Familie Joosen

Wij zijn heel tevreden over alle gesprekken die wij hebben gevoerd en alle acties daaruit voortvloeiden. Wij kunnen spreken van een hele fijne samenwerking in een hele moeilijke periode.
Wij kunnen helder letselschade bij iedereen aanbevelen.

M.R. Maddoe

Goede vakkundige service ontvangen, prettige persoonlijke omgang en contact verliep super!

Na een lange periode van onzekerheid na een ongeval heeft Helder letselschade ons enorm geholpen op een integere en zeer doortastende manier. Absoluut een aanrader!

I.Fransman

De naam zegt het al, Helder
Ik vond de uitleg en ondersteuning
Eer doen aan de naam

Zeer vriendelijke, heldere en pragmatische aanpak, informatie voorziening en empatische steun/begeleiding. efficiente uitleg gedurende gehele proces en voor-en nadelen van te kiezen aanpak. Vooral... Zeer vriendelijke, heldere en pragmatische aanpak, informatie voorziening en empatische steun/begeleiding. efficiente uitleg gedurende gehele proces en voor-en nadelen van te kiezen aanpak. Vooral het begrip en zakelijk prettige ondersteuning is zeer te waarderen. En bovenal de laagdrempelige benaderwijze via mail, telefoon of app met daarop een direct duidelijke terugkoppeling. Echt een steun tijdens doorgaans lastige en langdurige papiermolens en soms kafka-achtige reacties van tegenpartij. Dan was dhr. Beygeijn een rust en HELDER persoon in de grillig dynamiek van letselschade.

Y. v/d D

Ik kan zeggen dat er hard is gestreden voor mijn zaak. De tegenpartij was zeer dwars met de hakken in het zand maar na stug volhouden is er dan toch het beste uitgehaald.

Goede zorg voor correcte afhandeling

Helder letselschade is een bedrijf dat voor mij veel meer heeft waar gemaakt dan ik zelf had gedacht, ik had van te voren een rechtbijstandsverzekering die mijn zaak deed en maar een fractie van... Helder letselschade is een bedrijf dat voor mij veel meer heeft waar gemaakt dan ik zelf had gedacht, ik had van te voren een rechtbijstandsverzekering die mijn zaak deed en maar een fractie van een lestelschade uitkering bewerk stelde, omdat ik het hier niet mee eens was ben ik in contact gekomen bij Helder letselschade deze is hiermee aan de slag gegaan en heeft voor mij 25 keer er meer uitgehaald.

Helder letselschade is zeer duidelijk, en begrijpbaar naar de klant toe met het uitleggen omtrent het behandelen van de letselschade, wat mij zeer opvalt dat niets te veel is en de klant voorop staat.

Ik kan Helder letselschade zeer zeker bij iedereen aanbevelen, want ze hebben voor mij zeer veel beteken zowel als menselijkheid en financeel.

Van der hoef

Allemaal op een zeer angename manier verkopen