Fred

Erg goed, online besteld, telefonisch contact inzake uitleg over product en levering.
erg netjes, efficient.

de communicatie was snel, helder en doortastend.

Reactie Helisports:

Beste Fred, Bedankt voor uw positieve review. Het doet ons goed dat u zo te spreken bent over de communicatie. We hopen u de volgende keer op dezelfde manier van dienst te kunnen zijn. Met... Beste Fred, Bedankt voor uw positieve review. Het doet ons goed dat u zo te spreken bent over de communicatie. We hopen u de volgende keer op dezelfde manier van dienst te kunnen zijn. Met sportieve groet, Helisports

Wim

Klantenservice

Reactie Helisports:

Beste Wim, Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u te spreken was over de klantenservice. We hopen u de volgende keer op dezelfde manier van dienst te kunnen zijn. Met... Beste Wim, Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u te spreken was over de klantenservice. We hopen u de volgende keer op dezelfde manier van dienst te kunnen zijn. Met sportieve groet, Helisports

M. Mulkens

Netjes geholpen via de telefoon en vervolgens bestelling geplaatst. In goede staat afgeleverd

Beste M. Mulkens,

Fijn om te horen dat alles naar wens was!
Bedankt voor uw positieve review en hopelijk tot de volgende.

W. K. Duijst

Top

snelle levering

Beste W.K. Duijst,

Bedankt voor uw positieve review.
Goed om te horen dat u tevreden was met de snelle levering en hopelijk tot de volgende keer!

Bart Snel

Prima ervaring, producten zoals op site aangegeven en snel verzonden.

Snelle afhandeling

Reactie Helisports:

Beste Bart, Bedankt voor uw mooie review. We zijn blij om te horen dat alles naar wens was en we zullen u de volgende keer met net zoveel enthousiasme van dienst zijn. Met sportieve... Beste Bart, Bedankt voor uw mooie review. We zijn blij om te horen dat alles naar wens was en we zullen u de volgende keer met net zoveel enthousiasme van dienst zijn. Met sportieve groet, Helisports

N

Prima. Snelle, goede service en levering.

Snelle levering en goede service.

Reactie Helisports:

Beste, Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over de geleverde service. We hopen u in het vervolg op dezelfde manier van dienst te kunnen zijn. Met... Beste, Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over de geleverde service. We hopen u in het vervolg op dezelfde manier van dienst te kunnen zijn. Met sportieve groet, Helisports

arnaud gressens

Duidelijke website. zeer vlotte en correcte communicatie. Verder zeer goede prijzen. Kleine bemerking: een iets uitgebreider aanbod van lein materiaal mag wel. gr

communicatie en prijs/kwaliteit;

Reactie Helisports:

Beste Arnaud, Bedankt voor uw positieve review. Mooi om te horen dat u te spreken was over de communicatie. Uw opmerking over een klein aanbod zullen we meenemen! Met sportieve... Beste Arnaud, Bedankt voor uw positieve review. Mooi om te horen dat u te spreken was over de communicatie. Uw opmerking over een klein aanbod zullen we meenemen! Met sportieve groet, Helisports

freefight club John Verstegen

Prettig en perfect

Reactie Helisports:

Beste John, Bedankt voor u positieve review. Het doet ons goed dat u een positief gevoel aan ons heeft overgehouden. We zullen u de volgende keer graag op dezelfde manier van dienst... Beste John, Bedankt voor u positieve review. Het doet ons goed dat u een positief gevoel aan ons heeft overgehouden. We zullen u de volgende keer graag op dezelfde manier van dienst zijn. Met sportieve groet, Helisports

Gillmann

Professionel en snel en positief inzet ! aan te raden

Beste Gillman,

Bedankt voor uw positieve review.
Fijn om te horen dat u tevreden was met onze inzet en hopelijk tot de volgende keer!

Fitness Matters

Hello ,
I have stil not received the wall attatchment for the bar for t bar rowing. Thanks.
Jess
Fitness Matters

Dear Jess,

I noticed you have already received the T-Bar landmine attachment.
Thanks for your review and hopefully we see you back again!

Best regards,