Deskundigheid Supportdesk
Deskundigheid monteur

Gijs Alewijns Stichting Vrienden van het DAF Museum

Heb goede ervaringen met de Helden van Nu
Werken correct en zijn erg klant vriendelijk, als er problemen zijn worden deze snel opgelost 24 uur per dag

123com Ltd.

Uiterst professioneel bedrijf, snelle levering, goede klantvriendelijke helpdesk.

prima glasvezel internetverbinding.
goede ervaren snelle klantvriendelijke helpdesk.
bij maatwerk ook prima in staat om tot een goede oplossing te komen.

Kroon wonen

Wij hebben ooit gekozen voor helden van nu omdat zij gespecialiseerd zijn in detailhandel en dat zijn wij. Wij hebben eigenlijk geen klachten over helden van nu. We worden klantvriendelijk en... Wij hebben ooit gekozen voor helden van nu omdat zij gespecialiseerd zijn in detailhandel en dat zijn wij. Wij hebben eigenlijk geen klachten over helden van nu. We worden klantvriendelijk en persoonlijke geholpen. Als je belt weten ze wie je bent en in de regel genomen doen ze wat ze beloven.

Communicatie bij storingen

Algmeen: redelijk tot goed met pieken van uitstekend

neemt de tijd en is geduldig (positief bedoeld)

op locatie werken kan snelheid voordelen hebben ivm onduskundigheid van de klant (ik zelf dus)

We hebben inmiddels en 10 tal glasvezel verbindingen in gebruik waarvan enkele met een telefoonlijn.
Prima service, klant vriendelijk, flexibel en goed bereikbaar.

No Nonsens bedrijf, goed bereikbaar en korte lijnen.

ga zo door

Bouwman & Veldhuijzen

persoonlijke contact

misschien eens per jaar contact opnemen om te informeren of alles goed loopt

Sijmen Sikma / Fashion Concept B.V.

Over het algemeen goed en duidelijk contact. Soms is het wel eens voorgekomen dat beide partijen iets anders aannamen dan bedoelt werd. Uiteindelijk is dit passend opgelost.

Denken goed mee, komen er samen altijd uit.

App geeft weinig informatie

Wolfaart Erdelmann, Coffee Company Waterlooplein en Gelderlandplein

Uitstekende begeleiding van overgang van BBeyond naar Helden Van Nu.

Transparante, simpele afhandeling van zaken

Meer meedenken tbv wifi/internet configuratie op locatie. Uiteindelijke tevredenheid van de klant is afhankelijk van gebruiksgemak van het systeem dat aan de routers wordt gehangen. Maw.: Hoe haal... Meer meedenken tbv wifi/internet configuratie op locatie. Uiteindelijke tevredenheid van de klant is afhankelijk van gebruiksgemak van het systeem dat aan de routers wordt gehangen. Maw.: Hoe haal ik als klant op een specifieke locatie het beste uit de, 'tot net voorbij de voordeur', geleverde infrastructuur.

123COM Ltd

Prima professioneel bedrijf dat aan een behoefte voldoet voor bedrijven..

Support desk spontaan deskundig en snel.
Als ze het niet meteen kunnen oplossen en aangeven dat ze terug bellen blijf dan maar bij de telefoon zitten want dat gaat razendsnel.

Als er bij een bestaande aansluiting een uitbreiding nodig is op verzoek klant waarbij maatwerk geleverd moet worden is de looptijd opeens meer als 2 weken... Voor nu ook nog steeds niet... Als er bij een bestaande aansluiting een uitbreiding nodig is op verzoek klant waarbij maatwerk geleverd moet worden is de looptijd opeens meer als 2 weken... Voor nu ook nog steeds niet afgehandeld...uit nood draaid nu een deel van mijn netwerk op GSM data..

Overstap naar Internet-bellen-televisie / Installatie Office365