Eric Korsten

Ik heb Helder Letselschade leren kennen als een zeer capabele party die zorg draagt voor hun clienten.

Patrick

Helderletselschade is een echte aanrader !!!! Ik was betrokken bij een verkeersongeluk in 2015. Na na verschillende belangenbehartigers hebben gehad ben ik bij Helderletselschade gekomen in 10-2021... Helderletselschade is een echte aanrader !!!! Ik was betrokken bij een verkeersongeluk in 2015. Na na verschillende belangenbehartigers hebben gehad ben ik bij Helderletselschade gekomen in 10-2021 . Me belangenbehartiger was Reinhout. Die heeft door zijn deskundigheid ervoor gezorgd dat me (hoofdpijn) dossier in 5maanden is afgehandeld na volle tevredenheid. Ik wil bijdeze nogmaals Helderletselschade en ik het bijzonder Reinhout enorm bedanken!!!!

Y. Demirel

Heel tevreden

E Hassani DenHaag

Heel goed bedrijf ik ben goed geholpen door Dhr (stam)

M. Muskens

Attent en doortastend

Geen bedrijf

HELDER letselschade heeft mij heel goed geholpen

M. Romijn

Door een auto ongeluk in contact gekomen met Helder letselschade.
Door een auto ongeluk in contact gekomen met Helder letselschade.
Dhr. van den Berg heeft met veel belangstelling en enthousiasme onze belangen behartigd. Wij zijn dankbaar en tevreden over de fijne samenwerking en het goede afhandeling!

Paul van der Mark

Wij zijn prettig en professioneel begeleidt door Helder. Goede en duidelijke communicatie.

Particuliere

Vriendelijke mensen, eerlijk advies