Dick Quant

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review!

Mieke Snel-Schoutsen

Prima, zeer gedetailleerde verslaggeving. Veelvuldig contact. Een tussenpersoon gaf mij lucht daar ik ook nog een ziekenhuisbezoek had vlak na het auto ongeluk.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent met de behandeling van uw letselschadezaak.

V van Heusden

Ik heb een zeer fijn contact gehad met de heer JW Prins. De zaak, welke al bijna 6 jaar liep is door hem overgenomen. Door doortastend optreden is alles binnen 2,5 maand afgehandeld naar grote... Ik heb een zeer fijn contact gehad met de heer JW Prins. De zaak, welke al bijna 6 jaar liep is door hem overgenomen. Door doortastend optreden is alles binnen 2,5 maand afgehandeld naar grote tevredenheid.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat uw langlopende zaak eindelijk en naar goede tevredenheid is afgerond!

Professionele ondersteuning

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review!

Marc Schneijderberg

Erg betrokken. Interesse in de thuissituatie.
Goede afhandeling van de zaak.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Wij vinden betrokkenheid erg belangrijk. Fijn om te horen dat uw zaak goed is afgehandeld!

Wim Jak

Zeer positief, had nooit verwacht dat de afhandeling van mijn zaak zo zou verlopen.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Blij dat we u positief verrast hebben!
team Helder bij Letselschade

V van Heusden, beeldend kunstenaar, kunstdocent

Snel doortastend de al langlopende zaak bij een andere verzekeraar overgenomen en afgehandeld. Ik ben super tevreden

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat uw zaak naar tevredenheid is afgehandeld.

de Leeuw

Super fijn bedrijf. Luisterend oor, weten van aanpakken en doorpakken, een fijne en goede communicatie

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Wat een mooie complimenten! Fijn dat u het zo ervaren heeft, dit vinden wij namelijk erg belangrijk.

Hietkamp

Mijn ervaring was zeer verassend ,ik had de hoop al bijna
opgegeven totdat ik in gesprek kwam met de heer Omid Sabet
van Helder bij Letselschade die me weer moed gaf om door te Mijn ervaring was zeer verassend ,ik had de hoop al bijna
opgegeven totdat ik in gesprek kwam met de heer Omid Sabet
van Helder bij Letselschade die me weer moed gaf om door te
vechten en niet opgeven ,nu in het begin van dit jaar 2023
is de zaak afgerond en hebben de heer Sabed en ik de zaak
gewonnen, en ben zeer trots op Omid Sabed en dank ik de firma
Helder bij letselschade van harte.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Het doet ons goed om te horen dat Omid u de moed weer gaf om door te gaan. We wensen u het allerbeste voor de toekomst!
team Helder bij...

Paeticulier

Ik heb prettig samen gewerkt met u bedrijf

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! We zijn blij om te horen dat u de samenwerking als prettig heeft ervaren!