Linsey van Pomeren

Mijn letselzaak werd eerst behandeld door DAS Rechtsbijstand. Hier was ik uitermate ontevreden over. Uiteindelijk de stap gemaakt om over te stappen naar Helder Letselschade, waar ik tot op de dag... Mijn letselzaak werd eerst behandeld door DAS Rechtsbijstand. Hier was ik uitermate ontevreden over. Uiteindelijk de stap gemaakt om over te stappen naar Helder Letselschade, waar ik tot op de dag van vandaag geen seconde spijt van heb gehaald. Zeer snelle reacties, duidelijke communicatie en een goede afhandeling. Al met al een zeer prettige ervaring.

Wil Grommen

We zijn prima begeleid bij onze situatie. We zijn zeer tevreden over het professionele en fijne contact met dhr. Sabat.

R.A.M. Jennissen

Uitstekend

Rita Ybema

Ik ben erg tevreden over Helder Letselschade. Met een benadering van duidelijke communicatie en heldere afspraken . Kreeg naast de deskundige hulp ook eerlijke antwoorden. Belangrijk omdat het een... Ik ben erg tevreden over Helder Letselschade. Met een benadering van duidelijke communicatie en heldere afspraken . Kreeg naast de deskundige hulp ook eerlijke antwoorden. Belangrijk omdat het een complexe zaak was. Dat het niet gelopen is zoals ik gehoopt had, lag zeker niet aan dhr.Hokke.

Elly wolters

Geweldig en snel en adequaat geholpen.

De boer

Hoi mijn naam is Marco had 2 maanden geleden een ongeluk met de moter en ben zo goed geholpen door letselschade ben heel erg tevreden hier over nog super bedankt voor ales gr marco

Saidi

Het contact met de heer omet was perfect,goed uitleg snel informatie doorsturen

Aminata diakhaby

Een goede ervaring meneer m.hokke heeft ons goed geholpen