Actiris

Zeer tof..goede service - vriendelijke mensen top !

Beste Actiris,

Bedankt voor uw top review!
Wij streven ernaar dat u met een glimlach uw aankoop doet.
Veel trainplezier gewenst.

waeyaert daniel

De leveringen die aan huis geleverd en gemonteerd wordenook in belgie

goede en duidelijke uitleg van de online produkten

Beste meneer Waeyaert,

Bedankt voor uw 5-sterren review. Fijn dat u onze service waardeerd.

Vigor

Beste Vigor,

Bedankt voor uw review.
Fijn om te horen dat uw bestelling goed is verlopen.

Michael Ong

Groenwold

Bestelling liep voorspoedig en goede service. Bestelling enorm vertraagd, het probleem echter was dat er geen update naar mij werd gestuurd. Bij afleveren was er een onderdeel van de order vergeten,... Bestelling liep voorspoedig en goede service. Bestelling enorm vertraagd, het probleem echter was dat er geen update naar mij werd gestuurd. Bij afleveren was er een onderdeel van de order vergeten, maar die is wel dezelfde dag nog verstuurd. Bezorgingsbusje hield zich niet aan de verkeersregels mbt het parkeren voor de deur.

Reactie Helisports:

Beste meneer Groenwold, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat uw bestelling lang op zich moest wachten. Normaal gesproken wordt uw order binnen 1 á 2 werkdagen geleverd via onze... Beste meneer Groenwold, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat uw bestelling lang op zich moest wachten. Normaal gesproken wordt uw order binnen 1 á 2 werkdagen geleverd via onze eigen bezorgdienst. Ik hoop dat uw bestelling compleet is en naar behoren werkt. Mocht dit niet zo zijn kunt u altijd contact met ons opnemen. Met sportieve groet, Helisports

Ronald

Goede service al was het niet nodig geweest als toch de eigen bezorgservice de kettlebells had vervoerd(had ik ook gekozen)
Nu kwamen ze alledrie beschadigd aan. De betreffende bezorger wil...
Nu kwamen ze alledrie beschadigd aan. De betreffende bezorger wil geen extra kracht en spiermassa kweken onder werktijd denk ik.
De eigen bezorger kan het beter, nu alles OK.
Daarom 4 sterren.

Service, prijs en kwaliteit.

Reactie Helisports:

Beste Ronald, Bedankt voor uw review. Excuses voor de leverwijze van uw order, wij hebben helaas niet volledig zicht op de externe transportdienst. Fijn om te horen dat alles goed is opgelost... Beste Ronald, Bedankt voor uw review. Excuses voor de leverwijze van uw order, wij hebben helaas niet volledig zicht op de externe transportdienst. Fijn om te horen dat alles goed is opgelost met onze eigen service. Veel train plezier! Met sportieve groet, Helisports

cistriani

Je dirais èxélente

résout vite les problème

Bonjour,

Merci pour votre commande chez nous et votre avis !

Nous vous souhaitons beaucoup de plaisir avec votre achat.

Bien cordialement,

Denise Ratterman

Goedkoop, makkelijk te bestellen en snel geleverd

Makkelijk zoeken

Beste mevrouw Ratterman,

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat uw bestelling goed is verlopen.

Michael Ong

Patrick Vangeneugden

Heb al vaker bij jullie besteld . De communicatie is vlot . De bestelde producten worden direct geleverd . De prijzen zijn veelal
scherp ten opzichte van andere bedrijven die ook...
scherp ten opzichte van andere bedrijven die ook sportmateriaal verkopen . Producten zijn altijd in prima staat .

Scherpe prijzen . Degelijk materiaal . Fatsoenlijk verpakt . Snelle levering . Goede communicatie .

Reactie Helisports:

Beste meneer van Geneugden, Bedankt voor uw 5-sterren rating! Het klopt inderdaad dat wij de laagste prijs garantie bieden. Ook zorgen wij ervoor, dat uw bestelling veilig en snel bij u... Beste meneer van Geneugden, Bedankt voor uw 5-sterren rating! Het klopt inderdaad dat wij de laagste prijs garantie bieden. Ook zorgen wij ervoor, dat uw bestelling veilig en snel bij u aankomt. Met sportieve groet, Helisports

Mol

Sorry verkeert gedaan het materiaal is goed kwaliteit ok snelheid bezorging ok

Mooie dumbels 8 hoekig

Beste meneer Mol,

Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat de producten naar wens zijn.

Veel trainings plezier gewenst!

A Gant

Zeker een aanrading- heel vriendelijk en hulpzaam, ook met after-sales vragen.
Zeker een aanrading- heel vriendelijk en hulpzaam, ook met after-sales vragen.
Monteur service is prima, goed en snel afgehandeld. Zij moeten een onderdeel vervangen en het was snel gedaan, geen probleem.

Reactie Helisports:

Beste A Gant, Bedankt voor uw 5-sterren rating! Wij vinden het fijn om te horen dat u zo goed mogelijk bent geholpen. De monteurs kennen onze producten goed. Zodat zij goed en snel te werk kunnen... Beste A Gant, Bedankt voor uw 5-sterren rating! Wij vinden het fijn om te horen dat u zo goed mogelijk bent geholpen. De monteurs kennen onze producten goed. Zodat zij goed en snel te werk kunnen gaan. Met sportieve groet, Helisports