TVGSPORTS

Perfecte afhandeling van de schade. Vriendelijk bedrijf, die altijd voor je klaar staan. Een mailtje wordt dezelfde of dag daarna
al beantwoord. Onze schade was voor beide partijen, naar...
al beantwoord. Onze schade was voor beide partijen, naar dik tevredenheid afgehandeld. Eindoordeel daarom een 10, omdat ik geen minpunten kan bedenken.

Jamie Schaap

Dit bedrijf heeft mij heel erg snel geholpen en ik vond het ook zeer prettig dat zij steeds een terugkoppeling gaven met betrekking op de situatie.

K. van Mastrigt

Zeer goed, vriendelijk, altijd terugbellen en altijd antwoorden per mail! Erg betrokken!

Hans P. Nieland

Mijn ervaring met dit bedrijf is gewoon fantastisch te noemen deze mensen met name de heer v.d.`berg heeft het allemaal tot in de puntjes geregeld en in een voor mij heel acceptabele termijn.

Positief
Meedenkend
Open minded

Dhr. R. Metz

Vanaf het begin prima begeleiding en scherp, absoluut aan te bevelen!!

R. Metz

Absoluut positief, meedenkend met goede adviezen en een scherp inzicht. Zaken worden niet op hun beloop gelaten.

Afgezien van enkele wachtmomenten ben ik zeer tevreden over de afhandeling van de door mij geleden schade.

Dhr. v.d. Berg gaf goede adviezen en via de mail en telefonisch werd ik precies op de hoogte gehouden.
Ik kon altijd contact zoeken.

Mijn ervaring met Helder Letselschade is ontzettend goed!! Goede service, snelle afhandeling van zaken, begripvol, empatisch, tactvol, deskundig, vriendelijk enz. Allemaal factoren die je als... Mijn ervaring met Helder Letselschade is ontzettend goed!! Goede service, snelle afhandeling van zaken, begripvol, empatisch, tactvol, deskundig, vriendelijk enz. Allemaal factoren die je als slachtoffer hard nodig hebt om geholpen te kunnen worden en je geholpen te voelen. Een bedrijf dat weet waar het over heft. Top!