Marieke
Advocatenkantoor Helder bij Letselschade heeft niet de beste juridische diensten verleend en heeft niet eens alle noodzakelijke stappen doorlopen. Vanaf het eerste contact tot aan de afronding van de procedure waren ze niet professioneel, onvriendelijk en niet bereikbaar. Ze reageerden niet op e-mails. De communicatie was onduidelijk en ingewikkeld, elke stap van het proces werd mij niet uitgelegd. De documentatie werd verkeerd opgesteld, en het hele proces verliep stroef en met veel stress. Wat hen onderscheidt, is de combinatie van geen expertise, geen ervaring en geen menselijke benadering. Hoewel ik hen op aanbeveling ben tegengekomen van Google, kan ik ze niet aanbevelen. ImHeel veel mensen bevelen dit bedrijf aan op Google en Feedback Company, ik kan mij daar niet in mee gaan. Feedback Company had een tijdje geleden mijn negatieve review verwijderd en dat vind ik vervelend. De regel op Feedback Company is dat het desbetreffende bedrijf 7 dagen de tijd heeft om op een cliënt te reageren. Na die 7 dagen wordt de review pas geplaatst. Ik heb mijn review na 7 dagen nog steeds niet gezien. Ik hoop dat ik niet de enige ben die dit meemaakte. Als er meer mensen zijn die dit meemaakte. Zal ik u aanraden om dit net zoals ik op te schrijven op Google reviews. Zodra iedereen het ziet wat er gebeurd op Feedback Company en dat Helder hierbij heel veel voordeel heeft om geen goede dienstverlening te geven, maar wel heel veel cliënten naar zich toe trekken en de cliënten daarna van het kastje naar de muur sturen
- Product of service:
- ??




