Dorinacho25

Heel vlot en heel professioneel.

Gratis levering!

Beste,

Bedankt voor de positieve review en hopelijk tot de volgende!

Leen harreman

Levering was prima alleen jammer dat er moeilijk wordt gedaan over garantie door te schermen met productnamen en leverings voorwaarden die nooit zijn mee gedeeld.

peter van den bemt

Ik heb daar jaren geleden een home-trainer gekocht. Die ik nog steeds gebruik. De computer (snelheid, calorieën, etc.) deed het in een mum van tijd niet meer. Daar kreeg ik snel een nieuwe voor.... Ik heb daar jaren geleden een home-trainer gekocht. Die ik nog steeds gebruik. De computer (snelheid, calorieën, etc.) deed het in een mum van tijd niet meer. Daar kreeg ik snel een nieuwe voor. Maar ook deze begaf het snel. Conclusie: niet water(zweet)dicht. Maar wel op een plek waar zweet landt. Ook de 2e keer direct een nieuwe voor gekregen. Nadien wel de computer met plastic afgedekt. Dit getuigt van een uitstekende aftersalesservice. Reden voor mij om hun ook mijn nieuwe wens te gunnen: een roeitrainer. Heel snel geleverd(1 dag). Jammer dat deze niet compleet bleek ingepakt: het zadel/zitje ontbrak. Dit is vlot nageleverd.

Goede aftersalesservice.

Reactie Helisports:

Beste Peter, Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de after sales en dat alles goed en snel opgelost is omtrent de schermen. We hopen u in het vervolg op... Beste Peter, Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de after sales en dat alles goed en snel opgelost is omtrent de schermen. We hopen u in het vervolg op dezelfde manier van dienst te kunnen zijn. Met sportieve groet, Helisports

van oort

Gebeld i.v.m. reparatie crosstrainer. Onderdeel is inmiddels opgestuurd

aanschaf is enige tijd geleden.

Reactie Helisports:

Beste, Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over de geleverde service en het onderdeel heeft ontvangen. We hopen u in het vervolg op dezelfde manier van dienst te kunnen zijn Met... Beste, Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent over de geleverde service en het onderdeel heeft ontvangen. We hopen u in het vervolg op dezelfde manier van dienst te kunnen zijn Met sportieve groet, Helisports

Prima geregeld. Duidelijke website en producten zijn van een goede kwaliteit.
De bestelling wordt snel geleverd en de goederen zijn netjes verpakt.

Snelheid van leveren, prijsstelling

Beste,

Bedankt voor uw positieve review en hopelijk tot de volgende!

Hub Dohmen

Loopband gehad van Helisports. Goede en snelle service.
Onlangs training gear gekocht in de winkel. Goed advies, vriendelijk, adequaat en snelle service.

Service gerichtheid erg goed.

Reactie Helisports:

Beste Hub, Bedankt voor uw mooie review. Het doet ons goed te horen dat u tevreden bent over de service en dat het contact met ons personeel u goed is bevallen. We hopen u in het vervolg... Beste Hub, Bedankt voor uw mooie review. Het doet ons goed te horen dat u tevreden bent over de service en dat het contact met ons personeel u goed is bevallen. We hopen u in het vervolg uiteraard op dezelfde manier van dienst te kunnen zijn. Met sportieve groet, Helisports

H.A.Kivits-Cramer

Snel geholpen, snel beslist, duidelijke uitleg

Beste,

Bedankt voor uw positieve review.
We hopen u in het vervolg wederom goed van dienst te kunnen zijn.

John Cleuters

Het bestelde werd correct en snel volgens verwachting aangeleverd.

Houd zich aan de afspraak, maakt een betrouwbarenindruk.

Beste John,

Bedankt voor uw mooie review.
Fijn om te horen dat u een goed gevoel aan ons heeft overgehouden en hopelijk tot de volgende!

Yves

Goede service

Snelle afhandeling

Reactie Helisports:

Beste Yves, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden was over de geleverde service. We hopen u in het vervolg wederom goed van dienst te kunnen zijn. Met sportieve... Beste Yves, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden was over de geleverde service. We hopen u in het vervolg wederom goed van dienst te kunnen zijn. Met sportieve groet, Helisports

HW

Snelle levering.

Beste,

Fijn om te horen dat u tevreden was over de snelle levering en bedankt voor uw positieve review.