Patrick Balkenende

Erg prettige ervaring! Dit was mijn eerste ervaring met letselschade en ik was doorverwezen door een collega die ook eerder goed geholpen was. Ik had geen idee wat er allemaal kwam kijken bij een... Erg prettige ervaring! Dit was mijn eerste ervaring met letselschade en ik was doorverwezen door een collega die ook eerder goed geholpen was. Ik had geen idee wat er allemaal kwam kijken bij een ongeluk maar alles werd goed uitgelegd. Ik ben tevreden met het resultaat!

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Altijd fijn als mensen op ons worden gewezen door goede ervaringen van anderen, blij dat we u ook goed konden bijstaan. Het is inderdaad veel wat er op je afkomt na een... Bedankt voor uw mooie review! Altijd fijn als mensen op ons worden gewezen door goede ervaringen van anderen, blij dat we u ook goed konden bijstaan. Het is inderdaad veel wat er op je afkomt na een ongeval.
Met vriendelijk groet,

Nobel C,.G.

Ik heb al te kennen gegeven aan Helder Letselschade dat wij heel tevreden zijn met hun dienstverlening. Daaraan wil ik hier nogmaals uiting geven. Correct en attent. Toezeggingen werden gestand... Ik heb al te kennen gegeven aan Helder Letselschade dat wij heel tevreden zijn met hun dienstverlening. Daaraan wil ik hier nogmaals uiting geven. Correct en attent. Toezeggingen werden gestand gedaan op in het vooruitzicht gestelde tijdstippen!

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u blij bent met onze dienstverlening.

internationaal school in DenHaag

Ik werk met INTERNATIONALE school omdat mijn kant erht ik heb Heel pijnlijk in dan de Mevrouw C.Jongsma geef mijn INYACTIE
in mijn Arm recht kant nu Ik ben Heel Ziek

Reactie Helder bij Letselschade:

Volgens mij is uw review bestemd voor een andere organisatie :-)
We wensen u veel sterkte en succes toe! Mocht u letselschade hebben en onze hulp nodig hebben, bel ons dan gerust.
Met...
Volgens mij is uw review bestemd voor een andere organisatie :-)

Daphne Werner-Oosterhout

Heel erg goed en kundig geholpen!

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review, wat fijn om te horen dat u goed bent geholpen!
Met vriendelijk groet,

D A v d Veen

Na een vervelende ervaring met een ander letselschade bedrijf ben ik overgestapt naar Helder Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop mijn zaak is opgepakt Ik voelde me gehoord en gesteund door... Na een vervelende ervaring met een ander letselschade bedrijf ben ik overgestapt naar Helder Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop mijn zaak is opgepakt Ik voelde me gehoord en gesteund door mijnheer Prins die mijn zaak heeft behartigt. Mijnheer Prins was goed bereikbaar waar nodig en heeft de zaak op een fijne wijze afgerond .

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat uw zaak toch nog tot een goed einde is gebracht, erg belangrijk! Wij zijn blij dat wij u hierbij hebben kunnen helpen.
Met vriendelijke...

Diane Flikweert

Zeer positief!

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat u onze dienstverlening als zeer positief heeft ervaren, daar doen we het voor!

Sander.

Goed geholpen door Helder bij letselschade. Duidelijk, proffesionele begeleiding, zakelijk sterk en onwijs menselijk in persoonlijke begeleiding en communicatie. Erg fijn.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u het zo ervaren heeft, want daar zit onze kracht en deze aspecten vinden wij erg belangrijk.
team Helder bij...

Sew

Ik heb een goede ervaring met helder. Ze helpen je graag en staan je bij.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u een goede ervaring met ons heeft gehad. Helaas maken we uit uw review niet op waarom u ons een 5 geeft. We staan altijd open voor feedback, zodat we... Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u een goede ervaring met ons heeft gehad. Helaas maken we uit uw review niet op waarom u ons een 5 geeft. We staan altijd open voor feedback, zodat we ons weer verder kunnen ontwikkelen. Uiteindelijk gaan we voor het best mogelijke resultaat en tevreden klanten! :-)

Naoual

De ervaring was goed

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw review! Fijn dat u een goede ervaring heeft gehad.

Dick Quant

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review!