Deskundigheid Supportdesk
Deskundigheid monteur

Zeer goede service en kwaliteit! Kortom perfect!

Telefonisch goed bereikbaar, zeer kundig en correct personeel en snelle afhandeling van alle aanvragen.

L1NDA

Helden van Nu zijn met recht HELDEN! Ontzettend behulpzaam en scherp. Onze vorige leverancier was onbereikbaar, wat bij Helden van Nu zeker niet het geval is. In geval van downtime is Helden van Nu... Helden van Nu zijn met recht HELDEN! Ontzettend behulpzaam en scherp. Onze vorige leverancier was onbereikbaar, wat bij Helden van Nu zeker niet het geval is. In geval van downtime is Helden van Nu pro-actief door direct contact op de nemen en op zoek gaat naar de oplossing. 10 punten!

Pro-actief
Meedenken
Communicatie

Geen momenteel

Food & Go Raalte

Goede service bij storingen

Als je goede service medewerker aan de telefoon hebt kan het snel gaan maar ligt er wel aan wie

FlevoDirect

Uitstekende ervaring met Helden van Nu. Goede persoonlijke service, snel in het afhandelen van instellingen en wijzigingen platform. En meedenken met upgraden van router.

De uitmuntende persoonlijke service

Geen verbeterpunten. Ga zo door HvN!

Stichting Waterlijn Amersfoort

Goed bereikbaar. Snelle en correcte afhandeling van vragen.

Keurig geregeld en ook alles volgens afspraak.

Netjes gewerkt

Er was schijnbaar iets misgegaan met de order, we hadden een winkelpakket besteld (inclusief pinnen). Dat was alleen niet helemaal doorgekomen.

Schrijner Assurantien

Omzetting van oude defecte telefooncentrale naar voip. Binnen 2 dagen geregeld. Top!

Goed bereikbaar. Oplossing gericht.

Guido Cox

Ons bedrijf, The Search Company, maakt nu inmiddels meer dan een jaar gebruik van de diensten van Helden van Nu. Wij nemen de internet toegang en VOIP telefonie diensten af en zijn zeer tevreden... Ons bedrijf, The Search Company, maakt nu inmiddels meer dan een jaar gebruik van de diensten van Helden van Nu. Wij nemen de internet toegang en VOIP telefonie diensten af en zijn zeer tevreden over deze diensten. De overgang naar Helden van Nu is indertijd vlekkeloos verlopen. Ook de support desk krijgt van ons de hoogste rating. Helden van Nu is aanbevelingswaardig! Keep up the good work. Een tevreden klant.

Heldere communicatie, goede support.

Misschien af en toe een nieuwsbrief met ICT weetjes....

Swedesign bv

Alleen maar positief.

Ter zake kundig. Helpdesk direct paraat (Nog nooit 'in de wacht' gestaan!)

Galo Bedrijfssupport - Sven de Haan

Al twee jaar klant en nog nooit ook maar 1 seconde zonder internetverbinding gezeten! (mijn eigen eigenwijze geklooi met de modeminstelling buiten beschouwing gelaten; uiteraard ;-))

De echte(!) deskundigheid van de klantenservice! Het is zo'n verademing bij dit bedrijf technische mannen aan de lijn te krijgen en nu eens een keer geen digibete stotteraars met... De echte(!) deskundigheid van de klantenservice! Het is zo'n verademing bij dit bedrijf technische mannen aan de lijn te krijgen en nu eens een keer geen digibete stotteraars met klachtendraaiboekjes...

Barry aanhalend: "Voorrral zo doorrrgaan!"