Kadir

Goede ervaring, helder en duidelijk.

Burak

Goede en zorgvuldige dienstverlening. Meedenkend en altijd tijd voor de cliënt. Mijn zaak werd afgehandeld door O. Sabet. Topadvocaat.

T.Voets

Fijn geholpen netjes en correct

H. Zandb

Ik zat bij een andere letselschadeorganisatie maar toen de behandelaar daar een andere baan kreeg, wilden zijn opvolgers alleen maar van de zaak af en schikken. Ik heb toen aan Mr. Jan van den Berg... Ik zat bij een andere letselschadeorganisatie maar toen de behandelaar daar een andere baan kreeg, wilden zijn opvolgers alleen maar van de zaak af en schikken. Ik heb toen aan Mr. Jan van den Berg een second opinion gevraagd en die dacht dat er meer uit te slepen was en nam de zaak toen over. Het resultaat was duizenden euro's meer dan waar de oude organisatie voor wilde schikken. Het contact verliep zéér prettig, afspraken worden snel en tijdig nagekomen en de afhnadeling is uiterst correct. Ook heeft Jan nog enige invloed geprobeerd aan te wenden dat de oorzaak van de letstelschade doorde gemenete werd aangepast, bij wijze van nazorg. Ik ben al met al heel erg tevreden over Helder Letselschade en raad deze organisatie van harte aan!

Arnold

Goede afhandeling van mijn zaak.

Glenn van der Hoek

Fijne ervaring, dhr Sabet gaf advies en dacht mee, duidelijke brieven, dhr Sabet liet het niet te lang afwachten en zat er netjes achteraan.

Mark Donkers

Hele fijne begeleiding ontvangen. Jan denkt overal aan, je ziet dat hij veel ervaring heeft.

John Keizer

Zeer goede service, altijd PERFECT geholpen. zeer attent d.m.v. kaarten sturen.

als ik meer sterren kon geven had ik dat zeker gedaan!

Ghaffari

Ik ben goed en adequaat geholpen door dhr. O. Sabet.