Jamie Schaap

Dit bedrijf heeft mij heel erg snel geholpen en ik vond het ook zeer prettig dat zij steeds een terugkoppeling gaven met betrekking op de situatie.

K. van Mastrigt

Zeer goed, vriendelijk, altijd terugbellen en altijd antwoorden per mail! Erg betrokken!

Hans P. Nieland

Mijn ervaring met dit bedrijf is gewoon fantastisch te noemen deze mensen met name de heer v.d.`berg heeft het allemaal tot in de puntjes geregeld en in een voor mij heel acceptabele termijn.

Positief
Meedenkend
Open minded

Dhr. R. Metz

Vanaf het begin prima begeleiding en scherp, absoluut aan te bevelen!!

R. Metz

Absoluut positief, meedenkend met goede adviezen en een scherp inzicht. Zaken worden niet op hun beloop gelaten.

Afgezien van enkele wachtmomenten ben ik zeer tevreden over de afhandeling van de door mij geleden schade.

Dhr. v.d. Berg gaf goede adviezen en via de mail en telefonisch werd ik precies op de hoogte gehouden.
Ik kon altijd contact zoeken.

Mijn ervaring met Helder Letselschade is ontzettend goed!! Goede service, snelle afhandeling van zaken, begripvol, empatisch, tactvol, deskundig, vriendelijk enz. Allemaal factoren die je als...

Super fijn hoe Helder letselschade mijn zaak heeft opgepakt! Er is op een zeer snelle, duidelijke en vriendelijke manier gecommuniceerd naar mij over de voortgang.