MJ

Zeer goed

Snelle levering, fijne producten

Tonny Duppen

Ben al enige tijd vaste klant reden is dat je altijd vriendelijk geholpen word. Wil je gewoon even in de zaak rond lopen is dat geen probleem. Als je iets wil vragen dan maken ze hier tijd voor.

Klantvriendelijk

Gerard Venema

Zeer snelle levering en afhandeling

Altijd op de hoogte van de levering en erg goede service en geen hoge prijzen.Moet wel duidelijkheid over verzendkosten vermeld worden.

Bettina Kast

Fantastic customer service

Follow up, and very satisfying resolution to inquiries.

Jan Bakker

Prima service ondanks corona periode

Op de hoogte houden

W.h. Barboza

Een goede ervaring. Personeel is klantvriendelijk en weet waar die over praat.

Klantvriendelijk en capabel!

Hans

Onderdelen waren lange tijd niet leverbaar, maar dit stond goed op de website. Toen ze volgens de website weer leverbaar waren, had ik ze na bestelling in twee dagen in huis

Goed bijgehouden website. Snelle levering

H. Arts

Wij zijn al zestien jaar klant bij Helisports en hebben in al die jaren niet een slechte ervaring gehad. En we hebben in die tijd toch negen fitnessapparaten bij Helisports gekocht.

In maart j.l. hebben wij onze tweede loopband bij Helisports gekocht. Door de coronamaatregelen moesten wij hem zelf in elkaar zetten. Toen dit niet lukte heeft Helisports toch een monteur... In maart j.l. hebben wij onze tweede loopband bij Helisports gekocht. Door de coronamaatregelen moesten wij hem zelf in elkaar zetten. Toen dit niet lukte heeft Helisports toch een monteur gestuurd.
Uiteraard met inachtneming van de veiligheidsmaatregelen.

Jens Verbruggen

Positief

Snelle, directe en duidelijke communicatie

Erwin Van Donkelaar

Goede levering. Product is van hoge kwaliteit.

Duidelijk en snel geleverd