Zeer vriendelijke, heldere en pragmatische aanpak, informatie voorziening en empatische steun/begeleiding. efficiente uitleg gedurende gehele proces en voor-en nadelen van te kiezen aanpak. Vooral... Zeer vriendelijke, heldere en pragmatische aanpak, informatie voorziening en empatische steun/begeleiding. efficiente uitleg gedurende gehele proces en voor-en nadelen van te kiezen aanpak. Vooral het begrip en zakelijk prettige ondersteuning is zeer te waarderen. En bovenal de laagdrempelige benaderwijze via mail, telefoon of app met daarop een direct duidelijke terugkoppeling. Echt een steun tijdens doorgaans lastige en langdurige papiermolens en soms kafka-achtige reacties van tegenpartij. Dan was dhr. Beygeijn een rust en HELDER persoon in de grillig dynamiek van letselschade.

Y. v/d D

Ik kan zeggen dat er hard is gestreden voor mijn zaak. De tegenpartij was zeer dwars met de hakken in het zand maar na stug volhouden is er dan toch het beste uitgehaald.

Goede zorg voor correcte afhandeling

Helder letselschade is een bedrijf dat voor mij veel meer heeft waar gemaakt dan ik zelf had gedacht, ik had van te voren een rechtbijstandsverzekering die mijn zaak deed en maar een fractie van... Helder letselschade is een bedrijf dat voor mij veel meer heeft waar gemaakt dan ik zelf had gedacht, ik had van te voren een rechtbijstandsverzekering die mijn zaak deed en maar een fractie van een lestelschade uitkering bewerk stelde, omdat ik het hier niet mee eens was ben ik in contact gekomen bij Helder letselschade deze is hiermee aan de slag gegaan en heeft voor mij 25 keer er meer uitgehaald.

Helder letselschade is zeer duidelijk, en begrijpbaar naar de klant toe met het uitleggen omtrent het behandelen van de letselschade, wat mij zeer opvalt dat niets te veel is en de klant voorop staat.

Ik kan Helder letselschade zeer zeker bij iedereen aanbevelen, want ze hebben voor mij zeer veel beteken zowel als menselijkheid en financeel.

Van der hoef

Allemaal op een zeer angename manier verkopen

Avci

De eerste contact, persoonlijk gesprek was zeer content, vertrouwd en professioneel. Dhr. Van de Berg erg prettig in omvang en helder beeld. Hij heeft mijn lopend dossier overgenomen en heeft goed... De eerste contact, persoonlijk gesprek was zeer content, vertrouwd en professioneel. Dhr. Van de Berg erg prettig in omvang en helder beeld. Hij heeft mijn lopend dossier overgenomen en heeft goed opweg geholpen naar concrete afspraken met tegenpartij. Super service, deskundig en proffessioneel. Zeker aanbevolen!

Een super fijne en duidelijke begeleiding in het afwikkelen van mijn schade zaak met tegenpartij .
duidelijke advisering en zeer professioneel ,goede terugkoppelingen.

L. Kranenburg

Zeer fijne ervaring, altijd een goed luisterend oor en goede adviezen gekregen.

Jenny Advocaat

Ik ben echt zeer tevreden over de hulp die ik heb ontvangen in de moeilijke periode die ik de afgelopen 2 en een half jaar heb moeten ervaren.. Ik zou echt niet weten hoe ik het zonder de hulp van... Ik ben echt zeer tevreden over de hulp die ik heb ontvangen in de moeilijke periode die ik de afgelopen 2 en een half jaar heb moeten ervaren.. Ik zou echt niet weten hoe ik het zonder de hulp van Helder letselschade had moeten doen.. Ik heb ze op de meest rare tijdstippen kunnen bellen met vragen, die echt met begrip en aandacht beantwoord zijn.. En ik mag ze nog ( nu de zaak afgesloten is) bellen voor vragen, dat vind ik echt super.. Helaas ben ik niet beter en ga ik ook niet beter worden maar zonder deze hulp had ik echt niet verder gekund. Ik kan weer verder zonder al te veel stress..

Super bedankt voor de hulp en goede zorgen..