Wil

Top geregeld allemaal

Loe

Door de heer Stam is mijn dossier overgenomen. Hij heeft een betere eindresultaat bereikt mbt eindregeling alsmede de voorwaarden. Ik ben tevreden met de dienstverlening.

Berendsen

Helemaal top ,erg betrokken

Sewdien/ B.S.A. Brandpreventie &Safety Allround

Ik heb me aangemeld bij de Helder letselschade, en sinds mijn zaak door het vorige belangen behartiger was is NIET te vreden mee hoe ik had verwacht.
Helder letselschade dhr .Jan van den Berg...
Helder letselschade dhr .Jan van den Berg die heb het verder opgepakt en , tuurlijk heb effe lang geduurd, maar ik heb me met goed gevoel kunnen afsluiten dank zei het vertrouwen beeld van helder letselschade dhr Jan van Berg.
Kortom ik ben erg dankbaar hoe het opgepakt is.

Dus het is een zeer betrouwbare organisatie die het mee denk met het persoonlijke omstandigheden.

Voor de afsluiting ga ik in plaats van 5 sterren 🌟, oordeel ik met 10 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️.

Abir

Goed geholpen ik ben tevreden!

H. Fontijn

Vanaf het eerste telefoontje kregen we er al een prettige indruk van en dat werd bevestigd ook in het eerste gesprek aan huis en de hele verdere procedure. We zijn zeer tevreden over de aanpak. Dhr.... Vanaf het eerste telefoontje kregen we er al een prettige indruk van en dat werd bevestigd ook in het eerste gesprek aan huis en de hele verdere procedure. We zijn zeer tevreden over de aanpak. Dhr. Prins was heel toegankelijk, goed bereikbaar en gaf voortdurend duidelijkheid over het verloop.

S. Cicek

Snel en zorgvuldig de zaak afgerond!

J van den Berg

Vasthoudend en goede vriendelijke serviceverlening

Julia loen

Vriendelijk,snel geregeld en goed!