J. van Zijst

Zeer prettig ervaren

Nadat ik door een auto buiten mijn schuld van de fiets was gereden kwam ik in contact met Helder Letselschade. Hiervan heb ik geen moment spijt gehad. Ik werd door de heer M.A.C. Hokke professioneel... Nadat ik door een auto buiten mijn schuld van de fiets was gereden kwam ik in contact met Helder Letselschade. Hiervan heb ik geen moment spijt gehad. Ik werd door de heer M.A.C. Hokke professioneel begeleid en voortdurend op de hoogte gehouden. En het resultaat was daarbij boven verwachting. Ik kan dit bedrijf dus zeker aanbevelen.

Tiny van Gemert

Perfecte afhandeling van de schade. Vriendelijk bedrijf, die altijd voor je klaar staan. Een mailtje wordt dezelfde of dag daarna
al beantwoord. Onze schade was voor beide partijen, naar...
al beantwoord. Onze schade was voor beide partijen, naar dik tevredenheid afgehandeld. Eindoordeel daarom een 10, omdat ik geen minpunten kan bedenken.

Jamie Schaap

Dit bedrijf heeft mij heel erg snel geholpen en ik vond het ook zeer prettig dat zij steeds een terugkoppeling gaven met betrekking op de situatie.

K. van Mastrigt

Zeer goed, vriendelijk, altijd terugbellen en altijd antwoorden per mail! Erg betrokken!

Hans P. Nieland

Mijn ervaring met dit bedrijf is gewoon fantastisch te noemen deze mensen met name de heer v.d.`berg heeft het allemaal tot in de puntjes geregeld en in een voor mij heel acceptabele termijn.

Positief
Meedenkend
Open minded

Dhr. R. Metz

Vanaf het begin prima begeleiding en scherp, absoluut aan te bevelen!!

R. Metz

Absoluut positief, meedenkend met goede adviezen en een scherp inzicht. Zaken worden niet op hun beloop gelaten.

Afgezien van enkele wachtmomenten ben ik zeer tevreden over de afhandeling van de door mij geleden schade.