Je aankoop wordt beschermd

Sanne Verhoef

Onlangs heb ik bij Helisport een loopband gekocht; de UsaEon Fitness A175. Afgezien dat ik zeer tevreden ben over de loopband zelf, ben ik ook zeer te spreken over het advies dat ik vooraf gekregen...

Dat ze mijn vragen geduldig en vakkundig beantwoord hebben en in de oriëntatiefase met mij een productvergelijking gedaan hebben, met een check op eigen wensen en doelstellingen, zonder het product van de andere aanbieder af te kraken of hun eigen product te pushen, heb ik als erg positief ervaren.

Beste Sanne Verhoef,

Ontzettend bedankt voor uw mooie, uitgebreide review over Helisports. Het is fijn om te lezen dat u zo goed bent geholpen door onze collega. Wij zijn overtuigd van onze eigen producten, en wij geven onze klanten alle vrijheid in zijn of haar keuze.

Veel trainingsplezier toegewenst en wij zien u graag weer terug als klant bij Helisports.

Jessie Maene

Goed product, snelle levering. Misschien een optie toevoegen om de verschillende bestelde producten samen te laten leveren, bij mij kwam de bestelling in 2 delen toe maar alles had gerust met de...

Beste Jessie Maene,

Hartelijk dank voor uw mooie 5-sterren review over Helisports.
Fijn om te lezen dat alles geleverd is.

Bij DPD hebben ze ervoor gekozen om het in twee keer te laten leveren, waarschijnlijk omdat het aantal matten niet in een bus pastte.

Wij wensen u veel trainingsplezier toe.

Bürmann

Online sport artikelen besteld, goede website en snelle levering, informatie mbt de zending goede betaal mogelijkheden,

goede website en snelle levering, informatie mbt de zending en goede betaal mogelijkheden,

Beste Bürmann,

Ontzettend bedankt voor uw mooie 5-sterren review over Helisports.
Fijn om te lezen dat u via de website gemakkelijk producten heeft kunnen bestellen en dat het snel is geleverd.

Wij wensen u veel trainingsplezier toe en zien u graag weer terug als klant bij Helisports.

Danny

Vlekkeloze en spoedige ontvangst van de bestelde artikelen.

Uitgebreid assortiment tegen redelijke prijzen.

Beste Danny,

Onwijs bedankt voor uw mooie review over Helisports.
Wij zijn blij te lezen dat er zo snel is geleverd en dat u tevreden bent over ons assortiment.

Verder wensen wij u veel trainingsplezier toe en zien wij u graag weer terug als klant bij Helisports.

Malaja

Snel geleverd

Materiaal kwaliteit goed

Beste Malaja,

Ontzettend bedankt voor uw mooie review over Helisports.
Wij zijn zeer blij om te lezen dat uw order snel is geleverd, zodat u hiermee gauw kon gaan trainen.

Verder zien wij u graag weer terug als klant bij Helisports en wensen wij u veel trainingsplezier toe.

Robert

Goede omschrijving op de site en netjes op tijd bezorgd.

Mooi op tijd geleverd.

Beste Robert,

Ontzettend bedankt voor de mooie 5-sterren review over Helisports.
Fijn om te lezen dat u op de site genoeg info heeft kunnen vinden over de producten en dat deze ook nog eens snel zijn bezorgd.

Hein Dauven

Goed, de producten zijn van degelijke kwaliteit, alles zit goed verpakt, de prijzen zijn goed en de producten worden snel verzonden.

De gebruikte pakket service, DPD.

Beste Hein Dauven,

Bedankt voor uw mooie review over Helisports.
Gelukkig bent u zo tevreden met uw aankopen bij Helisports en wij hopen dan ook dat u er nog jarenlang plezier van zult beleven.

Jordi

Algemeen goede ervaringen gehad. Goede site, goede prijzen, goede kwaliteit, goede aftersales.

Bij mijn laatste bestelling was ik niet thuis tijdens de levering. Daarna ging er eea mis...

Aftersales

Berk Buyukormeci

I ordered 2 times 28kg of kettlebells. I received the delivery after 2 working days. I would like to change one of them as it is more heavier than I thought. (I shoud have known before, it is my...

Quality of the product

Tjeerd

Bezorging mooi op tijd, goede producten, zeer tevreden. Goede communicatie per e-mail en telefoon

Beste Tjeerd,

Ontzettend bedankt voor uw mooie 5-sterren review over Helisports.
Het is erg fijn om te horen dat u zo positief bent ove het gehele aankoopproces en wij wensen u dan ook veel trainingsplezier toe.

Graag zien wij u weer terug als klant bij Helisports.