Zeer positief/goed

Vlotte service, kwaliteitsvol materieel

Reactie Helisports:

Beste, Bedankt voor uw positieve review. Het doet ons goed dat u zo te spreken bent over onze service. Wij proberen natuurlijk altijd iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Hopelijk... Beste, Bedankt voor uw positieve review. Het doet ons goed dat u zo te spreken bent over onze service. Wij proberen natuurlijk altijd iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Hopelijk tot de volgende keer! Met sportieve groet, Helisports

Correcte levering

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Reactie Helisports:

Beste, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze prijs-kwaliteit verhouding. Wij hopen u de volgende keer weer bij ons terug te zien. Met sportieve... Beste, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze prijs-kwaliteit verhouding. Wij hopen u de volgende keer weer bij ons terug te zien. Met sportieve groet, Helisports

Particulier

Particulier

Snel geleverd

Beste,

Bedankt voor uw positieve review.

Hopelijk zien we u de volgende keer weer terug bij ons.

Met sportieve groet,

Helisports

Dolf wilkens

Top bedrijf goede kwaliteit en natuurlijk top service ik heb mijn complete home gym in de loop der jaren gekocht

Prijs

Reactie Helisports:

Beste Dolf, Bedankt voor uw mooie review. Het doet ons goed te horen dat u zo positief bent. Erg fijn dat u zo te spreken bent over uw homegym. Wij wensen u als Helisports veel train... Beste Dolf, Bedankt voor uw mooie review. Het doet ons goed te horen dat u zo positief bent. Erg fijn dat u zo te spreken bent over uw homegym. Wij wensen u als Helisports veel train plezier toe. Uiteraard zijn we u de volgende keer graag op dezelfde manier van dienst. Met sportieve groet, Helisports

Marc

Goed aanbod, snelle levering.

Kwaliteit van producten is goed.

Reactie Helisports:

Beste Marc, Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat u zo te spreken bent over onze service en de kwaliteit van de producten. Hier hechten wij uiteraard ook veel waarde aan. Graag zijn... Beste Marc, Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat u zo te spreken bent over onze service en de kwaliteit van de producten. Hier hechten wij uiteraard ook veel waarde aan. Graag zijn wij u de volgende keer op dezelfde manier van dienst. Met sportieve groet, Helisports

Jan de Roeier

Snel geleverd

Goed contact via de chat mogelijkheid

Reactie Helisports:

Beste Jan, Bedankt voor uw positieve review. Mooi om te horen dat u tevreden bent over het contact via onze chat functie. We helpen u uiteraard graag waar mogelijk en proberen dit zo goed... Beste Jan, Bedankt voor uw positieve review. Mooi om te horen dat u tevreden bent over het contact via onze chat functie. We helpen u uiteraard graag waar mogelijk en proberen dit zo goed mogelijk uit te voeren. Graag zien we u de volgende keer weer terug bij ons. Met sportieve groet, Helisports

Mali

Snel en betrouwbaar

Reactie Helisports:

Beste, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u zo te spreken bent over ons. We zullen u de volgende keer uiteraard op dezelfde manier van dienst zijn. Met sportieve... Beste, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u zo te spreken bent over ons. We zullen u de volgende keer uiteraard op dezelfde manier van dienst zijn. Met sportieve groet, Helisports

Vermeulen

Snelle levering, goed product lage prijs

Zie eerder

Reactie Helisports:

Beste, Bedankt voor u positieve review. Fijn om te horen dat u te spreken bent over de geleverde service en dat u blij bent met het product. Hopelijk zien we u de volgende keer wederom bij... Beste, Bedankt voor u positieve review. Fijn om te horen dat u te spreken bent over de geleverde service en dat u blij bent met het product. Hopelijk zien we u de volgende keer wederom bij ons terug. Met sportieve groet, Helisports

Top

Faster

Beste,

Bedankt voor uw positieve review.
We zijn u de volgende keer uiteraard graag op dezelfde manier van dienst.

Met sportieve groet,

Helisports

Van Turnhout Joris

Goede service en hulpvaardig!

Service!

Reactie Helisports:

Beste Joris, Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat u zo te spreken bent over onze service. We hopen u de volgende keer uiteraard op dezelfde manier van dienst te zijn. Met sportieve... Beste Joris, Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat u zo te spreken bent over onze service. We hopen u de volgende keer uiteraard op dezelfde manier van dienst te zijn. Met sportieve groet, Helisports