J. Dekker

Halter schijven bij heliports besteld

Goede bezorging

Francis

De levering had steeds vertraging. Ik moest steeds achter m’n spullen aan die ik had besteld en betaald. Ik moest zelf bellen om het te laten bezorgen.
Mijn stellage liep vertraging op door...

Linda

Super

Snel geleverd goed product.

Anne

Professioneel personeel
Goed verpakte artikelen

Meedenken van het personeel

Reactie Helisports:

Beste Anne,

Bedankt voor uw mooie 5-sterren review over Helisports.
Fijn om te lezen dat u goed bent geholpen door onze werknemers.

Met sportieve groet,

Helisports International.

Ivan

Mijn derde kettle bell gekocht. Goede prijs.

Goede prijs

Nick

Good experience.

vd Wetering

Zeer tevreden klant al jaren.
Altijd goed geholpen per telefoon of aan de balie in een filiaal.

j.c.h.sjoers

Bestelling naar verwachting en prima verlopen

zeer klantvriendelijke begeleiding aan de telefoon.

Baltussen

Levering niet compleet. Verder prima. Weekje later wel geleverd. Winkel in Druten valt erg tegen

Mooi spul

A.Kramer

Bij de aanschaf van een lifespan loopband bleek het geleverde exemplaar een "maandagmorgen exemplaar" te zijn. Helisports heeft het vervolgens keurig opgelost. Met name mijn complimenten voor...

De informatie verstrekking via de mail is uitgebreid, ze doen echt hun best. Het is een betrouwbare partij, ook als er een probleem is lossen ze het op en laten je niet in de kou staan.

Reactie Helisports:

Beste Kramer,

Bedankt voor uw mooie reactie, fijn om te horen dat Robert u zo goed heeft geholpen.
Af en toe gebeurd het wel eens dat een product niet helemaal in orde is, dit proberen wij dan uiteraard altijd zo snel en zo goed mogelijk op te lossen.

Wij wensen u veel trainingsplezier toe en zien u graag weer terug als klant bij Helisports.

Met sportieve groet,

Helisports International.