yasmin

Super proffesioneel en hebben heel veel geduld. Ze zijn heel duidelijk en denken ook echtste je mee om het resultaat te krijgen waar je voor bent gekomen bij ze.

GHM van den Elzen

We zijn heel goed bijgestaan met alles en zijn zeer tevreden over Helder Letselschade

Bert-Jan Stege / Stege Makelaardij

Wij hebben een ontzettend prettige en goede ervaring met Helder Letselschade. Het contact en de advisering is voortdurend zeer correct, vriendelijk, hulpvaardig en deskundig geweest. Wat ons betreft... Wij hebben een ontzettend prettige en goede ervaring met Helder Letselschade. Het contact en de advisering is voortdurend zeer correct, vriendelijk, hulpvaardig en deskundig geweest. Wat ons betreft niets dan lof na een lastige periode met nekletsel na een ongeval. De heer Begheyn heeft ons op heel plezierige professionele wijze geholpen en geadviseerd en letterlijk met perfecte raad en daad bijgestaan. Dit is voor ons van grote betekenis geweest. Zonder twijfel een 10 als cijfer of 5 sterren!

Uitstekend en helder.

Ismahen

Ik had een zeer goed contact met de heer Hokke. Alles is snel gegaan en ik hoefde nog niet eens 1 dag te wachten op een reactie. Heel professioneel kreeg ik op mijn mail de brieven waarin de reactie... Ik had een zeer goed contact met de heer Hokke. Alles is snel gegaan en ik hoefde nog niet eens 1 dag te wachten op een reactie. Heel professioneel kreeg ik op mijn mail de brieven waarin de reactie stond van meneer Hokke. Best handig en veel beter dan gewoon een e-mail toegestuurd krijgen.

Mirjam van Essen

Ben zeer tevreden over de betrokkenheid en afhandeling van mijn letselschade.

Goed behandeld

Zeer prettig contact met dhr. Begheyn. Prima en snelle communicatie. Goede behandeling van de zaak.

Claartje van Veenendaal

Heel prettig ervaren, zou niet weten waar ik het zonder Helder gezocht zou moeten hebben