Marianne

De naam omvat eigenlijk alles..HELDER. is hetzelfde als duidelijk...en dat is wat Helder Letselschade is..goede communicatie en snelle afwerking. Vriendelijke medewerkers en goed bereikbaar indien... De naam omvat eigenlijk alles..HELDER. is hetzelfde als duidelijk...en dat is wat Helder Letselschade is..goede communicatie en snelle afwerking. Vriendelijke medewerkers en goed bereikbaar indien nodig.

hilde strijker

Zeer prettig en kundig, en super vriendelijk geholpen.

Sonia van Schagen

Vanaf de eerste ontmoeting ben ik goed geholpen. Er was begrip wat erg belangrijk is in een gevoelige zaak. Daarnaast stond Alexander er gelijk positief in en gaf mij het gevoel dat ik een goede... Vanaf de eerste ontmoeting ben ik goed geholpen. Er was begrip wat erg belangrijk is in een gevoelige zaak. Daarnaast stond Alexander er gelijk positief in en gaf mij het gevoel dat ik een goede keuze had gemaakt om contact op te nemen met Helder Letselschade. Hij heeft goed daad bij woord gehouden en aandachtig geluisterd naar mijn wensen. Zijn aanpak is efficiënt en doortastend. Ik ben zeer tevreden met het resultaat.

Mijn ervaring bij Helder Letselschade is zeer positief. Er is een fijne en professionele begeleiding en er wordt echt meegedacht met je om het meest gunstige resultaat te bereiken.

Jeroenboldewijn

Zeer goed bevonden

Yassine Asbaghi

Top top top beste letselschade met de juiste ervaring en ze weten precies hoe ze met hun cliënten moeten omgaan helden!!!!!

Kadir

Goede ervaring, helder en duidelijk.

Burak

Goede en zorgvuldige dienstverlening. Meedenkend en altijd tijd voor de cliënt. Mijn zaak werd afgehandeld door O. Sabet. Topadvocaat.

T.Voets

Fijn geholpen netjes en correct

H. Zandb

Ik zat bij een andere letselschadeorganisatie maar toen de behandelaar daar een andere baan kreeg, wilden zijn opvolgers alleen maar van de zaak af en schikken. Ik heb toen aan Mr. Jan van den Berg... Ik zat bij een andere letselschadeorganisatie maar toen de behandelaar daar een andere baan kreeg, wilden zijn opvolgers alleen maar van de zaak af en schikken. Ik heb toen aan Mr. Jan van den Berg een second opinion gevraagd en die dacht dat er meer uit te slepen was en nam de zaak toen over. Het resultaat was duizenden euro's meer dan waar de oude organisatie voor wilde schikken. Het contact verliep zéér prettig, afspraken worden snel en tijdig nagekomen en de afhnadeling is uiterst correct. Ook heeft Jan nog enige invloed geprobeerd aan te wenden dat de oorzaak van de letstelschade doorde gemenete werd aangepast, bij wijze van nazorg. Ik ben al met al heel erg tevreden over Helder Letselschade en raad deze organisatie van harte aan!