Tim Hopmans

Zeer goed geholpen bij mijn letstelschade

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen!

Betul Y.

Het proces van mijn zaak heb ik erg positief ervaren dankzij meneer Reinout. Hij heeft mij geholpen met het beantwoorden van mijn vragen en gaf mij de nodige tips.

De communicatie en...

De communicatie en ondersteuning was erg prettig, bedankt!

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u onze dienstverlening als positief heeft ervaren.

Grace

Uistekend wat vlugger en duidelijk

Wim Meinders

Na mijn ongeval op n33 nabij Zuidbroek ben ik via Unive bij Helder letselschade gekomen. Wij zijn heel erg goed geholpen door de heer Omid Sabet. Hij is zeer medelevend en heeft het traject op een... Na mijn ongeval op n33 nabij Zuidbroek ben ik via Unive bij Helder letselschade gekomen. Wij zijn heel erg goed geholpen door de heer Omid Sabet. Hij is zeer medelevend en heeft het traject op een prettige manier afgerond. We zijn erg tevreden.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u goed geholpen bent en onze dienstverlening als prettig heeft ervaren!

E van den Heuvel

Ze zijn heel betrokken en behulpzaam geweest na mijn aanrijding over de afhandeling ben ik zeer tevreden.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat u onze betrokkenheid heeft gevoeld en u tevreden bent over de afwikkeling van uw zaak!

Natascha

Zeer prettige en geduldige medewerkers die hun vak verstaan. Duidelijke en eerlijke uitleg op vragen, wij hebben een positief en goed gevoel aan over gehouden.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Wat een mooie complimenten, daar doen we het voor! Fijn om te horen :-)

M. Van der Hout

Was heel content met de tips en hulp

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze hulp!

Lenno Butter

Goed, alles werd snel gedaan.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat u tevreden bent.

Abigail Steenvoorden-van der Velden

Helder bij Letselschade heeft me erg goed geholpen met mijn zaak. Eerst wist ik niet echt wat ik moest doen met mijn ongeval maar gelukkig werd ik goed geïnformeerd wat er nodig was en hoe het zou... Helder bij Letselschade heeft me erg goed geholpen met mijn zaak. Eerst wist ik niet echt wat ik moest doen met mijn ongeval maar gelukkig werd ik goed geïnformeerd wat er nodig was en hoe het zou gaan verlopen. Het was erg duidelijk en verliep redelijk goed. Na een tijdje kwamen we tegen een probleem aan, maar met het doorzettingsvermogen en de positieve instelling van Reinout Prins zijn we er doorheen gekomen met fijne resultaten. Na dat punt verliep alles erg snel en heel erg soepel. Voor iedereen die letselschade is opgelopen, zou ik dit bedrijf ten zeerste aanraden.

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat we u goed hebben kunnen bijstaan na uw ongeval en dat uw zaak uiteindelijk goed is verlopen!
team Helder bij...

Ritesh Autar

Bedankt voor jullie hulp bij mij herstel

Reactie Helder bij Letselschade:

Bedankt voor uw review! Fijn dat we u hebben kunnen helpen bij uw herstel!