Rob

Ik heb bij Helisports Hexagon dumbells gekocht en deed dat omdat mij vooraf was verteld dat dit de goedkoopste waren van de Hastings kwaliteit en dat er ook Hastings op de dumbells zou staan. Dit... Ik heb bij Helisports Hexagon dumbells gekocht en deed dat omdat mij vooraf was verteld dat dit de goedkoopste waren van de Hastings kwaliteit en dat er ook Hastings op de dumbells zou staan. Dit bleek voor beide niet het geval en ik heb dat toen gemeld. Het bleek een vergissing van Helisports en dit hebben ze ruiterlijk toegegeven en voor een oplossing gezorgd.

Levering en latere communicatie

Beste,

Bedankt voor uw positieve review en graag zien we u de volgende keer weer terug!.

Performance Gym Alkmaar

Website is helder en makkelijk om spulllen te bestellen, bezorging geeft soms wat verwarring als het om leveringen gaat. Maar via de chat functie word dit redelijk opgevangen met ideeen.

Website top !

Reactie Helisports:

Beste, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u te spreken bent over onze chat functie. Graag zijn we u de volgende keer wederom goed van dienst. Met sportieve... Beste, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u te spreken bent over onze chat functie. Graag zijn we u de volgende keer wederom goed van dienst. Met sportieve groet, Helisports

Frédéric

Zeer goee

Sterk qua opvolging ivm nog binnen te komen/te leveren wat voor vertrouwen zorgt.

Beste Frederic,

Bedankt voor uw positieve review.
Wij zijn blij om te horen dat u vertrouwen in ons heeft en zien u graag weer terug bij ons.

iMoves

Erg goede prijzen

Reactie Helisports:

Beste, Bedankt voor uw positieve review. Mooi om te horen dat u tevreden bent met de door ons aangeboden prijzen. Graag zien we u de volgende keer weer terug! Met sportieve... Beste, Bedankt voor uw positieve review. Mooi om te horen dat u tevreden bent met de door ons aangeboden prijzen. Graag zien we u de volgende keer weer terug! Met sportieve groet, Helisports

Lange levertijd, slechte communicatie

Aart

Ik ken Helisports al jaren. Goede en snelle leveringen.

Snelle uitlevering en top service. Persoonlijk en vakkundig advies.

Reactie Helisports:

Beste Aart, Bedankt voor uw positieve review. Erg fijn om te zien dat u na al die jaren bij ons nog steeds zo te spreken bent over onze service. Graag zijn wij u de volgende keer weer op... Beste Aart, Bedankt voor uw positieve review. Erg fijn om te zien dat u na al die jaren bij ons nog steeds zo te spreken bent over onze service. Graag zijn wij u de volgende keer weer op dezelfde manier van dienst. Met sportieve groet, Helisports

Patrick

Écht super professionele aanpak

Snelle actie goede service van de technical departement écht toppie

Reactie Helisports:

Beste Patrick, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u zo te spreken bent over onze professionele aanpak. Graag zijn wij u de volgende keer op dezelfde manier van... Beste Patrick, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u zo te spreken bent over onze professionele aanpak. Graag zijn wij u de volgende keer op dezelfde manier van dienst. Met sportieve groet, Helisports

Bob

Zeer goed

Probleem oplossing

Reactie Helisports:

Beste Bob, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze probleem oplossing. Graag zien we u de volgende keer weer terug bij ons. Met sportieve... Beste Bob, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze probleem oplossing. Graag zien we u de volgende keer weer terug bij ons. Met sportieve groet, Helisports

Wederom excellente service!

Oplossingsgericht

Beste,

Bedankt voor uw positieve review.
Het doet ons goed te horen dat u wederom tevreden was met de geleverde service.
Hopelijk tot de volgende!