Deskundigheid Supportdesk
Deskundigheid monteur

Schrijner Assurantien

Omzetting van oude defecte telefooncentrale naar voip. Binnen 2 dagen geregeld. Top!

Goed bereikbaar. Oplossing gericht.

Guido Cox

Ons bedrijf, The Search Company, maakt nu inmiddels meer dan een jaar gebruik van de diensten van Helden van Nu. Wij nemen de internet toegang en VOIP telefonie diensten af en zijn zeer tevreden... Ons bedrijf, The Search Company, maakt nu inmiddels meer dan een jaar gebruik van de diensten van Helden van Nu. Wij nemen de internet toegang en VOIP telefonie diensten af en zijn zeer tevreden over deze diensten. De overgang naar Helden van Nu is indertijd vlekkeloos verlopen. Ook de support desk krijgt van ons de hoogste rating. Helden van Nu is aanbevelingswaardig! Keep up the good work. Een tevreden klant.

Heldere communicatie, goede support.

Misschien af en toe een nieuwsbrief met ICT weetjes....

Swedesign bv

Alleen maar positief.

Ter zake kundig. Helpdesk direct paraat (Nog nooit 'in de wacht' gestaan!)

Galo Bedrijfssupport - Sven de Haan

Al twee jaar klant en nog nooit ook maar 1 seconde zonder internetverbinding gezeten! (mijn eigen eigenwijze geklooi met de modeminstelling buiten beschouwing gelaten; uiteraard ;-))

De echte(!) deskundigheid van de klantenservice! Het is zo'n verademing bij dit bedrijf technische mannen aan de lijn te krijgen en nu eens een keer geen digibete stotteraars met... De echte(!) deskundigheid van de klantenservice! Het is zo'n verademing bij dit bedrijf technische mannen aan de lijn te krijgen en nu eens een keer geen digibete stotteraars met klachtendraaiboekjes...

Barry aanhalend: "Voorrral zo doorrrgaan!"

Dierenhotel 't Gooi

Prima ervaring met Helden van nu.
Alles werkt prima.

Deskundig peonel

nee.

HygroTemp B.V.

Duidelijke informatie, levering volgens afspraak en uitstekende ondersteuning tijdens de implementatie.

Servicegerichtheid

Iets duidelijker documentatie inzake het zelf kunnen configureren van de telefoons en centrale.

LIVIO

Duidelijk, korte lijnen en afspraak nakomen

Korte lijnen met de service-desk, vakkundig en verstand van zaken

Vrijopnaam

Uitstekend bedrijf

Ze doen wat ze zeggen, fijne klantenservice.

FlevoDirect

Uitstekende ervaringen met HeldenvanNu. De orderaanname, het verwerken van alle wensen. Wij hadden op zich wel wat speciale wensen zoals een externe Voip partij die toegang moet blijven houden tot... Uitstekende ervaringen met HeldenvanNu. De orderaanname, het verwerken van alle wensen. Wij hadden op zich wel wat speciale wensen zoals een externe Voip partij die toegang moet blijven houden tot ons netwerk, een backup met hetzelfde IP adres/automatische overschakeling. Ze communiceren makkelijk, zijn goed bereikbaar en helpen op hele nette manier de zaken configureren. Tot nu toe prima ervaringen met HeldenvanNu.

Goede naservice en goede helpdesk

andre van stigt, architect

Alert , attent , to the point en redelijk en billijk qua prijs

persoonlijk contact met folkert