Lenno Butter

Goed, alles werd snel gedaan.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat u tevreden bent.

Abigail Steenvoorden-van der Velden

Helder bij Letselschade heeft me erg goed geholpen met mijn zaak. Eerst wist ik niet echt wat ik moest doen met mijn ongeval maar gelukkig werd ik goed geïnformeerd wat er nodig was en hoe het zou... Helder bij Letselschade heeft me erg goed geholpen met mijn zaak. Eerst wist ik niet echt wat ik moest doen met mijn ongeval maar gelukkig werd ik goed geïnformeerd wat er nodig was en hoe het zou gaan verlopen. Het was erg duidelijk en verliep redelijk goed. Na een tijdje kwamen we tegen een probleem aan, maar met het doorzettingsvermogen en de positieve instelling van Reinout Prins zijn we er doorheen gekomen met fijne resultaten. Na dat punt verliep alles erg snel en heel erg soepel. Voor iedereen die letselschade is opgelopen, zou ik dit bedrijf ten zeerste aanraden.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat we u goed hebben kunnen bijstaan na uw ongeval en dat uw zaak uiteindelijk goed is verlopen!
team Helder bij...

Ritesh Autar

Bedankt voor jullie hulp bij mij herstel

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw review! Fijn dat we u hebben kunnen helpen bij uw herstel!

NME Dupon-Plekker

Helder letselschade heeft mij heel erg goed geholpen en alles geregeld met betrekking tot het verhalen van een schadevergoeding op de tegenpartij. Hierdoor kon ik mij 100% focussen op mijn herstel... Helder letselschade heeft mij heel erg goed geholpen en alles geregeld met betrekking tot het verhalen van een schadevergoeding op de tegenpartij. Hierdoor kon ik mij 100% focussen op mijn herstel en maakte ik mij geen zorgen over de afhandeling hiervan. Ik had dit zelf niet zo goed gekund. Mijn dank is groot.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review en mooie woorden! Wat fijn om te horen dat wij u zo goed hebben kunnen helpen en ontlasten na uw ongeval zodat u zich kon richten op uw herstel!
Met vriendelijke...

Tijn Oxener

Duidelijke en snelle communicatie.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat onze communicatie goed is bevallen, dat vinden wij erg belangrijk!

Erik Glerum

Prima geholpen, begeleid, en geadviseerd.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat u goed bent geholpen!

NVP

Positief

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review!

Johan bos

Helder bij letselschade heeft mijn vrouw na een brommer ongeval super geholpen met advies raad en zeker de communicatie was perfect, hield ons goed op de hoogte van de gang van zaken . Bij deze... Helder bij letselschade heeft mijn vrouw na een brommer ongeval super geholpen met advies raad en zeker de communicatie was perfect, hield ons goed op de hoogte van de gang van zaken . Bij deze willen we Jan Willem prins heel erg bedanken voor alle inzet .

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat we uw vrouw goed hebben kunnen bijstaan na haar ongeval, daar doen we het voor!

Borggreve

Zeer goede bijstand na auto ongeluk

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review!

Quënsley Mathilda

Helder heeft mij goed geholpen met het verhalen van mijn schade. Ook hield mijn letsel advocaat mij op de hoogte mbt de stand van zaken.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat we u goed hebben bijgestaan.