Kobus Doornberg

Goed raad iedereen aan

Beste,
Bedankt voor uw positieve review en graag tot de volgende keer!

Robert Oosterkamp

Halter en schijven aangeschaft

Goede communicatie omtrent de levering en tevreden over de prijs en kwaliteit van het product

Allereerst bedankt voor uw positieve review.
Fijn dat u zo te spreken bent over onze diensten. We doen ons best iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Hopelijk tot de...

Max H.

Vlot besteld - vlot geleverd

Goede klantenservice, mijn vraag werd meteen beantwoord. Pakket werd snel verzonden.

Allereerst bedankt voor uw positieve review.
Wij zijn blij te horen dat u zo te spreken bent over onze diensten. Uiteraard doen wij elke werkdag ons best onze klanten zo goed mogelijk te helpen en alles zo snel mogelijk te leveren.

Annabel

Goede ervaring. De artikelen zijn goedkoper dan bij andere online sportwinkels. Op de site stond dat het artikel wat ik bestelde niet op voorraad was 2 weken later geleverd zou worden. Ik kreeg na... Goede ervaring. De artikelen zijn goedkoper dan bij andere online sportwinkels. Op de site stond dat het artikel wat ik bestelde niet op voorraad was 2 weken later geleverd zou worden. Ik kreeg na bestellen de volgende dag gelijk een mail dat de verwachte leverdatum 10 juni zou zijn. De artikelen kwamen uiteindelijk eind mei al binnen wat heel fijn was

Goede communicatie, goedkoop

Allereerst bedankt voor uw positieve review.
We zijn blij dat u tevreden bent over onze service. We doen ons best zo goed mogelijk bereikbaar te zijn en uiteraard streven wij ernaar om de beste kwaliteit/prijs verhouding te hebben.

José

Zeer tevreden; kende Helisports niet

Kwaliteit product, duidelijke communicatie, snelle levering en netjes verpakt.

Allereerst bedankt voor uw positieve review.
We doen ons best iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Micha Zeegers

Niets op aan te merken

komen afspraken na,goede service

Allereerst bedankt voor uw positieve review.
Wij zijn blij te horen dat u zo te spreken bent over onze service.
Met sportieve...
Allereerst bedankt voor uw positieve review.
Wij zijn blij te horen dat u zo te spreken bent over onze service.

Leeanne

Was prima

Allereerst bedankt voor uw positieve review.
We doen ons best iedereen zo snel mogelijk van dienst te zijn.

Maaike Le Grand

makkelijke website, snelle levering

Allereerst bedankt voor uw positieve review.
Wij zijn blij te horen dat u zo te spreken bent over onze diensten. De website is zo gebruiksvriendelijk mogelijk gemaakt en wordt dus ook zo vaak mogelijk geoptimaliseerd, zo kunt u er optimaal gebruik van maken.

Rogier

Top

Goed product, prima levering, prima prijs

Allereerst bedankt voor uw positieve review.
Wij zijn blij te horen dat u zo te spreken bent over onze diensten. We doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Samira Waanders

Top

Snelle levering.

Allereerst bedankt voor uw positieve review.
Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over de levertijd. We doen ons best om iedereen naar tevredenheid te helpen.
Hopelijk tot...