Caroline Van Der Hoek

Bestelling snel en juist geleverd.

Nette prijsklasse.

Reactie Helisports:

Allereerst bedankt voor uw positieve review.
Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over de levertijd. We doen uiteraard ons best om alle bestellingen zo spoedig mogelijk te leveren.
Hopelijk tot de volgende keer!
Met sportieve groet,
Helisports

Vera

Goede levering. Had een fout product gekregen qua gewicht. Door de drukte. Direct contact opgenomen met ze en eigen bezorger kwam persoonlijk om ruilen in de tijd wat voor mij uit kwam! Goede levering. Had een fout product gekregen qua gewicht. Door de drukte. Direct contact opgenomen met ze en eigen bezorger kwam persoonlijk om ruilen in de tijd wat voor mij uit kwam!
Verwacht leverbaar van product klopt ook zoals omschreven staat op de website. Ik ben zeer te vrede

Klantvriendelijkheid en mee denken met de klant. Kunnen problemen correct opgelosten

Reactie Helisports:

Allereerst bedankt voor uw positieve review.
Wij zijn blij te horen dat u zo te spreken bent over onze diensten.
Bij een foute levering zullen wij altijd meedenken aan een...
Allereerst bedankt voor uw positieve review.
Wij zijn blij te horen dat u zo te spreken bent over onze diensten.
Bij een foute levering zullen wij altijd meedenken aan een passende oplossing.
Hopelijk tot de volgende keer!
Met sportieve groet,
Helisports

Mayvinz Booij

Prima, had wel netjes geweest als het bedrijf zelf even had laten weten dat even zou gaan duren dat de bestelling zou binnenkomen. Nu heb ik er zelf achteraan moeten bellen.

Telefonisch zeer goed bereikbaar en vriendelijk

Floris Van Den Boogaard

Goede levering, snel bezorgd ?

Bezorging, website

Raphael Kranenburg

Ik heb 2X20kg bumperplates gekocht bij dit bedrijf en ik moet zeggen dat ze een hele goede prijs kwaliteit verhouding hebben. Goede communicatie en de verzending was bliksemsnel! Zeer tevreden en... Ik heb 2X20kg bumperplates gekocht bij dit bedrijf en ik moet zeggen dat ze een hele goede prijs kwaliteit verhouding hebben. Goede communicatie en de verzending was bliksemsnel! Zeer tevreden en kom zeker nog een keer terug als klant. Top!!

Goede communicatie en overzichtelijke website.

Dennis Kuijt

Goeie spullen, snelle levering

Carla Slotegraaf-ridder

Snelle bezorging

Emmanuel Delaunoit

Je ne commanderai plus.

René

De order was gewoon goed. geen opmerkingen verder.

Michael Aalders

Erg goed

Goeie klantenservice en goed product