Nancy

Ik werd direct geholpen! Geen kastje muur dingen

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Wij vinden het heel belangrijk dat onze cliënten één vast aanspreekpunt hebben, van "het kastje naar de muur" wordt niemand blij. Fijn dat u tevreden... Bedankt voor uw mooie review! Wij vinden het heel belangrijk dat onze cliënten één vast aanspreekpunt hebben, van "het kastje naar de muur" wordt niemand blij. Fijn dat u tevreden bent!

M.Sprott

Goede dag de advocaat heb me heel goed geholpen ik heb geen worden voor ik zal mensen aanraden om met jullie contact te houden met letsel hulp

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat u goed geholpen bent en altijd fijn om te horen dat u ons zult aanbevelen bij anderen!

Snijders

Was goed

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review!

jakob van de groep

Laurens is altijd netjes voor ons geweest, heeft alles goed opgelost voor ons. Contact was ook zeer fijn.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat u het contact als prettig heeft ervaren en uw zaak goed is afgerond. Alle goeds gewenst voor de toekomst!
team Helder bij...

M.Quanz

Prettig, open, eerlijk en deskundig.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! De kernwoorden die u beschrijft, vinden wij erg belangrijk in ons werk en zullen we altijd nastreven!

Manen

Het bedrijf heeft mij erg goed begeleid, het was erg fijn dat ik steeds met dezelfde begeleider kontakt had. Het is ook naar wens afgerond.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat uw zaak naar tevredenheid is afgerond. Alle goeds voor de toekomst gewenst!

P. Verveen

Begin was goed. Eind slecht.

Reactie Helder bij Letselschade:

Vervelend om te horen dat wij in uw zaak niet veel konden betekenen voor u. Om privacyredenen kunnen we hier uiteraard niet inhoudelijk op uw zaak ingaan. Laat ik beginnen met aan te geven dat wij... Vervelend om te horen dat wij in uw zaak niet veel konden betekenen voor u. Om privacyredenen kunnen we hier uiteraard niet inhoudelijk op uw zaak ingaan. Laat ik beginnen met aan te geven dat wij het zelf ook heel vervelend vinden als wij een zaak niet zelf én op een goede manier kunnen afronden. Uiteraard zien wij het liefst een tevreden cliënt en een positief eindresultaat. En daar doen we ook altijd ons uiterste best voor, ook in uw geval. In enkele gevallen kunnen we soms niet verder met een dossier, omdat de zaak bijvoorbeeld vastloopt met de tegenpartij. Procederen via de rechtbank is dan de enige mogelijkheid om eruit te komen. In dat geval moeten wij de zaak overdragen aan een advocaat.
Wij wensen u hoe dan ook veel succes en sterkte toe en wij hopen dat uw zaak alsnog tot een positief eindresultaat gebracht kan worden.
Jan van den Berg,
eigenaar van Helder bij Letselschade

Jeron

Ik wil graag mijn oprechte waardering en enthousiasme delen over mijn ervaring met Helder in Letselschade, waarbij Reinout mij bijstond. Ik ben meer dan tevreden over de communicatie, ondersteuning... Ik wil graag mijn oprechte waardering en enthousiasme delen over mijn ervaring met Helder in Letselschade, waarbij Reinout mij bijstond. Ik ben meer dan tevreden over de communicatie, ondersteuning en de doordachte benadering die ik gedurende het hele proces heb ontvangen. Bij Helder in Letselschade wordt er echt met je meegedacht.

Reinout heeft zich bewezen als een uitzonderlijke professional die niet alleen luistert naar zijn cliënten, maar ook actief met ze meedenkt. Vanaf het eerste moment dat hij contact met mij opnam, voelde ik me gehoord en begrepen. Reinout nam de tijd om mijn verhaal te begrijpen en te analyseren, zodat hij een inzicht kreeg in mijn motorongeluk.

Wat ik vooral waardeer aan Reinout en het team van Helder in Letselschade is hun onvermoeibare inzet om de best mogelijke oplossing te vinden. Ze hebben me niet alleen voorzien van uitstekende juridische ondersteuning, maar hebben ook altijd rekening gehouden met mijn persoonlijke behoeften en wensen. Ik voelde me nooit behandeld als slechts een zaaknummer, maar als een individu wiens welzijn en rechtvaardigheid van groot belang waren.

De communicatie met Reinout was altijd duidelijk, transparant en tijdig. Hij hield me voortdurend op de hoogte van de voortgang van mijn zaak en beantwoordde al mijn vragen met geduld en begrip. Zijn vermogen om juridische concepten in begrijpelijke taal uit te leggen, gaf me vertrouwen en zorgde ervoor dat ik goed geïnformeerde beslissingen kon nemen.

Wat me het meest is bijgebleven, is de doordachte benadering van Helder in Letselschade. Hun persoonlijke betrokkenheid en maatwerk hebben een enorm verschil gemaakt in mijn ervaring.

Kortom, ik ben buitengewoon tevreden over mijn ervaring met Helder in Letselschade en met name met de professionele begeleiding van Reinout. De uitstekende communicatie, ongeëvenaarde ondersteuning en de doordachte benadering hebben mijn verwachtingen overtroffen. Ik beveel Helder in Letselschade van harte aan aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbaar en toegewijd bedrijf dat daadwerkelijk met je meedenkt.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review en lovende woorden! Daar worden zelfs wij even stil van. Hier doen we het voor!

Sm hashemi i-nursing

Als je een ongeluk hebt gehad en niet weet wat je moet doen en hoe je dingen kan regelen is het knap vervelend. Maar de advocaten van helder bij letselschade in bijzonder dhr. J.w prins heeft mij... Als je een ongeluk hebt gehad en niet weet wat je moet doen en hoe je dingen kan regelen is het knap vervelend. Maar de advocaten van helder bij letselschade in bijzonder dhr. J.w prins heeft mij hier heel goed bijgestaan en alles op een perfecte wijze naar vooren gebracht.

Dhr. Prins had ten alle tijden veel begrip voor mijn situatie en heeft mij hierin begeleidt.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Hoe u het omschrijft, dat na een ongeval veel op je afkomt en dat het moeilijk is om de juiste weg te vinden die je juridisch moet bewandelen, is precies zoals het is... Bedankt voor uw mooie review! Hoe u het omschrijft, dat na een ongeval veel op je afkomt en dat het moeilijk is om de juiste weg te vinden die je juridisch moet bewandelen, is precies zoals het is en waar wij het verschil willen en kunnen maken. Fijn dat u dit ook zo heeft ervaren!

Mandy Kampman

Hele fijne ervaring. Mijn zaak liep al 10 jaar en we zijn overgestapt naar Helder vanaf een andere letselschadebureau. Nu is mijn zaak snel opgelost eindelijk na 10 jaar. Ik ben jullie enorm... Hele fijne ervaring. Mijn zaak liep al 10 jaar en we zijn overgestapt naar Helder vanaf een andere letselschadebureau. Nu is mijn zaak snel opgelost eindelijk na 10 jaar. Ik ben jullie enorm dankbaar! Fijne communicatie en altijd snel een reactie. Bedankt voor alles!

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat uw zaak na 10 jaar eindelijk naar tevredenheid is afgerond. Heel graag gedaan!