Deskundigheid Supportdesk
Deskundigheid monteur

Prima bedrijf, service, monteur, deskundigheid, snelheid .... alles klopt en is top!

Draeckensteijn Media

Helden van Nu is een verademing vergeleken bij andere providers. Storingsvrij internet, top snelheden en een zeer prettige support desk, die niet alleen terzake zeer kundig zijn, maar ook op een... Helden van Nu is een verademing vergeleken bij andere providers. Storingsvrij internet, top snelheden en een zeer prettige support desk, die niet alleen terzake zeer kundig zijn, maar ook op een zeer vriendelijke manier met de klant omgaan. Van harte aan te bevelen, dit bedrijf.

-Snelle en goede communicatie
-Vakkundige installatie
-Probleemloos internet
-Persoonlijke benadering

Geen verbeterpunten. Ga zo door.

Plezierig, klantvriendelijk

Deskundig, to the point

Marc Schagen/ Tandartspraktijk M.C.B. Schagen.

Ik had twee glasvezel aansluitingen bij Heldenvannu. Doordat er tweemaal verkeerde instellingen zijn gedaan/niet goed zijn doorgevoerdwaren. Heb ik veel tijd en andere it-experts moeten inschakelen... Ik had twee glasvezel aansluitingen bij Heldenvannu. Doordat er tweemaal verkeerde instellingen zijn gedaan/niet goed zijn doorgevoerdwaren. Heb ik veel tijd en andere it-experts moeten inschakelen om eruit eindelijk achter te komen dat de gevraagde instellingen niet waren uitgevoerd. Dit heeft me in mijn boosheid hierover er doen laten besluiten om één aansluiting op te zeggen. Als alles draait is het een prima bedrijf.

Plezierig contact en snelle reactie. Verder top bedrijf.

Pas extra controle toe, wanneer er om speciefieke instellingen gevraagd wordt.

Calculatiebureau Van Twillert

Zeer positief, korte lijnen, korte wachttijden als deze er al zijn.

Snelle reactie en helpdesk

gebruikgemakt / gebuikers handleiding en ondersteuning van de telefoons Cisco (voip) is matig

Deskundig, vriendelijk.

Doen wat ze beloven

Betere website

Dierdorp Advies B.V.

Menig bedrijf kan hier een voorbeeld aannemen! Het is in een woord geweldig.

Nu al twee jaar klant en geen slecht woord te zeggen. Zeer goede ervaring met het bedrijf. Ook zeer tevreden over de Mikrotik.

Kwaliteit, deskundigheid helpdesk.

Zeer snel en deskundig

Duidelijke informatie en een zeer stabiele verbinding!

Supportdesk is (technisch) zeer deskundig!

N.v.t.