Chantal de Koning

Uiterst correcte en zorgvuldige letselschadespecialist die zeer betrokken is bij cliënt en en er alles aan doet om de juiste genoegdoening voor cliënt te regelen.

Kleinluchtenbeld

Met betrekking tot de afhandeling van mijn letselschade ben ik zeer goed en vakkundig geholpen.

Van der Starre Smit

Ondanks het lange wachten van de verzekering zijn wij tevreden met de service van dit bedrijf.

Yasin

Niet goed genoeg geholpen ik ben op zoek naar andere advocaten.

A.A. van Pieterson

WAT EEN FANTASTISCH BEDRIJF!!!!!! VRIENDELIJK , DOORTASTEND EN SUPER DESKUNDIG!!!! VAN 0-10 GEEF IK EEN DIKKE 11 !!!!!!

Nijdeken bestratingen sorry had een review bericht op de feedback
gezet die was eigenlijk bedoeld voor de vorige letseladvocaat
die zelf is gestopt in mij zaak tegen een letsel
ben...
Nijdeken bestratingen sorry had een review bericht op de feedback
gezet die was eigenlijk bedoeld voor de vorige letseladvocaat
die zelf is gestopt in mij zaak tegen een letsel
ben nu over gestapt naar helder dus eigenlijk kan nog geen review
schrijven kan wel zeggen de eeste gesprekken bevallen mij wel

nijdeken bestratingen

Het is een goed bedrijf goed oordeel

Mangal

Helder letselschade heeft mij heel goed geholpen ivm auto ongeval. Het ging goed qua duidelijkheid aan mijn zaak en er werd aandacht gegeven aan mijn gezondheid en zo zijn we samen heel ver gekomen.... Helder letselschade heeft mij heel goed geholpen ivm auto ongeval. Het ging goed qua duidelijkheid aan mijn zaak en er werd aandacht gegeven aan mijn gezondheid en zo zijn we samen heel ver gekomen. Ik ben zeer dankbaar.

D Overink

Mijn ervaring met Helder Letselschade is zeer positief, wat me opviel was dat ze begrip en een luisterde oor waren. Want emotioneel doet letselschade ook wat met je, en dat vond ik prettig aan... Mijn ervaring met Helder Letselschade is zeer positief, wat me opviel was dat ze begrip en een luisterde oor waren. Want emotioneel doet letselschade ook wat met je, en dat vond ik prettig aan letselschade adviseur Dhr O. Sabat, hij luisterde en toonde begrip, ook al was het 2x hetzelfde verhaal.
En hij is goed bereikbaar wanneer je hem nodig was. Sterke punten!

Pejic. Aleksandar

Uitstekend