1996 beoordelingen

1996 Reviews

Via de webshop een product besteld en kon het afhalen op een tijd dat mij schikte. Dit ging allemaal heel soepel. Nadat ik het product in gebruik heb genomen beviel het me niet helemaal, later... Via de webshop een product besteld en kon het afhalen op een tijd dat mij schikte. Dit ging allemaal heel soepel. Nadat ik het product in gebruik heb genomen beviel het me niet helemaal, later ontdekte ik een fabricage fout. Uiteindelijk contact opgenomen met Helisport en het product kon zonder probleem retour. Goeie service!! ??

Goede voorraad, snelle levering (in mijn geval stond het snel klaar voor pickup), goede aftersales. Snel geholpen, of iemand aan de lijn, vriendelijk personeel.

F

Lange levertijd, klant moet wachten of extra betalen. Uiteindelijk toch in twee pakketen geleverd vanwege hoge gewicht.

Goed verpakt

Loek Snijders

Verkeerde hartslagband besteld, na de termijn toch nog kunnen omruilen. Super aardig personeel. Bedankt Roy.

Klantvriendelijk

Lars

Duidelijke communicatie, snelle verzending.

Duidelijke communicatie, snelle verzending.

Frans Van Jaarsveld

Prima ervaring, bestellen was makkelijk en duidelijk

Snelle, directe en duidelijke service

Jarno

Goede service, snelle reactie bij vragen.

Michel Van Der Loo

Fantastische webshop, duidelijk, scherp geprijsd en een goede servive

Prijs, levertijd en aftersales

Henk Slagter

Voor privé gebruik wat gewichten besteld, netjes binnengekomen alleen 1 item verkeerd geleverd.
Het verkeerd geleverde item is snel omgeruild voor het juiste.

Goede service

Margot Stalknecht

Snelle levering van gewichten en toen ik belde voor info werd deze heel duidelijk gegeven.

Communicatie

L.L. van Schijndel

Geweldig goed

Alles goed geregeld en verzorgd