Askin Nal
Aanbeveling
Fantastisch
- Product of service:
- ?
452 reviewsSchrijf review
92% beveelt helder bij letselschade bv aan!
Aanbeveling
Fantastisch
Geen antwoord mogen ontvangen op mijn bericht van maanden geleden. Tussentijds meerdere malen contact opgenomen (zowel telefonisch als per e-mail) Dan vervolgens zeggen dat het aan het computersysteem lag, nadat je de e-mail toch echt 3x hebt verzonden. Vervolgens bel je voor de laatste keer op en dan willen ze een adviesgesprek inplannen voor een behoorlijk bedrag, terwijl op de website wordt vermeld dat het gratis is. Het moge duidelijk zijn waar het hier enkel om draait. Geen aanrader
Ze waren vriendelijk bij het intake gesprek, maar daarna was alles onmogelijk
Onze ervaring; Helder bij Letselschade " een empathieloze slechte advocatenkantoor. Niet tot nauwelijks bereikbaar, alleen telefonisch bereikbaar via kantoor en dan kregen we 9 van de 10 keer te horen "de advocaat is er niet of belt u later terug" Dat terugbellen gebeurde niet of zelden. Al met al super slecht bereikbaar. We hebben niet het gevoel gehad dat zij er voor ons waren, maar echt het werk deed voor het geld en dat bleek wel na de facturatie. In onze zaak is er een onderzoek geweest door politie en zelfs de politie kreeg geen contact met de advocaat en vroeg aan ons "worden jullie wel goed geholpen?" Nee wij zijn niet goed geholpen en zullen ook absoluut niet nog eens voor deze advocaat kiezen.
Ben 1,5 jaar lang door Helder bij Letselschade vertegenwoordigd en heb er geen goed woord voor over. Advocaat die geen advies geeft, maar je zelf je pleidooi laat schrijven en dit verder ook niet controleert. In de rechtszaken monddood is. Op vakantie gaat en niks laat weten waarbij ook andere collega’s het niet oppakken terwijl je in tijdsnood zit. Opzettelijk fouten maakt in schrijven naar de wederpartij waardoor je ze in het dossier blijven en dit je verzekering dus geld kost. Zeggen dat ze documenten naar de rechtbank sturen, maar dit vervolgens 'vergeten'. Zogenaamd spoedprocedures opstarten en dan 3 maanden verder zijn. En dit is nog maar een kleine greep over hoe incompetent ze zijn. Ze zijn in het begin gratis, maar dat is duurkoop. Als je dit leest, adviseer ik sterk om verder te kijken. Laat je niet beinvloeden door de zogenaamd goede reviews op Feedback Company.
Mijn letselschadezaak lag ruim drie jaar bij hun. Het dossier was onoverzichtelijk en chaotisch, tot het punt dat zelfs de tegenpartij aangaf dat het dossier dat zij van hem ontvingen rommelig was. Tijdens een gesprek met de tegenpartij beschuldigde mijn advocaat mij er openlijk van dat ik “verstoppertje speelde” en niet alle medische stukken wilde delen. Zulke uitspraken hoor je niet in bijzijn van een tegenpartij te doen; dat bespreek je één op één met je cliënt. Op basis van mijn ervaring werd mijn zaak niet in mijn belang behandeld, maar leek vooral tijd te worden gerekt zonder tastbaar resultaat. Er waren bijna maandelijks gesprekken van een uur, maar inhoudelijk kwam het dossier geen stap verder. Na ruim drieënhalf jaar was er nog steeds geen resultaat. Voor iedereen die een zorgvuldige afwikkeling van zijn letselschadezaak wil, raad ik af om de zaak bij dit kantoor onder te brengen. Elke reactie die zij geven op deze review zal alleen weer proberen de schuld af te schuiven.
Aanbeveling
Geweldig bedrijf. Snel schakelen, goed advies, super behulpzaam en ondersteunend. Sandra heeft mij van begin tot eind geholpen.
Mijn zaak werd afgewezen. Het was te lastig voor de juristen!
Treurig hoe deze juristen zich voordoen als advocaten
Contact opgenomen met het advocatenkantoor. Telefoniste geeft gelijk aan dat wij te ver wonen. Ik geef aan dat dit voor ons geen probleem is. Ze heeft het daarna nog een keer nagevraagd. Afstand blijkt bij dit advocatenkantoor echt een probleem. Ik krijg hierdoor niet het één Nederland, one planet gevoel. Als ik wordt doorverbonden, omdat ik meer uitleg wil, krijg ik te horen dat er geen plek is. Ik vraag mij dan af wat nou het echte antwoord is. Ik hoop dat ze het intern snel oplossen en de mogelijke nieuwe cliënten iets netter afwijzen. Jammer dat ze bovenaan staan op Google search en Feedback Company. Dit zouden ze wel moeten wijzigen.
Echt een nare ervaring gehad. Ik werd gewoon uitgelachen toen ik meer vergoeding wilde
Leugenaars beloven alles en ik krijg niets
Jammer ik had zoveel vergoeding konden krijgen, maar ze wilden iemand anders helpen
Treurig wat dit bedrijf doen. Mijn letselschade vergoeding is lekker in het water gevallen
Ze zijn niet gratis deze advocaten
helder bij letselschade bv verzamelt bedrijfsreviews bij Feedback Company. Het bedrijf verzamelt onafhankelijk reviews.
helder bij letselschade bv heeft de volgende resultaten bereikt:
helder bij letselschade bv
Philipsstraat
3833 LC Leusden
Om een optimale klantervaring te bieden, is het luisteren naar je klanten essentieel. Daarom meten we bij Feedback Company continue experiences. We stellen de juiste vraag, aan de juiste persoon, op het juiste moment. Ervaringen meten is key. Onze onderzoeken richten zich op Customer Experience (CX), Product Experience (PX) en Employee Experience (EX).
Feedback Company verzamelt feedback met geverifieerde gegevens van haar klanten. Het bedrijf zet zich in tegen nepreviews en verifieert de herkomst van de reviews.Klik hier voor meer informatie over Feedback Company’s reviewbeleid en hoe de reviewpagina tot stand komt.
Aanbeveling
Fantastisch
Geen antwoord mogen ontvangen op mijn bericht van maanden geleden. Tussentijds meerdere malen contact opgenomen (zowel telefonisch als per e-mail) Dan vervolgens zeggen dat het aan het computersysteem lag, nadat je de e-mail toch echt 3x hebt verzonden. Vervolgens bel je voor de laatste keer op en dan willen ze een adviesgesprek inplannen voor een behoorlijk bedrag, terwijl op de website wordt vermeld dat het gratis is. Het moge duidelijk zijn waar het hier enkel om draait. Geen aanrader
Ze waren vriendelijk bij het intake gesprek, maar daarna was alles onmogelijk
Onze ervaring; Helder bij Letselschade " een empathieloze slechte advocatenkantoor. Niet tot nauwelijks bereikbaar, alleen telefonisch bereikbaar via kantoor en dan kregen we 9 van de 10 keer te horen "de advocaat is er niet of belt u later terug" Dat terugbellen gebeurde niet of zelden. Al met al super slecht bereikbaar. We hebben niet het gevoel gehad dat zij er voor ons waren, maar echt het werk deed voor het geld en dat bleek wel na de facturatie. In onze zaak is er een onderzoek geweest door politie en zelfs de politie kreeg geen contact met de advocaat en vroeg aan ons "worden jullie wel goed geholpen?" Nee wij zijn niet goed geholpen en zullen ook absoluut niet nog eens voor deze advocaat kiezen.
Ben 1,5 jaar lang door Helder bij Letselschade vertegenwoordigd en heb er geen goed woord voor over. Advocaat die geen advies geeft, maar je zelf je pleidooi laat schrijven en dit verder ook niet controleert. In de rechtszaken monddood is. Op vakantie gaat en niks laat weten waarbij ook andere collega’s het niet oppakken terwijl je in tijdsnood zit. Opzettelijk fouten maakt in schrijven naar de wederpartij waardoor je ze in het dossier blijven en dit je verzekering dus geld kost. Zeggen dat ze documenten naar de rechtbank sturen, maar dit vervolgens 'vergeten'. Zogenaamd spoedprocedures opstarten en dan 3 maanden verder zijn. En dit is nog maar een kleine greep over hoe incompetent ze zijn. Ze zijn in het begin gratis, maar dat is duurkoop. Als je dit leest, adviseer ik sterk om verder te kijken. Laat je niet beinvloeden door de zogenaamd goede reviews op Feedback Company.
Mijn letselschadezaak lag ruim drie jaar bij hun. Het dossier was onoverzichtelijk en chaotisch, tot het punt dat zelfs de tegenpartij aangaf dat het dossier dat zij van hem ontvingen rommelig was. Tijdens een gesprek met de tegenpartij beschuldigde mijn advocaat mij er openlijk van dat ik “verstoppertje speelde” en niet alle medische stukken wilde delen. Zulke uitspraken hoor je niet in bijzijn van een tegenpartij te doen; dat bespreek je één op één met je cliënt. Op basis van mijn ervaring werd mijn zaak niet in mijn belang behandeld, maar leek vooral tijd te worden gerekt zonder tastbaar resultaat. Er waren bijna maandelijks gesprekken van een uur, maar inhoudelijk kwam het dossier geen stap verder. Na ruim drieënhalf jaar was er nog steeds geen resultaat. Voor iedereen die een zorgvuldige afwikkeling van zijn letselschadezaak wil, raad ik af om de zaak bij dit kantoor onder te brengen. Elke reactie die zij geven op deze review zal alleen weer proberen de schuld af te schuiven.
Aanbeveling
Geweldig bedrijf. Snel schakelen, goed advies, super behulpzaam en ondersteunend. Sandra heeft mij van begin tot eind geholpen.
Mijn zaak werd afgewezen. Het was te lastig voor de juristen!
Treurig hoe deze juristen zich voordoen als advocaten
Contact opgenomen met het advocatenkantoor. Telefoniste geeft gelijk aan dat wij te ver wonen. Ik geef aan dat dit voor ons geen probleem is. Ze heeft het daarna nog een keer nagevraagd. Afstand blijkt bij dit advocatenkantoor echt een probleem. Ik krijg hierdoor niet het één Nederland, one planet gevoel. Als ik wordt doorverbonden, omdat ik meer uitleg wil, krijg ik te horen dat er geen plek is. Ik vraag mij dan af wat nou het echte antwoord is. Ik hoop dat ze het intern snel oplossen en de mogelijke nieuwe cliënten iets netter afwijzen. Jammer dat ze bovenaan staan op Google search en Feedback Company. Dit zouden ze wel moeten wijzigen.
Echt een nare ervaring gehad. Ik werd gewoon uitgelachen toen ik meer vergoeding wilde
Leugenaars beloven alles en ik krijg niets
Jammer ik had zoveel vergoeding konden krijgen, maar ze wilden iemand anders helpen
Treurig wat dit bedrijf doen. Mijn letselschade vergoeding is lekker in het water gevallen
Ze zijn niet gratis deze advocaten
helder bij letselschade bv verzamelt bedrijfsreviews bij Feedback Company. Het bedrijf verzamelt onafhankelijk reviews.
helder bij letselschade bv heeft de volgende resultaten bereikt:
helder bij letselschade bv
Philipsstraat
3833 LC Leusden
Om een optimale klantervaring te bieden, is het luisteren naar je klanten essentieel. Daarom meten we bij Feedback Company continue experiences. We stellen de juiste vraag, aan de juiste persoon, op het juiste moment. Ervaringen meten is key. Onze onderzoeken richten zich op Customer Experience (CX), Product Experience (PX) en Employee Experience (EX).
Feedback Company verzamelt feedback met geverifieerde gegevens van haar klanten. Het bedrijf zet zich in tegen nepreviews en verifieert de herkomst van de reviews.Klik hier voor meer informatie over Feedback Company’s reviewbeleid en hoe de reviewpagina tot stand komt.