Aankoop gewichten en EZ bar

Duidelijke website, goeie prijzen, goed contact via de chat, snelle en correcte levering

Reactie Helisports:

Beste, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens was en dat u tevreden bent met de geleverde service. Graag zijn we u de volgende keer op dezelfde manier van... Beste, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat alles naar wens was en dat u tevreden bent met de geleverde service. Graag zijn we u de volgende keer op dezelfde manier van dienst. Met sportieve groet, Helisports

Blij met het product. Heel blij zelfs! Alleen jammer dat de doos eigenlijk kapot was en n beetje met tape geprobeerd "goed te maken". Ook vond ik het instructie papiertje n beetje jammer. N slordig... Blij met het product. Heel blij zelfs! Alleen jammer dat de doos eigenlijk kapot was en n beetje met tape geprobeerd "goed te maken". Ook vond ik het instructie papiertje n beetje jammer. N slordig afgescheurd papiertje vol met spelfouten.

Snelle levering. Duidelijke website.

Reactie Helisports:

Beste, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zo blij bent met het geleverde product. Onze excuses voor de verpakking van het product. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en we zullen... Beste, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zo blij bent met het geleverde product. Onze excuses voor de verpakking van het product. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en we zullen het zeker meenemen voor de volgende keer. Met sportieve groet, Helisports

Joris

Fijne winkel met kennis van zaken. Kwaliteit materiaal.

Kwaliteit materiaal, behulpvaardige klantenservice.

Reactie Helisports:

Beste Joris, Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat u zo te spreken bent over de kwaliteit en de klantenservice. We hopen u de volgende keer wederom goed van dienst te kunnen zijn. Met... Beste Joris, Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat u zo te spreken bent over de kwaliteit en de klantenservice. We hopen u de volgende keer wederom goed van dienst te kunnen zijn. Met sportieve groet, Helisports

Brian

Prima service

Zeer snelle levering van de bestelde onderhoudsmiddelen

Reactie Helisports:

Beste Brian, Bedankt voor uw positieve review! Goed om te horen dat u tevreden was over de snelle levering. wij hopen u de volgende keer op dezelfde manier van dienst te kunnen zijn. Met... Beste Brian, Bedankt voor uw positieve review! Goed om te horen dat u tevreden was over de snelle levering. wij hopen u de volgende keer op dezelfde manier van dienst te kunnen zijn. Met sportieve groet, Helisports

Fabfitmaxime

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit

Ruim assortiment

Beste,
Bedankt voor uw positieve review.
Wij hopen u de volgende keer op dezelfde manier van dienst te kunnen zijn.

Met sportieve groet,

Helisports

Celesta

Dumbells besteld bij Helisports. Ben er erg blij mee! Makkelijk te bestellen en binnen 1 werkdag in huis.

Duidelijke website
Snelle afhandeling
Goede kwaliteit van de producten.

Reactie Helisports:

Beste Celesta, Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met de dumbbells en de snelle afhandeling van de order. We zullen u de volgende keer graag op dezelfde... Beste Celesta, Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met de dumbbells en de snelle afhandeling van de order. We zullen u de volgende keer graag op dezelfde manier van dienst zijn. Met sportieve groet, Helisports

Hans van der wolk

Snel geregeld goed product, levering was waardeloos gezien de chauffeur van DPD weigerde de dumbells te brengen dus na een halve dag wachten kreeg ik een melding dat ik niet thuis was dus daarna op... Snel geregeld goed product, levering was waardeloos gezien de chauffeur van DPD weigerde de dumbells te brengen dus na een halve dag wachten kreeg ik een melding dat ik niet thuis was dus daarna op pad en slepen met een doos van 25kg.

Kwaliteit

Reactie Helisports:

Beste Hans, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u tevreden was over het geleverde product, alleen jammer dat de bezorging niet helemaal is gegaan zoals u verwachtte. Graag hopen we dit... Beste Hans, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u tevreden was over het geleverde product, alleen jammer dat de bezorging niet helemaal is gegaan zoals u verwachtte. Graag hopen we dit in het vervolg te voorkomen en we zullen uw kritiek dus zeker meenemen! Met sportieve groet, Helisports

aj.vanderheijde@gmail.com

Overzichtelijke website. Goede beschrijving van artikelen. Eenmaal besteld ..... snel in huis.

Uitstekend

Reactie Helisports:

Beste, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden was met de geleverde service. Wij hopen u de volgende keer wederom goed van dienst te kunnen zijn. Sportieve... Beste, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden was met de geleverde service. Wij hopen u de volgende keer wederom goed van dienst te kunnen zijn. Sportieve groet, Helisports

Marcel

Vriendelijke service en nette afhandeling. De producten waren in perfecte staat afgeleverd. Enige verbeterpunt is de interne communicatie. Via email heb ik namelijk duidelijk aangegeven dat ik kan... Vriendelijke service en nette afhandeling. De producten waren in perfecte staat afgeleverd. Enige verbeterpunt is de interne communicatie. Via email heb ik namelijk duidelijk aangegeven dat ik kan meehelpen met het tilwerk, maar geen hulp heb ingeschakeld. Dit was niet goed naar de monteur doorgecommuniceerd, waardoor ik last-minute hulp heb moeten inschakelen. Gezien dit wel vaker is voorgekmen, is dit een punt waar ze wat serieuzer naar moeten kijken.

- Product in perfecte staat
- Vriendelijke monteur
- Snelle service
- Nette prijzen

Reactie Helisports:

Beste Marcel, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden was over de geleverde service en de producten zelf. Hetgeen wat u als verbeterpunt aankaartte zullen we meenemen voor de... Beste Marcel, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden was over de geleverde service en de producten zelf. Hetgeen wat u als verbeterpunt aankaartte zullen we meenemen voor de volgende keer! We hebben uw e-mail met de klacht ontvangen en deze zullen wij netjes verwerken. Graag zijn we u de volgende keer wederom van dienst. Met sportieve groet, Helisports

Tamas

Ik heb een TRX gekocht. Ging zonder enkele problemen. Website is makkelijk. Delivery tijd was goed.

Alleen positief ervaring.

Reactie Helisports:

Beste Tamas, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft overgehouden aan ons! We zullen u de volgende keer graag op dezelfde manier van dienst... Beste Tamas, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft overgehouden aan ons! We zullen u de volgende keer graag op dezelfde manier van dienst zijn. Met sportieve groet, Helisports