Je aankoop wordt beschermd

Anonymous

Al vaker bij Helisport besteld en kan alleen maar zeggen dat ze alles netjes verpakt en op tijd leveren.

Ik had zelf 2 orders los geplaatst en kreeg zelfs een telefoontje of ze deze...

Beste Anonymous,

Bedankt voor uw mooie reactie!
Wij zijn blij dat u zo tevreden bent over Helisports en dat alles naar wens is geleverd.
Jammer om te lezen dat de pakketten alsnog niet samen zijn verstuurd, dan is hier iets helaas misgegaan, gelukkig zijn ze wel snel bij u terecht gekomen via Transmission.

Wij wensen u veel trainingsplezier toe en zien u graag weer terug als klant bij Helisports.

Anneke Busstra

Goede klantenservice en snelle levering.
Helaas had de DPD een behoorlijke fout gemaakt en mijn pakketje 3 straten verderop afgeleverd. Hier werd door Helisports snel op gereageerd met een...

Snelle reactie, goede service

Jacoline vonk

Erg fijn, snelle levering en komt afspraken na

Piet

Positief

Accuraat, helder

Health coach judith mattens

Nog nooit iets op besteld. Was de eerste keer en zeer tevreden over de kwaliteit van het materiaal.

Prijs kwaliteit zeer sterk

Positief, vriendelijk, snel

snel

Gerwin

Top snelle levering

Snelle levering en goed verpakt

Beste Gerwin,

Ontzettend bedankt voor uw mooie 5-sterren review over Helisports.
Wij proberen altijd zo snel mogelijk te leveren, zodat onze klanten gelijk gebruik kunnen maken van hun fitnessapparatuur.

Gelukkig bent u tevreden met onze service!

Veel trainingsplezier gewenst en wij zien u graag weer terug als klant bij Helisports.

A. Huizing

Positief

Beste Huizing,

Ontzettend bedankt voor uw 5-sterren review betreffende uw ervaringen met Helisports.
Wij zijn zeer blij dat u positief bent geweest over uw bestelling en wij hopen dat u veel trainingsplezier zult beleven aan uw kettlebells.

Graag zien wij u weer terug als klant bij Helisports.

Gert Plat

Een kettlebell hier besteld. Snelle levering met vooraf duidelijke informatie. Ik ben meer dan tevreden.

De snelle levering.

Beste Gert Plat,

Onwijs bedankt voor deze mooie review.
Wij stellen het zeer op prijs dat onze klanten tevreden zijn en dat zij goed worden geholpen door onze medewerkers.

Graag zien wij u weer terug als klant en wij wensen u veel trainingsplezier met uw kettlebell.