S.souri

Ik ben helemaal tevreden met dit bedrijf .ik ben echt geholpen. Goede service ice met een goede resultaten. Uitstekend.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat u goed bent geholpen en met een goed resultaat!

Shawn Mahadewsing

Reinout is vriendelijk en enorm behulpzaam geweest tijdens het proces.
Hij communiceert helder en tijdig.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u de communicatie en ondersteuning van Reinout zo prettig heeft ervaren, daar doen we het voor!
team Helder bij...

Claudia

Prettig contact al vanaf het eerste moment. Goede betrokkenheid, communicatie erg prettig werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang of het gebrek eraan. We zijn erg tevreden met de behaalde... Prettig contact al vanaf het eerste moment. Goede betrokkenheid, communicatie erg prettig werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang of het gebrek eraan. We zijn erg tevreden met de behaalde resultaten en kunnen dit bedrijf aanraden voor iedereen met letselschade. Wij hebben Reinout Prins ervaren als zijnde betrokken, meelevend en doortastend.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u de communicatie en ondersteuning van Reinout als prettig heeft ervaren.

R van Deutekom

Goede begeleiding, die ons door de stappen heen leiden. Zonder de hulp van Jan en reinout was ik al in een vroeg stadium gestopt.
Telefonisch altijd bereikbaar en bij nieuwe ontwikkelingen...
Telefonisch altijd bereikbaar en bij nieuwe ontwikkelingen werd ik gebeld of gemaild van stand van zaken.
Goede communicatie en overleg
Ik was zeer tevreden over alles

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen, want daar doen we het voor!

Frans

Reinout prins heeft mij 6 jaar lang bijgestaan na een aanrijding in 2016, ik ben zeer goed geholpen, elke keer voorschotten gekregen die alle kosten ruim konden dekken, en uiteindelijk voor een zeer... Reinout prins heeft mij 6 jaar lang bijgestaan na een aanrijding in 2016, ik ben zeer goed geholpen, elke keer voorschotten gekregen die alle kosten ruim konden dekken, en uiteindelijk voor een zeer groot bedrag uitgekocht, het had niet beter gekund!

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen door Reinout en uw zaak naar tevredenheid is afgerond.

r.v.kuijeren

Zeer aangenaam mij zaak is er goed verlopen en afgerond

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat uw zaak naar tevredenheid is verlopen en afgerond.

Praktijkmanagement via Nova

Vakkundige ondersteuning en begeleiding. Zeer prettige wijze van communiceren.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat we u goed konden helpen.

Winnie Suijkerbuijk

Heel fijn, vriendelijk en voelde me gehoord

F

Goed en professioneel