dont thinkso

Het grootste nadeel van dit bedrijf, en vele anderen, is het geteut om feedback als je gewoon iets gekocht hebt. Die bal is oké maar dat gedoe achteraf :-( daarom een zo-zo beoordeling

Reactie Helisports:

Bedankt voor uw beoordeling. We zijn het met u eens, we doen met z'n allen steeds meer online aankopen en krijgen dus ook steeds meer de vraag om te beoordelen na aankoop, dat vinden we zelf ook vervelend en daarom gaan we er wat aan doen:

Binnenkort passen we onze site aan zodat er bij het bestellen een vinkje gezet kan worden bij "Mogen we u na aankoop om een beoordeling vragen?" Uitnodigingen worden dan niet langer automatisch verstuurd zonder toestemming.

Winkels die géén klanten uitnodigen om te beoordelen kunnen rekenen op een beoordelingspagina met alleen maar negatieve reviews; men is namelijk veel sneller geneigd een beoordeling achter te laten als iets niet goed is gegaan. Vandaar dat zo veel winkels ervoor kiezen om automatisch uitnodigingen te versturen.

E. Pebesma

Bedrijf met een duidelijke website. Informatief duidelijk als je contact met ze opneemt. Snelle levering.

Eerlijk, duidelijk doen niet moeilijk over retour zendingen. Vriendelijke monteur die het bestelde correct monteert, en pas weg gaat als alles voor elkaar is. Neemt zelfs het verpakkings materiaal mee terug.

Pascal

Was op zoek naar nieuwe kabels voor mijn inspire m2. Helisports heeft ze allen op voorraad en voor een scherpe prijs! Binnen een dag verzonden. Top!!

Zeer vriendelijke medewerkers.

E. Berkel

In het verleden al vele malen apparatern bij Helisports gekocht en zelf opgehaald. Deze keer laten bezorgen en dat ging erg makkelijk en snel. Prima service.
Eén minpuntje: de instructie DVD...

Snel en duidelijk.

Barry Rijpkema

Altijd goede service, en mooie producten. Voor vragen kan je er altijd goed terecht

service, meedenken

T

Fantastisch

Had een bestelling geplaatst van een pak van 6 vloertegels waarvan ik niet gezien had dat ze niet op voorraad waren. Na telefonisch contact werd dat pak van 6 omgewisseld voor twee pakken van 4 die wel op voorraad waren en dat zonder bijbetaling. Dus twee tegels gratis gekregen.

Geert Wauters

Goede webshop, goede artikels, vlotte afhandeling van het ganse gebeuren (van bestelling tot en met levering)

zeer goede communicatie ivm leveringsprobleempje .

Go Active Sports

Reageerden heel snel nadat aangegeven was, dat de bestelling incompleet was

Goede aftes sales

Anita Liu

Aankoop workout bench

Goede service

M.Barkey

Helemaal prima . Goed geholpen en snelle reactietijd bij een nabestelling !

Kennis perfect