Ruud

Prima service, goede en snelle communicatie

na een klein foutje in de levering werd het heel snel zonder problemen gecorrigeerd.

Beste Ruud,

Fijn om te horen dat alles op tijd gecorrigeerd was en u toch een positief gevoel aan ons heeft overgehouden.
Bedankt voor uw positieve review en hopelijk tot de volgende!

R. L. Engelen

Snel en zakelijk.

Beste,

Bedankt voor uw positieve review en hopelijk tot de volgende!

Arno

Ik heb er al verschillende spullen gekocht. En het is allemaal top kwaliteit. In de winkel toen der tijd goed en vakkundig geholpen.

Vakkundig en meedenkend

Beste Arno,

Fijn om te horen dat u een positief gevoel aan ons heeft overgehouden.
Graag zijn wij u in de toekomst op dezelfde manier van dienst.

dont thinkso

Het grootste nadeel van dit bedrijf, en vele anderen, is het geteut om feedback als je gewoon iets gekocht hebt. Die bal is oké maar dat gedoe achteraf :-( daarom een zo-zo beoordeling

Reactie Helisports:

Bedankt voor uw beoordeling. We zijn het met u eens, we doen met z'n allen steeds meer online aankopen en krijgen dus ook steeds meer de vraag om te beoordelen na aankoop, dat vinden we zelf ook vervelend en daarom gaan we er wat aan doen:

Binnenkort passen we onze site aan zodat er bij het bestellen een vinkje gezet kan worden bij "Mogen we u na aankoop om een beoordeling vragen?" Uitnodigingen worden dan niet langer automatisch verstuurd zonder toestemming.

Winkels die géén klanten uitnodigen om te beoordelen kunnen rekenen op een beoordelingspagina met alleen maar negatieve reviews; men is namelijk veel sneller geneigd een beoordeling achter te laten als iets niet goed is gegaan. Vandaar dat zo veel winkels ervoor kiezen om automatisch uitnodigingen te versturen.

E. Pebesma

Bedrijf met een duidelijke website. Informatief duidelijk als je contact met ze opneemt. Snelle levering.

Eerlijk, duidelijk doen niet moeilijk over retour zendingen. Vriendelijke monteur die het bestelde correct monteert, en pas weg gaat als alles voor elkaar is. Neemt zelfs het verpakkings materiaal mee terug.

Beste E. Pebesma,

Bedankt voor uw mooie review.
Fijn om te horen dat alles naar wens was en u een positief gevoel heeft overgehouden aan Helisports.
Hopelijk tot de volgende!

Pascal

Was op zoek naar nieuwe kabels voor mijn inspire m2. Helisports heeft ze allen op voorraad en voor een scherpe prijs! Binnen een dag verzonden. Top!!

Zeer vriendelijke medewerkers.

Beste Pascal,

Bedankt voor uw positieve review.
Het doet ons goed om te horen dat u tevreden was over de service en het contact met de medewerkers.
We hopen u in het vervolg net zo goed van dienst te zijn.

E. Berkel

In het verleden al vele malen apparatern bij Helisports gekocht en zelf opgehaald. Deze keer laten bezorgen en dat ging erg makkelijk en snel. Prima service.
Eén minpuntje: de instructie DVD...

Snel en duidelijk.

Beste E. Berkel,

Bedankt voor uw review.
Excuses voor het ongemak. De BOSU Elite leveren wij niet met een instructie DVD en poster. Dit is een foutje op onze website die we direct zullen aanpassen. Alle video's van de DVD staan op het officiële YouTube kanaal van BOSU (Official BOSU). Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb kunnen helpen en dat u een positief gevoel aan Helisports heeft overgehouden.

Barry Rijpkema

Altijd goede service, en mooie producten. Voor vragen kan je er altijd goed terecht

service, meedenken

Beste Barry,

Bedankt voor uw mooie review.
Het doet ons goed om te horen dat u zo positief bent over onze service en producten.
We zullen u graag de volgende keer weer op dezelfde manier van dienst zijn.

T

Fantastisch

Had een bestelling geplaatst van een pak van 6 vloertegels waarvan ik niet gezien had dat ze niet op voorraad waren. Na telefonisch contact werd dat pak van 6 omgewisseld voor twee pakken van 4 die wel op voorraad waren en dat zonder bijbetaling. Dus twee tegels gratis gekregen.

Beste,

Bedankt voor uw positieve review.
Heel fijn om te horen dat het contact met onze medewerkers u is bevallen en we hopen u in het vervolg wederom goed van dienst te kunnen zijn.

Geert Wauters

Goede webshop, goede artikels, vlotte afhandeling van het ganse gebeuren (van bestelling tot en met levering)

zeer goede communicatie ivm leveringsprobleempje .

Beste Geert,

Fijn om te horen dat u tevreden was over de goede communicatie en dat alles vlot is verlopen.
Bedankt voor de goede review en hopelijk tot de volgende!