van Wijk

Goede ervaring. Makkelijk bestellen en snelle levering.

Beste van Wijk,

Bedankt voor uw 5-sterren review, hier doen wij het uiteraard voor!
Fijn dat wij u gemakkelijk hebben kunnen helpen en wij hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop.

Graag zien wij u weer terug als klant bij Helisports.

Chromeburner Motorgear BV

Super! Goede service, snell mail wisseling.

Service, communicatie, snelheid, meedenken

Beste Chromeburner Motorgear BV,

Bedankt voor uw mooie 5-sterren review, fijn dat wij u zo snel hebben kunnen helpen.
Wij wensen u veel trainingsplezier toe en zien u graag weer terug als klant bij Helisports.

Dorien

Prima, goede communicatie en goede levering

Beste Dorien,

Bedankt voor uw 5-sterren review, fijn dat u zo positief bent over Helisports.
Wij wensen u veel trainingsplezier toe met de gewichtsschijven en zien u graag weer terug als klant bij Helisports.

Peter Koek

De door mij bestelde Hartslag borstband werd snel en correct thuis afgeleverd.
Bij eerste gebruik bleek deze band geen contact te maken met mijn cross trainer. Na overleg heb ik de borstband...

Snelle en correcte verzending.
Nu hoop ik dat ik ook snel een correct werkende borstband zal ontvangen.

Beste Peter Koek,

Bedankt voor uw positieve review over Helisports, uw borstband is in goede handen bij onze Technische Dienst.

Wij wensen u alvast veel trainingsplezier toe op de crosstrainer.

Arné van der Giessen

Grote keus. Bij iets groter bedrag gratis verzending, nette en snelle service bij vragen omtrent bestelling of problemen. Groot assortiment

Goede prijs!

Beste Arné van der Giessen,

Onwijs bedankt voor uw mooie review over Helisports.
Fijn dat u een keuze heeft kunnen maken uit ons assortiment en top dat u goed bent geholpen.

Sjoerd Bos Personal Training

Zeer goed

Beste Sjoerd Bos,

Bedankt voor uw review, fijn dat u ons zo beoordeeld.
Wij wensen u veel trainingsplezier met de BodyCraft Bench (Zéér goede keuze ;))
Graag zien wij u weer terug als klant bij Helisports.

Hetty van Guilik

Uitgebreid assortiment en goede levering. Goede levering met daarin keus en het pakket is na verzending goed te volgen.

Klantgericht. Bestelling was niet volledig voorradig en er werd direct contact opgenomen met de keuze om de bestelling in delen of later in zijn geheel te ontvangen.

Beste Hetty van Guilik,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over Helisports. Met meer dan 1000 producten in ons assortiment is er voor bijna iedereen wel een geschikte keuze bij Helisports.
Top om te lezen dat u zo goed bent geholpen.

Wij hopen dat u veel trainingsplezier beleefd aan uw kettlebells en zien u graag weer terug als klant bij Helisports.

Tom Jussen

Prima service, snel geleverd, hoge kwaliteit

prima service, snel geleverd, hoge kwaliteit

Beste Tom Jussen,

Bedankt voor uw 5-sterren review over Helisports.
Fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan en hopelijk gaat uw training ook naar behoren met onze producten.

Veel trainingsplezier gewenst en wij zien u graag weer terug als klant bij Helisports.

Remy Plagmeijer

Helisports is erg onduidelijk in haar communicatie over de verzendkosten van het retour sturen van producten. De verzendkosten zijn in zo’n geval voor de consument. Niet echt klantvriendelijk,...

Beste Remy Plagmeijer,

Wij houden ons netjes aan de de regels, u zegt dat de retourkosten voor de consument zijn maar dit is helemaal niet waar. Wij hebben dit keurig netjes op onze website staan onder algemene voorwaarden > Artikel 8 lid 5.

U bent akkoord gegaan met de algemene voorwaarden op het moment dat u de bestelling heeft geplaatst, omdat u dan eerst akkoord moet gaan met de algemene voorwaarden.

Erg jammer dat u zich zou uit op de review pagina terwijl wij in ons recht staan. Het is erg vervelend voor u, dat begrijpen wij maar wij houden ons in ieder geval wel netjes aan de regels;

Als de ondernemer niet heeft gemeld dat de consument deze kosten moet dragen of als de ondernemer aangeeft de kosten zelf te dragen, hoeft de consument de kosten voor terugzending niet te dragen.

Deze zin staat letterlijk bij onze algemene voorwaarden.

joep ten have

Ik ken het als internetbedrijf, waar ik twee haltergewichten heb aangeschaft

nou gewoon, keurig gekregen wat ik kocht, vond het alleen lastig om op de site te vinden.

Beste Joep ten Have,

Bedankt voor uw review, wij zijn blij dat u tevreden bent.
Veel plezier toegewenst met de training en voortaan weet u ons te vinden!