Gerard F.

Na mijn verkeersongeluk heeft Helder Letselschade BV ( Dhr.Jan van den Berg) mijn zaak op een geweldige en zeer kundige manier tot volle tevredenheid behandeld.
Alleen maar lof voor dit bedrijf...
Alleen maar lof voor dit bedrijf .

Kijvekamp J.G.J

Prima in contact en bemiddeling. Zijn echt betrokken en weten wat ze doen en waar ze het over hebben. Echt toppers

G.J.M.Freriksen

Mijn zaak een verkeersongeval is behandeld door Dhr.J.van den Berg.Van het begin tot het eind is mijn zaak zeer professioneel aangepakt en dat heeft geleid tot een resultaat waar ik meer dan... Mijn zaak een verkeersongeval is behandeld door Dhr.J.van den Berg.Van het begin tot het eind is mijn zaak zeer professioneel aangepakt en dat heeft geleid tot een resultaat waar ik meer dan tevreden over ben. Jammer dat ik niet meer dan 5 sterretjes(een 10) kan geven.Ik kan Helder Letselschade dan ook aan iedereen aanbevelen.

Gerard FReriksen

Chantal de Koning

Uiterst correcte en zorgvuldige letselschadespecialist die zeer betrokken is bij cliënt en en er alles aan doet om de juiste genoegdoening voor cliënt te regelen.

Kleinluchtenbeld

Met betrekking tot de afhandeling van mijn letselschade ben ik zeer goed en vakkundig geholpen.

Van der Starre Smit

Ondanks het lange wachten van de verzekering zijn wij tevreden met de service van dit bedrijf.

Yasin

Niet goed genoeg geholpen ik ben op zoek naar andere advocaten.

A.A. van Pieterson

WAT EEN FANTASTISCH BEDRIJF!!!!!! VRIENDELIJK , DOORTASTEND EN SUPER DESKUNDIG!!!! VAN 0-10 GEEF IK EEN DIKKE 11 !!!!!!

Nijdeken bestratingen sorry had een review bericht op de feedback
gezet die was eigenlijk bedoeld voor de vorige letseladvocaat
die zelf is gestopt in mij zaak tegen een letsel
ben...
Nijdeken bestratingen sorry had een review bericht op de feedback
gezet die was eigenlijk bedoeld voor de vorige letseladvocaat
die zelf is gestopt in mij zaak tegen een letsel
ben nu over gestapt naar helder dus eigenlijk kan nog geen review
schrijven kan wel zeggen de eeste gesprekken bevallen mij wel

nijdeken bestratingen

Het is een goed bedrijf goed oordeel