Arnold

Goede afhandeling van mijn zaak.

Glenn van der Hoek

Fijne ervaring, dhr Sabet gaf advies en dacht mee, duidelijke brieven, dhr Sabet liet het niet te lang afwachten en zat er netjes achteraan.

Mark Donkers

Hele fijne begeleiding ontvangen. Jan denkt overal aan, je ziet dat hij veel ervaring heeft.

John Keizer

Zeer goede service, altijd PERFECT geholpen. zeer attent d.m.v. kaarten sturen.

als ik meer sterren kon geven had ik dat zeker gedaan!

Ghaffari

Ik ben goed en adequaat geholpen door dhr. O. Sabet.

Monica de Zwart

Ik heb de samenwerking met Marijn Hokke als zeer prettig ervaren. Hij heeft mij prima geholpen, was ook begripvol naar mij toe. De tegenpartij was nogal nalatig geweest, en Marijn heeft dit naar... Ik heb de samenwerking met Marijn Hokke als zeer prettig ervaren. Hij heeft mij prima geholpen, was ook begripvol naar mij toe. De tegenpartij was nogal nalatig geweest, en Marijn heeft dit naar mijn weten heel goed opgepakt. Dus alle lof voor Marijn.

Gerard F.

Na mijn verkeersongeluk heeft Helder Letselschade BV ( Dhr.Jan van den Berg) mijn zaak op een geweldige en zeer kundige manier tot volle tevredenheid behandeld.
Alleen maar lof voor dit bedrijf...
Alleen maar lof voor dit bedrijf .

Kijvekamp J.G.J

Prima in contact en bemiddeling. Zijn echt betrokken en weten wat ze doen en waar ze het over hebben. Echt toppers

G.J.M.Freriksen

Mijn zaak een verkeersongeval is behandeld door Dhr.J.van den Berg.Van het begin tot het eind is mijn zaak zeer professioneel aangepakt en dat heeft geleid tot een resultaat waar ik meer dan... Mijn zaak een verkeersongeval is behandeld door Dhr.J.van den Berg.Van het begin tot het eind is mijn zaak zeer professioneel aangepakt en dat heeft geleid tot een resultaat waar ik meer dan tevreden over ben. Jammer dat ik niet meer dan 5 sterretjes(een 10) kan geven.Ik kan Helder Letselschade dan ook aan iedereen aanbevelen.

Gerard FReriksen