Milco

Helder Letselschade heeft bij de afgelopen 4 jaar ontzettend goed bijgestaan. Vooral met advies over de zaak, maar ook persoonlijk. In het bijzonder de heer J.W Prins. Met zijn expertise hebben wij... Helder Letselschade heeft bij de afgelopen 4 jaar ontzettend goed bijgestaan. Vooral met advies over de zaak, maar ook persoonlijk. In het bijzonder de heer J.W Prins. Met zijn expertise hebben wij mijn ongeval kunnen afsluiten.

Helder staat voor de manier van werken, ze zijn transparant in wat ze doen en hebben mij van A tot Z meegenomen in wat er op het moment speelde. Dat gaf vertrouwen dat ze mijn zaak serieus namen.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat we u goed hebben kunnen bijstaan met uw letselschadezaak.

Jasim

Mijn ervaring was fantastisch. Ik ben ontzettend goed geholpen door de heer Jan Willem Prins en hij heeft mij in elke situatie een duidelijke uitleg gegeven over alles wat ik wel en niet begreep. Ik... Mijn ervaring was fantastisch. Ik ben ontzettend goed geholpen door de heer Jan Willem Prins en hij heeft mij in elke situatie een duidelijke uitleg gegeven over alles wat ik wel en niet begreep. Ik ben tevreden met alle hulp en met het traject wat ik met de heer Prins en Helder heb doorlopen.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat wij op deze manier het verschil voor u hebben kunnen maken!

M. van Parreren

Ondanks een langlopende zaak heeft Reinout nooit opgegeven! In het gehele proces heeft Reinout mij altijd vakkundig geholpen. Ik voelde mij door Reinout altijd gehoord, begrepen en kreeg goed... Ondanks een langlopende zaak heeft Reinout nooit opgegeven! In het gehele proces heeft Reinout mij altijd vakkundig geholpen. Ik voelde mij door Reinout altijd gehoord, begrepen en kreeg goed professioneel advies. Hij neemt altijd de tijd voor je.
Dit maakte het langslepende proces wat dragelijker. Uiteindelijk heeft Reinout ervoor kunnen zorgen dat er een schikking heeft plaatsgevonden.
Ik ben Reinout enorm dankbaar.
Dit had ik zonder Reinout en Helder nooit voor elkaar kunnen krijgen.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat Reinout er voor heeft gezorgd dat het langslepende proces dragelijker voor uw werd en de zaak uiteindelijk tot een goed einde is gebracht!
Met vriendelijke...

Inge van Dommelen

Wat fijn dat mijn belangen zo goed zijn behartigt door Reinout. Dat scheelde mij zoveel stress tijdens mijn herstel. Ik ben tijdens het proces steeds op de hoogte gehouden en daar waar nodig, was er... Wat fijn dat mijn belangen zo goed zijn behartigt door Reinout. Dat scheelde mij zoveel stress tijdens mijn herstel. Ik ben tijdens het proces steeds op de hoogte gehouden en daar waar nodig, was er altijd goed overleg. De communicatie met Reinout verliep erg prettig en de altijd oprechte belangstelling naar mijn herstel, heb ik zeer gewaardeerd. Dankjewel Reinout voor je vakkundige inzet. Ik was blij met je.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat uw belangen zo goed zijn behartigd door Reinout!

Lenie

Erg fijn geholpen, oprechte interesse, korte lijnen in de communicatie

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Dat zijn kernwaarden waar wij voor staan, dus fijn om dit als feedback terug te krijgen!

Van Strien

Wij hebben de dienstverlening als zeer prettig ervaren. Dhr. Prins is erg vriendelijk, meedenkend en goed in zijn vakgebied. We werden goed op de hoogte gehouden van het proces van de... Wij hebben de dienstverlening als zeer prettig ervaren. Dhr. Prins is erg vriendelijk, meedenkend en goed in zijn vakgebied. We werden goed op de hoogte gehouden van het proces van de letselschade.
Dank je wel hiervoor wordt erg gewaardeerd!

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u de dienstverlening zodoende hebt ervaren.

Linda Hessels

Ik heb de dienstverlening als zeer prettig ervaren. Dhr. Prins is erg kundig in zijn vakgebied en heeft op heel fijne en constructieve manier begeleid en de letselschade afgehandeld. Ik heb er geen... Ik heb de dienstverlening als zeer prettig ervaren. Dhr. Prins is erg kundig in zijn vakgebied en heeft op heel fijne en constructieve manier begeleid en de letselschade afgehandeld. Ik heb er geen moment naar om hoeven kijken en mij volledig kunnen focussen op mijn herstel. Deze goeie hulpverlening heeft mij geholpen er sneller bovenop te komen. Dat is in mijn geval uiteindelijk voor alle partijen goed geweest.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Hele mooie woorden, fijn dat u de dienstverlening zo heeft ervaren en u zo gesteund heeft gevoeld in het letselschadeproces!
team Helder...

Mineke Welle

Zeer goed geholpen, vakkundig en secuur mijn belangen behartigt.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u onze dienstverlening zo heeft ervaren!

Teunis&Sjanie

Superrr goed

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Superrr goed nieuws dat u onze dienstverlening zodoende hebt ervaren! :-)

H.Joling

Alles is prima geregeld. Wel duurde het soms lang voordat er werd gereageerd.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat alles goed geregeld is! We proberen altijd zo snel mogelijk te reageren. In drukke periodes duurt dit soms iets langer dan normaal, we pakken dan... Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat alles goed geregeld is! We proberen altijd zo snel mogelijk te reageren. In drukke periodes duurt dit soms iets langer dan normaal, we pakken dan de zaken met spoed als eerste op en verder behandelen we alles op volgorde van binnenkomst.