Abir

Goed geholpen ik ben tevreden!

H. Fontijn

Vanaf het eerste telefoontje kregen we er al een prettige indruk van en dat werd bevestigd ook in het eerste gesprek aan huis en de hele verdere procedure. We zijn zeer tevreden over de aanpak. Dhr.... Vanaf het eerste telefoontje kregen we er al een prettige indruk van en dat werd bevestigd ook in het eerste gesprek aan huis en de hele verdere procedure. We zijn zeer tevreden over de aanpak. Dhr. Prins was heel toegankelijk, goed bereikbaar en gaf voortdurend duidelijkheid over het verloop.

S. Cicek

Snel en zorgvuldig de zaak afgerond!

J van den Berg

Vasthoudend en goede vriendelijke serviceverlening

Julia loen

Vriendelijk,snel geregeld en goed!

Bilal

Hele fijne communicatie. Voelde me echt begrepen en zeker geholpen. Bij helder had ik ook het gevoel als of ik niet alleen stond ook al had ik een advocaat. Hier was het dat we samen er voor gingen!

Henk Fontijn/Fontijn Witgoed Service

Vanaf het eerste telefonisch contact kreeg ik een prettige indruk van dit bedrijf.
Dhr. Reinout Prins heeft mijn belangen behartigd na een aanrijding op mijn fiets door een auto die mij over het hoofd zag, waar een ziekenhuisopname aan vast zat. Het kennismakingsgesprek verliep bijzonder plezierig. Bij het eerste verslag was alles tot in details uitgewerkt, waaruit bleek dat dhr. Prins duidelijk in beeld had wat de situatie was en wat ons probleem was waarin we geholpen moesten worden. Dat geeft vertrouwen.
Er werd voortdurend duidelijk gecommuniceerd en dhr. Prins was goed bereikbaar voor eventuele vragen. Hij gaf zaken aan waar ik niet aan gedacht zou hebben, heeft duidelijk verstand van zaken, zodat de tegenpartij wist dat ze met een serieuze belangenbehartiger te maken hadden. Met het gevolg dat ik zeer tevreden terugkijk op de hele afhandeling.

Eric Korsten

Ik heb Helder Letselschade leren kennen als een zeer capabele party die zorg draagt voor hun clienten.

Patrick

Helderletselschade is een echte aanrader !!!! Ik was betrokken bij een verkeersongeluk in 2015. Na na verschillende belangenbehartigers hebben gehad ben ik bij Helderletselschade gekomen in 10-2021... Helderletselschade is een echte aanrader !!!! Ik was betrokken bij een verkeersongeluk in 2015. Na na verschillende belangenbehartigers hebben gehad ben ik bij Helderletselschade gekomen in 10-2021 . Me belangenbehartiger was Reinhout. Die heeft door zijn deskundigheid ervoor gezorgd dat me (hoofdpijn) dossier in 5maanden is afgehandeld na volle tevredenheid. Ik wil bijdeze nogmaals Helderletselschade en ik het bijzonder Reinhout enorm bedanken!!!!