CN

Door Helder Letselschade, in de persoon van dhr v/d Berg werd de lestelschade zaak voortvarend opgepakt. De communicatie over de aanpak en voortgang werd regelmatig teruggekoppeld. dhr v/d Berg is... Door Helder Letselschade, in de persoon van dhr v/d Berg werd de lestelschade zaak voortvarend opgepakt. De communicatie over de aanpak en voortgang werd regelmatig teruggekoppeld. dhr v/d Berg is zeer deskundig en heeft ook zeer veel empatie, aandacht voor de persoon als slachtoffer.

Na een motorongeval heeft een advocaat van Helder letselschade mijn zaak behartigd

W. Heistek

Dit bedrijf vind ik oprecht goed en dit omdat ik heel erg goed geholpen ben en daarnaast ook
heel erg goed contact had en mijn verhaal kwijt kon en in deze enorm goed gesteund ben omdat,...
ik in deze veel kennis tekort kwam en dit bedrijf die zorg op zich genomen heeft en daarnaast
ook tot een goed resultaat is gekomen .

Musa Bagiran

Top service en goede klantbenadering.
Luistert naar klanten en geeft daar waar nodig goed advies, daarnaast een prettig kantoor met ervaren en deskundige medewerkers

Britt Groeneveld

Goed behulpzaam neemt de tijd voor je
Prima bedrijf!

Ik ben ontzettend goed geholpen . En een vlugge afhandeling.

Top bedrijf, staan je goed bij.

Zuidland

Mijn ervaringen zijn zeer positief. Persoonlijk, adequaat, betrouwbaar en goed bereikbaar.

Ravi

Zeer vriendelijk goed geholpen

Harry Hesselink

Helder Letselschede heeft ons begeleid door een complex geheel rond om het ernstige ongeval. Gezien het feit dat het niet alleen ging om verlies van inkomsten uit dienstbetrekking, maar ook verlies... Helder Letselschede heeft ons begeleid door een complex geheel rond om het ernstige ongeval. Gezien het feit dat het niet alleen ging om verlies van inkomsten uit dienstbetrekking, maar ook verlies van arbeidsvermogen in en rond het eigen bedrijf. Dhr. Begheyn is een jonge, gedreven en competente jurist. Wij hebben, dat mede dankzij zijn manier van handelen en onderhandelen, de juridische kant onze zaak goed kunnen afsluiten. Nu kunnen we werken aan acceptatie van het blijvend letsel.