Lars jonker

Helder letselschade geeft nooit op en zijn altijd bereikbaar .
En hebben mij vanaf het begin tot het eind bijgestaan

Cwt van oudenhoven

Ik was te vrede wij zijn meer dan te vrezen wij zijn dankbaar dat Alexander bergein ons netjes heeft behandelt

Els Vermeulen

Ik ben ontzettend tevreden en erg blij verrast met Columbus letsel schade,ze hebben ontzettend hun best gedaan en hebben voor mij een fantastische premie eruit gesleept grote complimenten niks... Ik ben ontzettend tevreden en erg blij verrast met Columbus letsel schade,ze hebben ontzettend hun best gedaan en hebben voor mij een fantastische premie eruit gesleept grote complimenten niks anders dan lof voor het kunstige werk wat ze voor mij hebben betekend.Ik kan persoonlijk iedereen aanraden ga naar Columbus letsel schade heb ik ook gedaan naar aanraden van...
Heel veel dank Els Vermeulen.

Marcel Schouten

Hele fijn ervaringen. Altijd optijd en duidelijk communiceren

Dana scheiding

Een ontzettend professioneel en persoonlijke begeleiding door het proces. Dit is een proces wat je liever niet wilt, maar soms noodzakelijk is. Helder weet een vervelende situatie lichter te maken... Een ontzettend professioneel en persoonlijke begeleiding door het proces. Dit is een proces wat je liever niet wilt, maar soms noodzakelijk is. Helder weet een vervelende situatie lichter te maken door de juiste begeleiding en aandacht.

B.magouh

Ik ben door dit bedrijf goed geholpen

Renee B.

Prima geholpen, duidelijke communicatie. Je weet waar je aan toe bent. Dhr Sabet was erg vriendelijk en meelevend. Ben er zeer tevreden over.

Wil

Top geregeld allemaal

Loe

Door de heer Stam is mijn dossier overgenomen. Hij heeft een betere eindresultaat bereikt mbt eindregeling alsmede de voorwaarden. Ik ben tevreden met de dienstverlening.

Berendsen

Helemaal top ,erg betrokken