prima uitleg en snel geleverd.
Kleine manco maar dat was 1 dag later opgelost, perfect.

Ze komen de beloftes na.

Reactie Helisports:

Beste Robin, Bedankt voor uw positieve review. Top om te horen dat alles snel opgelost was en dat u tevreden bent over de geleverde service. We hopen u in het vervolg op een zelfde manier van... Beste Robin, Bedankt voor uw positieve review. Top om te horen dat alles snel opgelost was en dat u tevreden bent over de geleverde service. We hopen u in het vervolg op een zelfde manier van dienst te kunnen zijn! Met sportieve groet, Helisports

I. Bouwen

De afhandeling van mijn bestelling was goed. Ik had wel de indruk dat de roller die ik kreeg al eens eerder gebruikt was. Die was niet schoon en nieuw.

Sjors

Website niet duidelijk en te laat met leveren

Klantenservice reageert snel!

Ruud

Prima service, goede en snelle communicatie

na een klein foutje in de levering werd het heel snel zonder problemen gecorrigeerd.

Reactie Helisports:

Beste Ruud, Fijn om te horen dat alles op tijd gecorrigeerd was en u toch een positief gevoel aan ons heeft overgehouden. Bedankt voor uw positieve review en hopelijk tot de volgende! Met... Beste Ruud, Fijn om te horen dat alles op tijd gecorrigeerd was en u toch een positief gevoel aan ons heeft overgehouden. Bedankt voor uw positieve review en hopelijk tot de volgende! Met sportieve groet, Helisports

R. L. Engelen

Snel en zakelijk.

Beste,

Bedankt voor uw positieve review en hopelijk tot de volgende!

Met sportieve groet,

Helisports

Arno

Ik heb er al verschillende spullen gekocht. En het is allemaal top kwaliteit. In de winkel toen der tijd goed en vakkundig geholpen.

Vakkundig en meedenkend

Reactie Helisports:

Beste Arno, Fijn om te horen dat u een positief gevoel aan ons heeft overgehouden. Graag zijn wij u in de toekomst op dezelfde manier van dienst. Bedankt voor uw positieve review. Met... Beste Arno, Fijn om te horen dat u een positief gevoel aan ons heeft overgehouden. Graag zijn wij u in de toekomst op dezelfde manier van dienst. Bedankt voor uw positieve review. Met sportieve groet, Helisports

dont thinkso

Het grootste nadeel van dit bedrijf, en vele anderen, is het geteut om feedback als je gewoon iets gekocht hebt. Die bal is oké maar dat gedoe achteraf :-( daarom een zo-zo beoordeling

Reactie Helisports:

Bedankt voor uw beoordeling. We zijn het met u eens, we doen met z'n allen steeds meer online aankopen en krijgen dus ook steeds meer de vraag om te beoordelen na aankoop, dat vinden we zelf ook... Bedankt voor uw beoordeling. We zijn het met u eens, we doen met z'n allen steeds meer online aankopen en krijgen dus ook steeds meer de vraag om te beoordelen na aankoop, dat vinden we zelf ook vervelend en daarom gaan we er wat aan doen: Binnenkort passen we onze site aan zodat er bij het bestellen een vinkje gezet kan worden bij "Mogen we u na aankoop om een beoordeling vragen?" Uitnodigingen worden dan niet langer automatisch verstuurd zonder toestemming. Winkels die géén klanten uitnodigen om te beoordelen kunnen rekenen op een beoordelingspagina met alleen maar negatieve reviews; men is namelijk veel sneller geneigd een beoordeling achter te laten als iets niet goed is gegaan. Vandaar dat zo veel winkels ervoor kiezen om automatisch uitnodigingen te versturen.

E. Pebesma

Bedrijf met een duidelijke website. Informatief duidelijk als je contact met ze opneemt. Snelle levering.

Eerlijk, duidelijk doen niet moeilijk over retour zendingen. Vriendelijke monteur die het bestelde correct monteert, en pas weg gaat als alles voor elkaar is. Neemt zelfs het verpakkings materiaal mee terug.

Reactie Helisports:

Beste E. Pebesma, Bedankt voor uw mooie review. Fijn om te horen dat alles naar wens was en u een positief gevoel heeft overgehouden aan Helisports. Hopelijk tot de volgende! Met sportieve... Beste E. Pebesma, Bedankt voor uw mooie review. Fijn om te horen dat alles naar wens was en u een positief gevoel heeft overgehouden aan Helisports. Hopelijk tot de volgende! Met sportieve groet, Helisports

Pascal

Was op zoek naar nieuwe kabels voor mijn inspire m2. Helisports heeft ze allen op voorraad en voor een scherpe prijs! Binnen een dag verzonden. Top!!

Zeer vriendelijke medewerkers.

Reactie Helisports:

Beste Pascal, Bedankt voor uw positieve review. Het doet ons goed om te horen dat u tevreden was over de service en het contact met de medewerkers. We hopen u in het vervolg net zo goed van... Beste Pascal, Bedankt voor uw positieve review. Het doet ons goed om te horen dat u tevreden was over de service en het contact met de medewerkers. We hopen u in het vervolg net zo goed van dienst te zijn. Met sportieve groet, Helisports