Je aankoop wordt beschermd

PT Venlo - Roermond

Elke keer weer top!

Prijs kwaliteit is prima!

Beste PT Venlo - Roermond,

Bedankt voor uw 5-sterren review over Helisports.
Gelukkig zijn jullie nog steeds zeer tevreden over ons en bent u een vaste klant!

Wij wensen jullie veel trainingsplezier toe en zien u graag weer terug bij Helisports.

Klaas

Ken het bedrijf niet, tot ik via internet Helisports tegen kwam en mijn product voor een goede prijs tegen kwam.

De bestelling was snel afgeleverd

Beste Klaas,

Fijn om te lezen dat de eerste bestelling bij Helisports zo goed is bevallen voor u.
Bedankt voor uw review en wij zien u graag weer terug als klant bij Helisports.

Arno Claeys

Snelle service, tevreden over het product ( powerbox)

Beste Arno Claeys,

Bedankt voor uw 5-sterren review!
wij zijn zeer blij met uw tevredenheid en wij wensen u veel trainingsplezier met uw Powerbox.

Graag zien wij u weer terug als klant bij Helisports.

Ellen

Over het bedrijf Helisports zelf niet dan goed. Prima product ontvangen, goed verpakt, snel en duidelijk antwoord op mail contact. Het enige minpunt is dat er met DPD samengewerkt wordt.

De medewerkers van Helisports doen echt hun best om goed en duidelijk antwoord te geven.

Beste Ellen,

Bedankt voor uw review over Helisports.
Wij zijn blij dat u zo tevreden bent over ons en dat het product prima is ontvangen.

Met DPD hebben wij een goede samenwerking welke af en toe helaas fout gaat. DPD heeft namelijk een succesratio van maar liefst 95%!

Echter begrijpen wij dat dat het vervelend is als er soms iets verkeerd gaat, daar zullen wij aan werken.

Verder wensen wij u veel trainingsplezier toe en zien wij u graag weer terug als klant bij Helisports.

Taco

Goed bedrijf spullen worden snel geleverd
Nadeel is als je wat wilt terug sturen
Kost dit wel aardig wat geld om het terug te sturen
Ivm gewicht van producten

Prijzen kunnen verschillen met andere bedrijven
Hier was de Triceps Bar 55 euro
En bij bol.com 99 euro
Dus dit scheelde wel veel
Maar ja iets terug sturen is wel duur
Dat is een nadeel dan weer

Beste Taco,

Ontzettend bedankt voor uw mooie review over Helisports.
Helaas kost het retourneren van producten geld ivm het versturen, daar kunnen wij helaas niets aan doen.

Hopelijk heeft u alsnog veel trainingsplezier.

Heremans Erik

Heel positief.
Ik stelde vast dat een geleverd artikel beschadigd was (halterschijf waarvan het rubber licht beschadigd bleek).
Ik mailde wat foto's door van het beschadigde artikel,...

Helisports speelt kort op de bal als er zich een probleem voordoet, en reiken ook meteen een adequate oplossing aan!
Snelle telefonische service en snelle omruiling. Kortom , een heel professionele aanpak!

Beste Erik Heremans,

Onwijs bedankt voor uw uitgebreide postieve review over Helisports.
Gelukkig bent u snel geholpen met uw beschadigde product.

Wij hopen dat u goed kunt trainen met de halterschijven en wij zien u graag weer terug als klant bij Helisports.

Kees

Er kunnen geen geleidewieltjes meer geleverd worden voor mijn Proteus crosstrainer door de leverancier.
Dat zou nog kunnen, maar er worden ook geen vervangende wielen aangeboden.
Jammer,...

Beste Kees,

De onderdelen voor uw 16 jaar oude toestel zijn inderdaad niet meer te verkrijgen. De fabrikant produceert de wielen niet meer. Helaas komt er een moment dat de onderdelen niet meer gemaakt worden. Onze service-dienst gaat altijd tot het uiterste om apparatuur te repareren wanneer wij de beschikking hebben over de juiste onderdelen.

Daisy

Snel en makkelijk

Beste Daisy,

Bedankt voor uw review over Helisports.
Gelukkig bent u tevreden en heeft u gemakkelijk uw kettlebells kunnen bestellen.

Wij wensen u veel trainingsplezier toe en zien u graag weer terug als klant bij Helisports.

tatiana

Great customer service!

Beste Tatiana,

Thanks you for your 5-star review!
Luckely you are satisfied with our customer service.

Sincerely,

leo stoutkesdijk

Goede service als het gaat om vervangende (kapotte) onderdelen) Wordt netjes ogestuurd en garantie op eerlijke wijze gehanteerd.

Goed advies

Beste Leo Stoutkesdijk,

Hartelijk dank voor uw mooie review over Helisports.
Blij om te lezen dat u goed bent geholpen en dat u uw hometrainer weer kunt gebruiken.

Veel trainingsplezier toegewenst en wij zien u graag weer terug als klant bij Helisports.