Simone Willems

Momenteel zeer matig aangezien ik nog steeds niks ontvangen heb.

Reactie Helisports:

Beste, Bedankt voor uw review. Inmiddels is het gelukkig opgelost. Het kan wel eens tegen zitten bij DPD helaas. Uiteraard doen wij er altijd alles aan om het zo snel en goed mogelijk op te... Beste, Bedankt voor uw review. Inmiddels is het gelukkig opgelost. Het kan wel eens tegen zitten bij DPD helaas. Uiteraard doen wij er altijd alles aan om het zo snel en goed mogelijk op te lossen. Ik hoop dat u dus toch nog een goed gevoel heeft overgehouden aan ons. Met sportieve groet, Helisports

A.Dekker

Top

Goede service

Reactie Helisports:

Beste, Bedankt voor uw positieve review. Mooi om te horen dat u zo te spreken bent over de geleverde service. Graag zijn we u de volgende keer weer op een positieve manier van dienst. Met... Beste, Bedankt voor uw positieve review. Mooi om te horen dat u zo te spreken bent over de geleverde service. Graag zijn we u de volgende keer weer op een positieve manier van dienst. Met sportieve groet, Helisports

Meesters

Na 19 jaar onze oude hometrainer vervangen door een nieuwe. Modellen, merken en mogelijkheden totaal anders nu. Goed advies ontvangen en daardoor de koop gedaan. Goede service en advies. Soms moet... Na 19 jaar onze oude hometrainer vervangen door een nieuwe. Modellen, merken en mogelijkheden totaal anders nu. Goed advies ontvangen en daardoor de koop gedaan. Goede service en advies. Soms moet er even wat info opgevraagd worden omdat het model nog maar net beschikbaar is, maar gewoon netjes afspraken nakomen.

Service

Reactie Helisports:

Beste, Bedankt voor uw positieve review. Mooi om te horen dat u tevreden bent met u aankoop en de geleverde service. Graag zijn we u de volgende keer op dezelfde manier van dienst. Met... Beste, Bedankt voor uw positieve review. Mooi om te horen dat u tevreden bent met u aankoop en de geleverde service. Graag zijn we u de volgende keer op dezelfde manier van dienst. Met sportieve groet, Helisports

Al vele jaren tevreden klant

Assortiment en service

Reactie Helisports:

Beste, Bedankt voor uw positieve review. We zijn blij om te horen dat u al vele jaren een tevreden klant bij ons bent. Uiteraard zijn we u de volgende keer wederom op dezelfde positieve manier... Beste, Bedankt voor uw positieve review. We zijn blij om te horen dat u al vele jaren een tevreden klant bij ons bent. Uiteraard zijn we u de volgende keer wederom op dezelfde positieve manier van dienst. Met sportieve groet, Helisports

Geweldig

Snelle service en zeer behulpzaam

Reactie Helisports:

Beste, Bedankt voor uw positieve review. Mooi om te horen dat u zo te spreken bent over onze service. We hopen u in het vervolg wederom goed van dienst te kunnen zijn. Met sportieve... Beste, Bedankt voor uw positieve review. Mooi om te horen dat u zo te spreken bent over onze service. We hopen u in het vervolg wederom goed van dienst te kunnen zijn. Met sportieve groet, Helisports

C.J. van Arkel

Vanmiddag in Druten geweest. Lege winkel.........

Zijn er niet....

Reactie Helisports:

Beste, Bedankt voor uw bezoek aan onze demo showroom in Druten. Mocht u ooit producten uit willen proberen bent u van harte welkom in een van onze showrooms in Breda of Amsterdam. Hier kunt u... Beste, Bedankt voor uw bezoek aan onze demo showroom in Druten. Mocht u ooit producten uit willen proberen bent u van harte welkom in een van onze showrooms in Breda of Amsterdam. Hier kunt u onze producten uiteraard uit proberen en zullen we u graag adviseren. Met sportieve groet, Helisports

Goeie producten, maar heel jammer dat ze met DPD samenwerken ipv andere bezorgers. DPD heeft namelijk al een week mijn bestelling op hun depot liggen...het is nog steeds wachten tot ze een keer zin... Goeie producten, maar heel jammer dat ze met DPD samenwerken ipv andere bezorgers. DPD heeft namelijk al een week mijn bestelling op hun depot liggen...het is nog steeds wachten tot ze een keer zin hebben om het uit te leveren.

Ze reageren snel op vragen

Reactie Helisports:

Beste, Bedankt voor uw review. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze producten. We begrijpen dat het vervelend is dat u zolang op uw levering heeft moeten wachten. We zullen... Beste, Bedankt voor uw review. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze producten. We begrijpen dat het vervelend is dat u zolang op uw levering heeft moeten wachten. We zullen het dan ook zeker meenemen en uiteraard graag verbeteren. Met sportieve groet, Helisports

Arno

Bezorging door DPD laat zéér te wensen over. Helisports zelf is dik in orde. Maak svp afspraken met een goede bezorgingsdienst.

Goede kwaliteit materiaal, goede prijzen.

Reactie Helisports:

Beste, Bedankt voor uw review. Het doet ons goed dat u positief bent over ons. Helaas is de bezorging via DPD minder goed verlopen maar gelukkig is het toch nog goed gekomen. Uiteraard zullen... Beste, Bedankt voor uw review. Het doet ons goed dat u positief bent over ons. Helaas is de bezorging via DPD minder goed verlopen maar gelukkig is het toch nog goed gekomen. Uiteraard zullen we het altijd zo goed en snel mogelijk oplossen. We hopen u in het vervolg weer terug te zien bij ons. Met sportieve groet, Helisports

Peter

Tijdens de verzending is het pakketje kapot gegaan waardoor spullen ontbraken. Na dit te hebben aangegeven via de chat heeft Helisports de ontbrekende spullen gelijk opnieuw gestuurd :-)

Goede service

Reactie Helisports:

Beste, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de geleverde service. We hopen u in het vervolg op dezelfde manier van dienst te kunnen zijn. Met sportieve... Beste, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de geleverde service. We hopen u in het vervolg op dezelfde manier van dienst te kunnen zijn. Met sportieve groet, Helisports

Brent

Zeer goed

Service en behulpzaamheid

Reactie Helisports:

Beste Brent, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de geleverde service. Graag zijn we u de volgende keer weer op dezelfde manier van dienst. Met... Beste Brent, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de geleverde service. Graag zijn we u de volgende keer weer op dezelfde manier van dienst. Met sportieve groet, Helisports